Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Tarkoitin sitä, että kun sanoit lihaksen olevan mahdotonta kasvaa ilman läskiä.Elokuvien välillä on noin kaksi vuotta väliä.Siinäkö ajassa syltty on bulkannut ja dietannut taas itsensä selvästi lihaksikkaampaan kuntoon.

Onko täälä kuinka moni siinä uskossa/tiedossa, että dieettaus pitäs aina käsittää parin viikon jaksoissa? Itelle pelas tosi hyvin jokuaika sit ku jakso vetää kaks-kolme viikkoa bulkkia ja sen jälkeen kaks viikkoa kiristelyä, mutta nyt se on jostain syystä jäänyt pois.

Massaa! Voimaa! kirjassa kehotellaan tekemään näin koska keho tottuu kahen viikon sisään siihen ylimääräiseen energian ja proteiinin saantiin. Myös insuliiniresistanssi kasvaa vitusti jos jatkuvasti piikittää samoihin aikoihin, eli pre-, post-, ja anabolisen ikkunan aikaan.

Kysymys siis ois (kun oon niin saatanallisen ahne että haluaisin kokoajan kehittää voimaa) että onko järkevää tapaa integroida tämä kahen viikon syklaus voimareeniin? Voimareeni perustuis erittäin typistettynä semmoseen kolmesta neljään kertaan viikossa samat liikkeet pari sarjaa/5toistoa per liike nousujohteiseen harjotteluun keventävine viikkoineen. Tuntuu päässä pahalta päästää kalorit miinuksille kun luulee ettei sillon kehity. :itku:

Hiilihydraatit

Mites noi hiilarit vaikuttaa tohon lihasten kasvuun? Tiedän kyllä että proteiini on hyvästä ja kalorit myös, mutta ihankuin joku olisi maininnut että hiilarit ei olisi niin hyvästä? voi olla että olen kuullut paskaa? :david:

Mites noi hiilarit vaikuttaa tohon lihasten kasvuun? Tiedän kyllä että proteiini on hyvästä ja kalorit myös, mutta ihankuin joku olisi maininnut että hiilarit ei olisi niin hyvästä? voi olla että olen kuullut paskaa? :david:

Käsittääkseni hiilarit ei kasvata lihaksia, vaan toimii "polttoaineena." Proteiini on se mikä lihasta edesauttaa kasvamaan. Ilman treeniä lihas ei kasva.

Mites noi hiilarit vaikuttaa tohon lihasten kasvuun? Tiedän kyllä että proteiini on hyvästä ja kalorit myös, mutta ihankuin joku olisi maininnut että hiilarit ei olisi niin hyvästä? voi olla että olen kuullut paskaa?
No hiilareista saa esimerkiksi niitä kaloreita, ne toimii lihasten "polttoaineena", saa aikaan insuliinipiikin, jne. Hiilarien laaduilla on sitte väliä, vertaa nopeat ja hitaat. Löytyy paljon juttua ku jaksaa ettiä.

Mitä ja minkä pitoista evästä kannattaa treenin jälkeen kotona syödä? Mass blastin proteiinijuoman juon aina, nälkä jää eikä viitsisi vetää napaansa kaikkea mitä eteen sattuu.

Normaali ateria kannattaa syödä jo n.1.5h kuluttua palautusjuomasta!! :rock:

Ostin valion maitorahkaa ja kokeilin maistaa vielä kerran ja maku oli aivan järkyttävä.Lisäsin sekaan purkillisen ananasmurskaa ja maku parantui selvästi.Vieläkään ei ihan kohillaan ollut, joten lisäsin reilun puolikkaan ruokalusikallisen sokeria.Nyt se on maultaan riittävän hyvää, mutta onko tuo sokeri ehdoton not?

Back
Ylös Bottom