Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensin pieni pohjustus:

Olin viime sunnuntaina puntilla tekemässä jalkoja. Viereisessä jalkaprässissä oli mies, ehkä 35-40 vuotias. Olin tehnyt jotain 2 sarjaa ja aloittelemassa juuri kolmatta kun tämä mies kysyy minulta ”hintillä” äänellä että ”mitä muuta lajia harrastan kuin punttia?”. Siihen sitten sanoin että kesällä höntsään jalkapalloa. Jatkoin reeniä ihan normaalisti ja ennen neljättä sarjaa mies tulee nojaamaan meikäläisen koneeseen ja kysyy, ”mitä mä teen väärin kun mua sattuu vasempaan polveen aina kun teen prässiä?”, siihen sit sanoin että sulla ei oo varmaan tarpeeks voimaa, että koita ottaa kiekkoja pois jos helpottais. Tämän jälkeen tein sarjani loppuun.

Siitä siirryin Hack:iin tekemään pohkeita. Sen takana on peili josta näkyy mitä takana tapahtuu. No, aina kun tein sarjoja niin tämä kyseinen mies käveli takaani ja katsoi joko, a) Persettäni, b) Pohkeitani, c) Jotain muuta!!

Se oli siis Sunnuntaina, no, Tiistaina olin lähdössä töistä kotiin iltavuorosta. Olin pukuhuoneessa ja istuin penkillä kengät edessäni. Ihmettelin että mikä lappu kenkäni sisällä on. Otin sen käteeni, avasin ja luin: ”Timmi kroppa. Ilmottele jos haluat hierontaa tai jotain”!!!! Siinä oli vielä sähköposti osoite mukana!!!! :eek: ja heti perään :urjo:

Hyi vittu millä uskallan enään mennä sinne puntille jos siellä joku äijä kyylää mua!!!:wall:

Kai mun pitää ottaa toi imarteluna?! :curs:

Sori :offtopic: ei toi ny mikään PARAS huomautus ollu mut kumminki!
no?

Nonii :lol2: Enhän mä noin vanhaa postausta osannu ettiä ja toi linkkis kusi sen takia et oon säätäny asetuksista sillai, että näkyy 30 postausta samalla sivulla. Normaalisti näkyy kai 15.

Suostuitko hierontaan? Onko äijästä kuulunut mitään? Oletko joutunut saman ukon ahdistelun kohteeksi toistuvasti?

Ei saatana:hyper::lol2::lol2:

Voi helvetti. Itse asiassa mä muistan tuon stoorin, mutten muistanut että se oli sun. :D

Mä aattelin hillua pari yötä Mansessa, se vois olla aika optimaalista...

Nonii :lol2: Enhän mä noin vanhaa postausta osannu ettiä ja toi linkkis kusi sen takia et oon säätäny asetuksista sillai, että näkyy 30 postausta samalla sivulla. Normaalisti näkyy kai 15.

Suostuitko hierontaan? Onko äijästä kuulunut mitään? Oletko joutunut saman ukon ahdistelun kohteeksi toistuvasti?
Joo, en muistanutkaan että toi postimäärä vaikuttaa asiaan..

En oo JimmyJamma ottanu yhteyttä, enkä käyny hieronnassa. Näin sen äijän kerran sen tapauksen jälkeen, mutta onneks se ei nähny mua. Ihan hirveesti ei viittiny saippuoita tiputella sillä salilla. Onneks vaihdoin salia, niin voi taas kuivatella rauhassa.

Täytyy sanoa, että olen saanut kyseisestä tapuksesta paljon sääliä.. Olihan toi ihan hauska keissi kun alkaa muisteleen. Muistakaa nyt pojat sitten mistä jäätte paitsi..:david: Voidaanhan me ettiä wattövak miitissä, joku nettipääte ja laittaa postia meneen.:D

Mitäs sää höpötät? olit niin imarreltu ja hieronnassa kävit kuitenkin vaikket myönnä.

Ei vaan, noi on kyllä ärsyttäviä juttuja. mitäs sulla on niin timmi kroppa ;)
Oisit vaan laittanu mailia ja kehittäny vuosituhannen källin sille äijälle...

Aattelin tuossa, että voitais etsiä porukalla tää tyyppi ja antaa Dinhon tiedot sille, jotta rakkaus voittaisi ja maailmassa olisi jälleen rauhallisempaa.

Ei saa poijjaat kiusata mua. soo soo

Niin että jos olet b-rapun poikia ja kaipaat hierojaa, voin lähettää juuri sinulle osoitteen privana jos kiinnostaa. :rolleyes:

Hmm.. Taidan jätkät alkaa vähän sooloileen ja järjestää teille miittiin ilmaiset hieronnat.. sen siitä saa kun kiusaa dinpaa...:evil:

Ei ihme että yh-äidit on niin surullisia.. oon ollut tän viikon saikulla ja aivan kyrpä otsassa kun joutuu katsomaan kaikkia chat-ohjelmia yms. Ja nää tekee sitä monta kuukautta putkeen! Siis niinq!

Nyt alkaa Conan. Voin katsoa sen nyt, ja sitten huomenna uudestaan ja lyödä itseäni päähän jos en muista jokaista vitsiä uusintakierroksella. Koska se on huonon ihmisen merkki, se että muisti ei pelaa. Makes you weak. Darwinismi kunniaan.

Back
Ylös Bottom