onko isosta mahasta oikeesti hyötyä?

Toivottavasti tarkoitat ruokaa noilla muilla aineilla, koska muuten aika :anssi:. Luuleeko joku oikeasti, että nuo 120kg alle 10% rasvoissa olevat proot pitää massansa ilman isoa määrää sapuskaa. Paljon ruokaa=iso maha.

Ai en tiennytkään että noi bodarit vetää mahan täyteen ruokaa juuri ennen lavalle nousua:wtf:
Hyvä että sentäs Blacebolla on faktat tiedossa:david:

Paljon ruokaa=iso maha.
Jaa sinä meinaat että se maha on syömisistä jotenkin venynyt tuollaiseksi? Että sittenkin kun siellä ei ole ruokaa niin se suolisto sitten pingahtaa pulleaksi, imaisee vaikka pyllyreiän kautta ilmaa sisäänsä, kun on niin kauhee alipaine tullu dieetillä? Hui! Pitääkin olla varovainen ettei itelle vaan käy vahingossa noin kun tuo ruoka maistuu..

e. olinpas hidas..

Kovacs on varmaan vedelly pari kebua enne lavalle menoa ku maha näin pömpöttää. :D:D
image007.png

Kuka on puhunut ruuan syömisestä ennen lavalle menoa? Kuunnelkaa nyt mitä te höpötätte. En missään välissä sanonut, että aineilla ei ole mitään vaikutusta pömpötykseen. On se kumma kun ihmetellään pro ukkojen mahan kokoa. Tuommonen pötsi kun aikaisemmin on ihan normia kun vähän hengittää "vatsalla".

Ja sirnalle jos ei lopeta vittuilua niin tuun vetään sua kuulaan. Katoin eilen ultimate fightinkia:D.

Joo mä lopetan vittuilun tähän, mutta se massu tulee AIKUISTEN OIKEESTI niistä aineista. :curs::curs::curs:

Itse olin tuossa kohtuu pienissä rasvoissa hetki sitten ja mulla oli onkelma, että maha pömpötti jos sitä ei jännittänyt (varmasti melkein jokaisen ongelma). Mun horpan käyttö on kummiskin ollut aika vähäistä verrattuna kunnolla kisaaviin suomi potareihinkin. Vatsan kontrolli häviää helposti isommilla miehillä. Bodysafkana 4000 kcal venyttää vatsalaukkua ja muutenkin kun maha on usein täynnä niin automaattisesti hengittää vatsaa käyttäen. Haha.. vittu minkälaista tekstiä taas multa. Taidat sittenkin olla oikeassa sirnalle, ehkä elänkin unimaailmassa:dance:.
Olen muuten myös huomannut että raivoominen nostaa verenpainetta. Joten kannattaa ottaa iisimmin;).

edit. Tai sitten mun vaivat johtui pelkästään laktoosista, vaikka siitä ei lääketieteellistä todistusta ole saatukkaan.

Tuo jätkä tuossa ylempänä nyt kuitenkin jännittänee? :rolleyes:
En ymmärrä miten se maha voi tyhjänä ja jännittyneenä näyttää tuolta, jos esim. katselee tästä kuvasta miten ne elimet sinne sijoittuu: http://www.amazon-herbs.org/human-anatomy-sm.gif
Itselläkin maha pömpöttää hyvin syöneenä, mutta heti kun suoli on tyhjä niin on littana.

Tuo jätkä tuossa ylempänä nyt kuitenkin jännittänee? :rolleyes:

Joo. Niinhän tuo näyttää. Mutta se on Kovacs;). En edelleenkään ole väittänyt, että sisäelimien kasvu ei vaikuta tuohon asiaan. Tuntuu nyt vain, että horpalla selitetään proo potareitten mahan koko, joka nyt on jo ihan ihmeellistä höpötystä. Olkoot Uwish maha sitten täynnä tai ei. Joo. Riittääpi tämä keskustelu mulle. Aika monesti näissä keskusteluissa jokainen puhuu hieman eri asioista ja siksi menee turhaksi vääntämiseksi. Lopputulos. Olen täysin samaa mieltä kaikkien kanssa.

Back
Ylös Bottom