Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Akka!!

casual = veivaan tässä vaan kuntopyörää, lämmittelen kato. Ajattelin tehdä penaa tänään mutta ei mulla kiire ole. Voisin tulla kysymään että voinko tehdä välissä mutta eipä mun nyt tartte. Enkä kattele millä painoilla toiset pumppailee, kun mä olen niin kokenut salikettu että tiedän kyllä miten treenataan ja jos pakko olisi niin penkkaisin kyllä tuplat siitä mitä muut. Mutta ku on kato kyynärpää kipee.

Suomeksi: tänään pitäis tehdä 80kg maksiminosto, mutta vittu ku ei pääse tekeen ku toi yks vaan varaa penkkiä...ja toi toinen jätkä viereisellä kuntopyörällä saleen etuilee ja menee enne mua. Vittu ku ei kehtaa sanoa mitään. Ja toiki nostaa enemmän......jos vaan veivais vähän kauemmin ja odottaisi että sali vähän tyhjenis että kehtaa penkata. No niin, nyt se saatanan toinen jätkä ehti eka penkille, varmaan vetää loppumattomat sarjat. Lämmittelee näköjään 80kg...pakko veivata tässä vielä...jalat polttelee jo, ei jaksa kauaa veivata...jos menis tästä vaan venyttelemään tonne ja teksi vaikka habaa...

Vituttaa, kun oli useamman kuukauden jo vastoinkäymisistä huolimatta tehnyt tasaista työtä ruuan ja treenin kanssa. Sitten menin eilen mokaamaan käymällä puntarilla salilla ja perhana, meni mieliala ihan persiilleen. Mikä tässä sitten ärsyttää on kaikkiaan se, että luulin anoreksian olleen jo mennyttä enkä nyt tiedä enää mistään mitään :( Välillä peiliin on ok katsoa, ja välillä :itku: .. eli kai se on sitten taas tätä hullunmyllyä. Mistähän nipistäis kaloreita pois jne. Ja kestääkö kroppa lisätä aerobista niin paljon ku sairas pää vaatis.

Jotenkin vain vituttaa se, että vaikka saisin lisää liksaa ja kunnolla, ei silti olisi varaa pk-seudulla kohtuullisen kuntoiseen omistusasuntoon kelpo alueelta. Kiva, kannatti opiskella.

Muuta jonnekin Mäntsälään, ihan muualle tai sitten tyydy kohtaloosi.

Ei siinä ole mitään järkeä, että maakunnassa kaupan kassalla voi olla parempi elintaso kuin Helsinkiläisellä rivi-insinöörillä.

vitun sekava olo. ens viikkoset synttärit ahdistaa niin perkeleesti, toisaalta helpottunu olo mutta toisaalta taas tekis mieli vetää ittensä narun jatkoks.

Tuohon tapaukseeni vielä. Onneksi tuolloin ei ketään muuta sattunut salilla olemaan. Sitä en tiedä mitä nukkuessani tapahtui......

Edit: ei tuolla salilla muutenkaan mitään tungosta tuppaa olemaan

Vituttaa olla näin saamaton. Tuntuu, että ei kerkee tehä mitään. Ei kerkee reenata, ei kerkee tehä kouluhommia, ei kerkee tehä töitä. Tai no toisaalta vaikka kerkeiskin niin EI SAA AIKASEKSI!
Perkele, tänään kyllä otan itteeni niskasta kiinni ja teen kaikki hommat mitä pitääkin tällä viikolla!

kuumetta ei oo, ainakaa täl hetkel. Mut nyt sit on helvetinmoinen flunssa!!

Kännykän käytöstä vielä omiakin ajatuksia.

Itse olen muutaman kerran pitänyt salilla kännykkää, liittynyt johonkin tärkeään puheluun tai viimeiksi useammankin treenin ajan kun emäntä oli viimesillään raskaana.

