Viikon kuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä lie kuvan tarkoitus? Olla oikeasti brutaali kuva rankasta tapahtumasta vai? Onhan noita piirtäjiä maailmassa, jotka saman homman osaa. En vaan tykkää noista "piirroskuvista"
Ma en nyt kyl tajua tata uutta tyyli-innostusta. Noi piirretyn nakoiset kuvat on joskus ihan siisteja mutta ei niiden kaikkien tarvitse sentaan olla tollasia, menee hieman overiksi tuo kikkailu.
Juu, kaikki ei diggaa, sille ei voi mitään. Mutta tärkeintä on, että kuvaaja diggaa, sillä se on maailman tosi, että minä en tee mitään mikä ei omaa silmää miellytä, menee muuten into koko hommaan.

Hyvä että jotain kuvaa edes tulee, parempi sekin kuin ei mitään, nämä kun ovat kokolailla ilmaisia kuvia teillekin.

Vitut ole, vääristymä tehtiin juurikin tuomaan tuota tyrmättyä fiilistä, jossa maapallo heittää voltin. Koitappa ajatella ilman tuota vääristymää, eipä enää olekaan niin hoopon oloinen.

Kaveri ei kestä millään kritiikkiä... heh.

En omasta mielestä ymmärrä muitakaan kuvia tällä sivustolla, mutta se on minun mielipide ja sillä siisti. Piste.

Kaveri ei kestä millään kritiikkiä... heh.

En omasta mielestä ymmärrä muitakaan kuvia tällä sivustolla, mutta se on minun mielipide ja sillä siisti. Piste.
Tää on vähän liian usein kuultu juttu. Ei tuo ole kritiikkiä, vaan pelkkä mielipide. Jokaisella on toki mielipide, eli kaikkia ei voi kuvilla miellyttää. Mielipide sekoitetaan aika usein kritiikkiin. Eikä noita kuvia tartte ymmärtää jos ei halua, jättää vain katsomatta, mutta turha tuota nillitystä on kritiikiksi sanoa.

On meinaan todella säälittävää katsella keskustelua:
"paska kuva"
"millä tapaa paska"
"heh, et kestä kritiikkiä"

Tarvitseeko taidetta aina ymmärtää tai olla ymmärtävinään. Mielestäni ei, jos kaikki lokeroidaan ja selitetään sanoin (miellellään hienoin sellaisin) tulee hommaan snobbailun maku. Eikä mielestäni kenenkään toisen tulkinta ole huonompi kuin toisen. Tämä toteutuu tosin vain silloin kun kriitikko käyttänyt edes hitusen aivosolujaan vaan sano että PASKA.
:david:

Mun kuvauksista on nimenomaan kiinnostuttu ulkomaillakin juuri kuvankäsittelyn ja valojen käytön johdosta. Jos kuvaisin täysin vanhaan tyyliin ilman mitään vaivannäköä, niin olisin vain yksi kuvaaja muiden joukossa. Nyt olen kuitenkin mielestäni tuonut genreen jotain erilaista näiden teemojen ja käsittelyn osalta, ettei se voi nyt millään olla huono juttu. Ja tätä käsittelyjuttua on jauhettu iät ja ajat, mutta sen sanon, että kun paneuduin laitteisiin, sijoitin niihin 15 tonnia lisää ja aloin intensiivisesti kehittämään käsittelytyyliä, niin on alkanut ropisemaan töitä joka suunnasta. Kaikki sanovat aina "sun tyylisiä kuvia", olen siitä otettu, että tyyli tunnistetaan, vaikka se ei mikään uniikki olekaan.

Esim MD lehdessä on nykyään todella tuunattuja kuvia, sielläkin on hiffattu, että jossain vaiheessa on genreen tuotava jotain uutta. Ja kuvaajana siellä on Per Bernal, joka ei mikään ihan pikkutekijä ole.

