Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BBC Vallila: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38467Olen muuttamassa kesän ajaksi pääkaupunkiseudulle ja en tietenkään halua rakkaan harrastukseni kärsivän,joten mikä sali olisi lähempänä minua,kun asu Vallilassa?Mitä saleja suosittelisitte?
Heh, latseiksi noita kutsutaan! Eikohan ne sielta kasva vaikket niita "loytaiskaan" :DTässä kun viikonlopun aikana olen löytänyt nuo leveäselkälihakset, elikkä luulen osaavani jännittää ne (ainakin peilistä katsottuna selästä tulee leveämpi), niin eikös ne kasva nyt helpommin? Tai ainakin jostain olen lukenut että on helpompi kohdistaa rasitus lihaksille. Jos näin on, kannattaa varmaan muutkin isommat ja vähän pienemmätkin lihakset etsiä.
Ja kysytään nyt että ne on varmasti oikeat (selkä)lihakset, elikkä kun jännitän, kainaloiden alapuolella enemmän siellä selän tuntumassa tulee yläkroppaan leveyttä. Ja "kipu" tuntuu eniten juuri noissa selkä-kainalon alapuolella. Täytyy vielä vedellä leukoja ja katsoa tuleeko pumppiin.
Aion ruveta ottamaan treenin jälkeen palautusjuomaa, joten mitä siihen olisi järkevintä laittaa? 30g proteiinia + 5g kreatiinia + mitä? Pitääkö laittaa hiilareita?
Fake-edit. 400 postaus.:dance:
Aion ruveta ottamaan treenin jälkeen palautusjuomaa, joten mitä siihen olisi järkevintä laittaa? 30g proteiinia + 5g kreatiinia + mitä? Pitääkö laittaa hiilareita?
Fake-edit. 400 postaus.:dance:
Ottaa vatsaan ja kylkiin.Moni tekee vartalonkiertoja kepin kanssa. Mikä funktio niillä on?
:dance:Parhaimman treenitehon saavuttamiseksi tulisi olla n.3h syömättä ennen treeniä ja viimeisen aterian tulisi olla pieni ja helposti sulava.....
Minäkin kysyisin apua teiltä viisaammilta ;)
Mitä olisi hyvä syödä ennen treeniä? Mikä olisi treenin kannalta se järkevin?
Lyhyt- vai pitkäkestoisia hiilareita? Protskua, rasvaa? Minkä verran?
Meinaan nyt siis, että voisin mennä sitten heti kymmenen-viidentoista minuutin sisään treenaamaan...
Tuhat kiitosta avusta:dance:
Ja mie kun olen luullut että ennen treeniä nimenomaan kannattaa syödä että riittää energiaa liikutella rautaa :(. No, luulo ei ole tiedon väärti.Parhaimman treenitehon saavuttamiseksi tulisi olla n.3h syömättä ennen treeniä ja viimeisen aterian tulisi olla pieni ja helposti sulava.
Eli ei mitään
Melkeinpä kannattaa tehdäKannattaako olkapäitä ja penkkiä treenata samana päivänä? Tein toissapäivänä olkapäät ja penkin. Olkapäät huutaa hoossiannaa nyt.:P

Kiitos. Ja mistä tiedän paljon 30g proteiinia oikeasti tarkoittaa? Paljon ruoka-ja teelusikalliset jauhoja painavat?Semmonen 30g protskua, saman verran hiilareitä ja 5g kretiinia on jees. Voihan niitä määriä nyt halutessaan lisätä, mut toi näytäis olevan semmonen perus palkkari määrä ;)
Ei se niin tarkkaa ole, laita 1dl heraa ja 1dl maltoaKiitos. Ja mistä tiedän paljon 30g proteiinia oikeasti tarkoittaa? Paljon ruoka-ja teelusikalliset jauhoja painavat?