Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

minulla on palautusjuoma jauhetta jota suositellaan otettavaksi 30g kerralla. 100g jauhetta sisältää n. 64g hiilareita ja 30g proteiinia. eikös tuo 30g ole aika pieni määrä palautujuomassa varsinkin kun treenini kestävät melkein aina jonkun tunnin ja vartin. tuo käyttämäni palautusjuomajauhe on natura media sportsin tuotteita. jos katsoo esim fastin palautustuotteiden kerta annosta niin suositellaan jotain 50g aina 100g riippuen tuotteesta. lisäänkö annosta palautusjuomaan ja kuinka paljon?

kumpi kaksijakoinen on parempi?

rinta&kädet
selkä&jalat
rinta/kädet
selkä/jalat

tai

kädet/selkä
rinta/jalat
kädet/selkä
rinta/jalat

kumpi kaksijakoinen on parempi?

rinta&kädet
selkä&jalat
rinta/kädet
selkä/jalat

tai

kädet/selkä
rinta/jalat
kädet/selkä
rinta/jalat

Sori, mutta mä en ottais nuista kumpaakaan... 1) ei oo olkapälle mitään. 2) toisessa vaihtoehdossa on kaks suurinta lihasryhmää samassa reenissä.

Ota ihan perus, yläkroppa-alakroppa tai yläkroppa-raajat jako.

Sori, mutta mä en ottais nuista kumpaakaan... 1) ei oo olkapälle mitään. 2) toisessa vaihtoehdossa on kaks suurinta lihasryhmää samassa reenissä.

Ota ihan perus, yläkroppa-alakroppa tai yläkroppa-raajat jako.

Teen siis olkapäitä noissa käsipäivissä.

minulla on palautusjuoma jauhetta jota suositellaan otettavaksi 30g kerralla. 100g jauhetta sisältää n. 64g hiilareita ja 30g proteiinia. eikös tuo 30g ole aika pieni määrä palautujuomassa varsinkin kun treenini kestävät melkein aina jonkun tunnin ja vartin. tuo käyttämäni palautusjuomajauhe on natura media sportsin tuotteita. jos katsoo esim fastin palautustuotteiden kerta annosta niin suositellaan jotain 50g aina 100g riippuen tuotteesta. lisäänkö annosta palautusjuomaan ja kuinka paljon?

vastaisiko joku nyt tähän vaikka ihan lyhyestikkin?

Pumppi = Orgasmi?
Täsmälleen,esim mulla oli etureidet hirveessä orkussa tänää aamulla. :dance:
No nyt asiaan,ei pumpilla ei ole mitään tekemistä orgasmin kanssa

vastaisiko joku nyt tähän vaikka ihan lyhyestikkin?

Vedä vaikka se 100g niin, että juot puolet treenin puolessavälissä ja loput treenin loputtua. Ja kun tuon olet saanut loppuun väsää palkkarit sekottamalla fastin heraa, maltoo ja dextroo, sillon et voi epäonnistua.

Vedä vaikka se 100g niin, että juot puolet treenin puolessavälissä ja loput treenin loputtua. Ja kun tuon olet saanut loppuun väsää palkkarit sekottamalla fastin heraa, maltoo ja dextroo, sillon et voi epäonnistua.

Onko fastin hera ja malto sekotettuna hyvän makusia ?

Kertokaas että kuinka leveä ote kulmatangossa pitää ottaa, kun suoritetaan hauiskääntö tangolla.

Yleisin oteleveys on varmaan karhennuksien kohdalta, niin että nyrkit ovat tavallaan kulmassa. Tajusit varmaan. Toinen vaihtoehto on ottaa kapeampi ote, niin että pidät kiinni tangon suorasta osasta karhennuksien sisäpuolella. Karhennukset ovat siis niissä "mutkissa".

Olipa hyvin selitetty;)

Koitin parista paikkaa kattoo mutten nähny ni kysäsen tässä sitte. Elikkä tosta Muscle + tuotteesta. Sivuilla lukee, että: Alla olevan taulukon mukainen määrä jauhetta sekoitetaan 3-5 dl vettä tai maitoa. Juoma nautitaan 30 min. ennen harjoitusta ja heti harjoituksen jälkeen. Mietin tässä, että onko pakko ottaa sekä ennen ja jälkee ja millane määrä sitä tulee sitte veteen tai maitoon sekoittaa.. Onko se määrä riippuvainen painosta esim? :o vai minkää mukaan kannattaa sekotella.

Elikkä tosta Muscle + tuotteesta. Sivuilla lukee, että: Alla olevan taulukon mukainen määrä jauhetta sekoitetaan 3-5 dl vettä tai maitoa. Juoma nautitaan 30 min. ennen harjoitusta ja heti harjoituksen jälkeen. Mietin tässä, että onko pakko ottaa sekä ennen ja jälkee ja millane määrä sitä tulee sitte veteen tai maitoon sekoittaa.. Onko se määrä riippuvainen painosta esim? :o vai minkää mukaan kannattaa sekotella.

Ei se rakettitiedettä ole. Ota desi reenin jälkeen. Ja aina reenin jälkeen veden kanssa.

Back
Ylös Bottom