Tää on vähän liian usein kuultu juttu. Ei tuo ole kritiikkiä, vaan pelkkä mielipide. Jokaisella on toki mielipide, eli kaikkia ei voi kuvilla miellyttää. Mielipide sekoitetaan aika usein kritiikkiin. Eikä noita kuvia tartte ymmärtää jos ei halua, jättää vain katsomatta, mutta turha tuota nillitystä on kritiikiksi sanoa.

On meinaan todella säälittävää katsella keskustelua:
"paska kuva"
"millä tapaa paska"
"heh, et kestä kritiikkiä"

Mike, viimeksi vastasit kritiikkiin nain:"Vitut ole, vääristymä tehtiin juurikin tuomaan tuota tyrmättyä fiilistä, jossa maapallo heittää voltin. Koitappa ajatella ilman tuota vääristymää, eipä enää olekaan niin hoopon oloinen."

Tasta saa kuvan, etta et kesta kritiikkia. Koita seuraavan kerran vaikka vastata ilman vittua tai saatanaa, esim:"Vääristymä tehtiin juurikin tuomaan tuota tyrmättyä fiilistä, jossa maapallo heittää voltin. Mieti kuvaa ilman tuota vääristymää, eipä enää olekaan niin hoopon oloinen. :thumbs:

ps.miljoonaan reklamaatioon vastannut

Kiitos palautteestanne, yrityksemme käsittelee asian ja otamme yhteyttä puhelimitse.

T: Mike Sirén
Mike´s media
tel: 0400-999666

Nyt vedät asian toiseen ääripäähän tässä palautekeskustelussa ja ignooraat kokonaan sen mitä tossa äsken sanoin.
Lapsellista. :david:

Loistavaa en jaksa odottaa sunnuntai yöhön että pääsee tsekkaa lindan kuvia!!!!!!!:hyper::dance:

ps:Miken kuvat on just hyviä ei mitn tylsiä peruskuvia.. Onse hyvä että kuvaaja uskaltaa kokeilla kaikkea uutta eikä vaan vuodesta toiseen räpsi samanlaista paskaa..:);)

Mun mielestä toi on tosi komee kuva , kun sitä itsekkin katsoo niin alkaa päässä pyörii .
Vedätkö nuo reunat tummaksi ihan perus brushilla ?

Jees..
Taitaa tulla sieltä taas BIG-MIKE:ilta sellasta settiä et bäng bäng :rock:

Kiitos palautteestanne, pyrimme parantamaan palveluamme.

T: Mike Sirén
Mike´s media
tel: 0400-999666
Minä oikeasti luulin, että yksinkertaisuudella on rajansa. Olin väärässä, pahasti.
Odotan yrityksenne yhteydenottoa positiivisin mielin.

Kimmo Skogberg
talousrikollinen
+855 11 638 488

Minä oikeasti luulin, että yksinkertaisuudella on rajansa. Olin väärässä, pahasti.
Odotan yrityksenne yhteydenottoa positiivisin mielin.

Kimmo Skogberg
talousrikollinen
+855 11 638 488

Mikset sää anna asian olla jo.... aika lapsellista hommaaa 27vuotiaalta:david:

Mikset sää anna asian olla jo.... aika lapsellista hommaaa 27vuotiaalta:david:

Mike tekee helvetin hienoa jälkeä, sen vuoksi tässä narisen ja yritin kertoa, mikä mättää palautteen ja vastaanottajan välisisssä viesteissä.
Vastauksena tulee näsäviisas ja ilmeisesti omasta mielestään nokkela vastaus, joka hipoo naurettavuudeltaan viisivuotiaan tasoa, joten sen vuoksi en antanut asian olla.

mua aina jaksaa ihmetyttää kuinka joku voi ottaa internetissä esitetystä kommentista, oli se sitten minkälainen tahansa, herneen noin syvälle nenään. grow up... eli peesaan pepee.

Back
Ylös Bottom