Viikon kuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
miksei rakentavaa kritiikkiä voi esittää?? Eihän siinä ole mitään vikaa. Eiks se oo yks tapa kehittyä, kun kuulee muilta rakentavaa kritiikkiä ja näkee virheitä tai korjattavia kohtia joille mahdollisesti itse on tullut sokeaksi.

Viikko 16

IMG_6408.jpg

Tämä tuorein on kyllä kaikista miellyttävin ja paras kuva kaikista näistä "viikon kuva"-sarjan kuvista. :hyvä:

Kaunis neitokainen mielenkiintoisessa ympäristössä!

Mun kuvauksista on nimenomaan kiinnostuttu ulkomaillakin juuri kuvankäsittelyn ja valojen käytön johdosta. Jos kuvaisin täysin vanhaan tyyliin ilman mitään vaivannäköä, niin olisin vain yksi kuvaaja muiden joukossa. Nyt olen kuitenkin mielestäni tuonut genreen jotain erilaista näiden teemojen ja käsittelyn osalta, ettei se voi nyt millään olla huono juttu. Ja tätä käsittelyjuttua on jauhettu iät ja ajat, mutta sen sanon, että kun paneuduin laitteisiin, sijoitin niihin 15 tonnia lisää ja aloin intensiivisesti kehittämään käsittelytyyliä, niin on alkanut ropisemaan töitä joka suunnasta. Kaikki sanovat aina "sun tyylisiä kuvia", olen siitä otettu, että tyyli tunnistetaan, vaikka se ei mikään uniikki olekaan.

Esim MD lehdessä on nykyään todella tuunattuja kuvia, sielläkin on hiffattu, että jossain vaiheessa on genreen tuotava jotain uutta. Ja kuvaajana siellä on Per Bernal, joka ei mikään ihan pikkutekijä ole.

Itsekkin huomaan tämän tunnistamis jutun. Kävi nimittäin niin, että selasin kaverin tykönä jotain ihan random bodausaiheista lehteä ja tunnistin ottamasi kuvat samantien ihan vain nopeasti vilkaisemalla. Minusta kuvasi ovat hienoja ja niitä jää oikeen katsomaan tosissaan.

Tuo sähköpiuha vähän häiritsee.. Muute hyvä.

Hah, kunnon legenda! Ihan kuin jostain Yngiwie Malmsteenin levyn kannesta. Siis kuva on hienompi mutta Ynkän levynkannet on juurikin noin reteitä.

Jimi Hendrix ois halunnu haudan takaa tulla jamittelee Garyn uudelle lätylle. Gary ei kuulemma hyväksyny.

Muuten, sillä Garyn ekalla The greatest of 'em all -levyllä voi kuulla Suck mah balls 'cos i'm dah man und the Allah -biisissä takaperin soitettuna voi kuulla koko Metallican tuotannon. Siis siinä kolmen sekunnin kohdalla.

Back
Ylös Bottom