Väärä johtopäätös.
Toihan voi jopa pitää paikkansa. :D
Uskon sinua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väärä johtopäätös.
Toihan voi jopa pitää paikkansa. :D
UAC on mulla disabloituna, kun ei jaksa kokoajan olla antamassa lupia ohjelmille erikseen.
Hyvä niin. Mullahan ei Windows-maailmassa noin kymmenen vuoden aikana tainnut olla virus koneella kuin kerran. Tällöin olin unohtanut verkkopiuhan seinään, kun asentelin käyttistä uusiksi. Alle viidessä minuutissa kone jo buuttaili itseään tasaseen tahtiin.Uskon sinua.

Naurattaa nämä jotka paasaa kauhuissaan virusten takia.
Hyvä niin. Mullahan ei Windows-maailmassa noin kymmenen vuoden aikana tainnut olla virus koneella kuin kerran. Tällöin olin unohtanut verkkopiuhan seinään, kun asentelin käyttistä uusiksi. Alle viidessä minuutissa kone jo buuttaili itseään tasaseen tahtiin.
Mulle Macciin siirtyminen ei ollut siis ensisijaisesti kiinni viruksettomuudesta. Enkä edes myönnä olevani kädetön. :D
Ollaan kaikki tyytyväisiä, case closed.
Päin vastoin. Ignorance is bliss.Ei se nyt noin helposti käy, etkös sä ole jo oppinut, että Windows käyttäjä ei voi olla tyytyväinen ;)
Ignorance is bliss.
Windows-käyttäjä voi olla hyvinkin tyytyväinen. Kun ei paremmasta tiedä. ;)Tämäkö on "mäkkärien" tunnuslause sitten?Päin vastoin. Ignorance is bliss.Ei se nyt noin helposti käy, etkös sä ole jo oppinut, että Windows käyttäjä ei voi olla tyytyväinen ;)
Windows-käyttäjä voi olla hyvinkin tyytyväinen. Kun ei paremmasta tiedä. ;)
Tämän ketjun pohjalta vedän seuraavan johtopäätöksen: Mac-käyttäjät oli aikoinaan winkun kanssa auttamattoman käsiä, eikä saaneet sitä pysymään puhtaana. Vaihto Macciin auttoi. OOOH! MAC!
Itse olen tottunut PC:seen ja Windowssiin (kokemusta siis lähes 20 vuotta). Ostin mäkin, yllätyin positiivisesti enkä takaisin vaihtaisi. Vähän kuin vaihtaisi manuaalivaihteisesta autosta automaattiin :DItsekin haukun manuaalivaihteet kun olen tottunut automaattiin.
Olen Crimsonin kanssa täysin samaa mieltä tuosta koko-suvun-mikrotuesta. Alkuun se on kivaakin mutta alkaa lopulta kyllästyttämään. Ei tarvita kuin kourallinen tuttuja ja sukulaisia jotka soittelevat kerran viikossa niin lopputuloksena lähes joka ilta vietät tunnin puhelimessa selittämässä samoja asioita uudelleen ja uudelleen. Se on todella epäkiitollista hommaa varsinkin kun asenne ihan oikeasti näyttää monella olevan "eihän tuo oikeaa työtä ole".
Oi vittuu, Safari selain tulee väkisin ja korvauksiakin maksetaan! Päitä pois! Nyt saatana saa riittää! Vaihdan Windowsiin! Ei pysty hyväksymään!