Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimapuolta voi nimenomaan pyrkiä kehittämään dietilläkin.Tuntuu päässä pahalta päästää kalorit miinuksille kun luulee ettei sillon kehity. :itku:
Mitä mun kannattaa syödä, jos olen tullut puntikselta kello 22.00 jälkeen?
Palautusjuoma ja normaalia ruokaa?

Mites noi hiilarit vaikuttaa tohon lihasten kasvuun? Tiedän kyllä että proteiini on hyvästä ja kalorit myös, mutta ihankuin joku olisi maininnut että hiilarit ei olisi niin hyvästä? voi olla että olen kuullut paskaa?![]()
No hiilareista saa esimerkiksi niitä kaloreita, ne toimii lihasten "polttoaineena", saa aikaan insuliinipiikin, jne. Hiilarien laaduilla on sitte väliä, vertaa nopeat ja hitaat. Löytyy paljon juttua ku jaksaa ettiä.Mites noi hiilarit vaikuttaa tohon lihasten kasvuun? Tiedän kyllä että proteiini on hyvästä ja kalorit myös, mutta ihankuin joku olisi maininnut että hiilarit ei olisi niin hyvästä? voi olla että olen kuullut paskaa?
Syö pois. Oma iltapalani on yleensä 1 rahka, kourallinen pähkinöitä ja ruokalusikallinen rypsäriä.
Syö pois. Oma iltapalani on yleensä 1 rahka, kourallinen pähkinöitä ja ruokalusikallinen rypsäriä.