Ensin pieni pohjustus:
Olin viime sunnuntaina puntilla tekemässä jalkoja. Viereisessä jalkaprässissä oli mies, ehkä 35-40 vuotias. Olin tehnyt jotain 2 sarjaa ja aloittelemassa juuri kolmatta kun tämä mies kysyy minulta ”hintillä” äänellä että ”mitä muuta lajia harrastan kuin punttia?”. Siihen sitten sanoin että kesällä höntsään jalkapalloa. Jatkoin reeniä ihan normaalisti ja ennen neljättä sarjaa mies tulee nojaamaan meikäläisen koneeseen ja kysyy, ”mitä mä teen väärin kun mua sattuu vasempaan polveen aina kun teen prässiä?”, siihen sit sanoin että sulla ei oo varmaan tarpeeks voimaa, että koita ottaa kiekkoja pois jos helpottais. Tämän jälkeen tein sarjani loppuun.
Siitä siirryin Hack:iin tekemään pohkeita. Sen takana on peili josta näkyy mitä takana tapahtuu. No, aina kun tein sarjoja niin tämä kyseinen mies käveli takaani ja katsoi joko, a) Persettäni, b) Pohkeitani, c) Jotain muuta!!
Se oli siis Sunnuntaina, no, Tiistaina olin lähdössä töistä kotiin iltavuorosta. Olin pukuhuoneessa ja istuin penkillä kengät edessäni. Ihmettelin että mikä lappu kenkäni sisällä on. Otin sen käteeni, avasin ja luin: ”Timmi kroppa. Ilmottele jos haluat hierontaa tai jotain”!!!! Siinä oli vielä sähköposti osoite mukana!!!!

ja heti perään :urjo:
Hyi vittu millä uskallan enään mennä sinne puntille jos siellä joku äijä kyylää mua!!!:wall:
Kai mun pitää ottaa toi imarteluna?! :curs:
Sori

ei toi ny mikään
PARAS huomautus ollu mut kumminki!