Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm. Apteekitkaan ei myy neuloja sunnuntaisin. Ja ilman neulaa olis varmaan vähän ällön näköstä... Noh, sitä täytyy miettiä.

Voin hakee sukkapuikon mummulasta. Astuin joskus sellaseen, ihan hyvin se meni tosta nilkasta sisään, kun viistosti linttasin siihen.

Eikö nykyajan nuoret osaa laskea ite noita rakkausprosentteja kun tarvitaan nettiä ja tekstiviestipalveluja? Silloin kun minä olin pieni tyttö tuo oli suosittu harrastus.

Iltaa vaan kaikille.

Voin hakee sukkapuikon mummulasta. Astuin joskus sellaseen, ihan hyvin se meni tosta nilkasta sisään, kun viistosti linttasin siihen.

Yöööök. Mä oon astunut avonaisen kansion piikkien päälle, nekin meni läpi. Eli ehkä tässä on sittenkin toivoa.

Wendy: mäkin laskin niitä pienenä :) lasken vieläkin joskus.

Minä tuon tussin ja sukkapuikon, tuo sää mappi. Mistä sut tunnistaa?

Voin pukeutuu vaikka valkoiseen ni loistan sitten pimeessä. Hametta en uskalla kyl laittaa ku kallut on vähän sellasia kännisten paikkoja.
Mistäs sut?

Voin pukeutuu vaikka valkoiseen ni loistan sitten pimeessä. Hametta en uskalla kyl laittaa ku kallut on vähän sellasia kännisten paikkoja.
Mistäs sut?

Jos tuun vaikka yläkroppa paljaana.

Nyt pitää mennä nukkumaan, soitellaan vielä huomenna päivällä.

Hyvää yötä, pikku siiselini.

Jos tuun vaikka yläkroppa paljaana.

Nyt pitää mennä nukkumaan, soitellaan vielä huomenna päivällä.

Hyvää yötä, pikku siiselini.

Joo se on ihan hyvä ni voin sitten heti piirrellä niitä tatskoja. Huomiseen :haart:

On tuo Heath aika äijä, mut on noi suomenkii pojat Ossi ja Mentula aika jässiköitä.

Yötreeni täysikuun aikaan. Onkos tutkittu, että miten täysikuu vaikuttaa treeniin ja lihaskasvuun?

Itse ainakin huomasin, että hauiskääntö tangolla seisten meni normaalia huonommin, mutta ihmissusimaisesti kyyryssä suoritettava tuettu hauiskääntö käsipainoilla onnistui todella hyvin.

Minkälainen palkkari olisi hyvä näin täydenkuun aikaan?

Vittu Levronen ois kuulunu voittaa aineskii yks olympia -90 luvul perkele!

Dinho on harvinaisen selvin päin!

Back
Ylös Bottom