Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muisan kyllä. Yritin olla ovela ja kyykyttää molempia.. :DRaineri täällä uhosi jotain eilen voittavansa mut. Taisi mennä kuitenkin pojalla näppäimet sekasin vai kuristuiko kenties verkkojohtoon? Tällä kertaa pistin parastani ja postasin nanosekunnilleen forumin kellon mukaan.
Voi perkeleen perkele:itku:Raineri täällä uhosi jotain eilen voittavansa mut. Taisi mennä kuitenkin pojalla näppäimet sekasin vai kuristuiko kenties verkkojohtoon? Tällä kertaa pistin parastani ja postasin nanosekunnilleen forumin kellon mukaan.

Tekosyitä, tekosyitä... oppisit edes häviämään kuin mies. Ens viikolla saat huudella ihan keskenäs täällä ku meen kymmenen aikoihin jo nukkumaan joka päivä.Voi perkeleen perkele:itku:
Olin jo 4minuuttia vaille teksti kirjotettuna valmiina ja odottelin kelloa mut sit tuli kaveri puhumaan mesessä ja unohdin koko saatanan yöthreadin ja nyt muistin ja voi helvetti ku vituttaa, mut vielä se päivä koittaa ku oon ennen sua odota vaan!!;)
HEH:D Okei hävisin mut ensiviikon jälkeen koittaa uusi viikko;)Tekosyitä, tekosyitä... oppisit edes häviämään kuin mies. Ens viikolla saat huudella ihan keskenäs täällä ku meen kymmenen aikoihin jo nukkumaan joka päivä.
Tarkoitat siis, että "Siuis vtuii mÄ oNn nii11n käsnsiissä!!"?hups. otin ihan pari liikaa tänään :(