Muuten jätän puhelimen pukukaappiin ja ihan vain siitä syystä, että saa olla ees hetken rauhassa siltäkin vekottimelta. Mua ei pätkääkään haittaa jos joku salilla puhuu puhelimeen, kuhan ei mitään vartin sessioita vedä laitetta varaten, eli jos on puhuttava, niin sitten voi siirtyä sivummalle ja antaa muiden treenata. Taas jos pitää joku nopea asia hoitaa, se hoituu vaikka palautustauolla.

Turha tästäkään asiasta on mitään pultteja kenenkään vetää, maalaisjärjellä pääsee pitkälle! Ja ainahan löytyy niitä, joiden mielestä salilla ei saa edes katsoa toista päin, saati sitten puhua millään tavalla, tai muuten treeni ei ole oikeaa HC TREENIÄ!

Hmm samaista offtopiccia jatkaen. Itse pidän puhelinta mukana ihan vaan sen takia että siinä on kello.. jos joku sattuu soittaan niin puhun lyhyesti tai sitten meen pukkariin jauhaan.

Tämä ei ole salikomediaa vaan salillemenokomediaa. Hyppäsin bussiin, joka suuntasi salille päin. Noin minuutin istuttuani aloin huomaamaan, että takapuoli tuntuu oudon kostealta. Ajattelin, että:
a) kuvittelen asian
b) hikoilen

Bussista ulos tullessani koitin nopeasti kädellä housujen takamusta ja huomasin sen olevan läpimärkä. Onneksi minulla on tälläinen laukku, jota riiputetaan olkapäällä ja jonka voi heittää osittain takapuolen päälle. Tuli sitten kiemurreltua salille niin, että tasapainottelin laukkua takapuolen päällä ja toivon, että kukaan ei kauheasti kummastellut asiaa.
Koska alushousut olivat kuivat niin syytän asiasta ympäristöolosuhteita.

casual = veivaan tässä vaan kuntopyörää, lämmittelen kato. Ajattelin tehdä penaa tänään mutta ei mulla kiire ole. Voisin tulla kysymään että voinko tehdä välissä mutta eipä mun nyt tartte. Enkä kattele millä painoilla toiset pumppailee, kun mä olen niin kokenut salikettu että tiedän kyllä miten treenataan ja jos pakko olisi niin penkkaisin kyllä tuplat siitä mitä muut. Mutta ku on kato kyynärpää kipee.

Hehee... Nää tyypit huomaa aikas helposti ja välillä niitä on jopa kiva kiusata... alkaa purkamaan tankoa hissukseen, tarkkailee niiden käyttäytymistä, ja sit oikealla hetkellä jatkaakin penkissä jotain toista liikettä. Voi sitä ilmettä naamalla...

Vittu, tuli napasastua 40e pikavoitto.. Keskaria mulle, luulin että tiellää on maksullinen pysäköinti 16-20 mutta se olikin 8-16. Kerkesinhän mä siinä muutenkin melkein puol tuntia autoa pitää :worship:

Ei auta muu kuin pitkäveto..

Niin paljon kaikkea mitä haluasi oppia, mutta aikaa rajoitetusti. Eikä toisekseen tämän hetken tilanne salli oikein mitään ylimääräistä johon paneutua syvällisemmin...

Äitillä vuotaa nenä taas sairaasti verta. Joku vuos tai kaks sit kävi tolleen. Eli joku valtimo taas nenästä puhki... voi vitun vitun vittu!! Ihan kun ei vituttais kaikki jo muutenkin tarpeeks...

Ei oo päässy salille yli viikkoo ja tuntuu et (olemattomat)lihakset ois kutistunu. Jospa asiaan saadaan muutos lähipäivinä.

Ja sit viel. Toi ukko(lue iskä). Tuli kutsunnat tos viime viikol ja tänää juteltii et mihi sitä menis. Aina pitäs olla joku kaveri mukana "tuleeks Teemu siun kans sinne?" tai vastaavaa. Ja ain ku meen ostamaa jotai vaatetta kaverin kans, ni ain on kysymys "Ostiks kaverikii samanlaiset?". Vaik ollaakii parin kaverin kans suht läheisii (ei kuitekaa b-rapun miehii :D) ni ei myö silti samoi tavaroit ostella. Ainakaa tarkotuksella.

Back
Ylös Bottom