Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jawhead, tuut takas raapiin tikkejä. Soon kivaa.

Mitäs sitten tehdään?

Dinhonupulle vielä: Kyllä se siitä selkiää sullekkin. Vastaus kaikkiin sun kysymyksiin on sun omassa päässä.
Sekin, että ihastuksella olisi myös sinuun samanlaisia tunteita olisi välttämätöntä. Sekään ei silti riitä. Olisin tyytyväinen jos voisin sanoa, että tee se ja elämääsi tulee taas sitä ihanaa jännityksen ja suhteen alkuhuuman tunnetta, mutta voisin toisaalta neuvoa, että mieti paljonko nautit nykyisestä hetkestä ja siitä arjesta.

En voi antaa vastausta.
No vittu.. Tarjoan sulle kaljan sit miitissä, noi oli viisaita sanoja!:love:

Jawhead, tuut takas raapiin tikkejä. Soon kivaa.

Mitäs sitten tehdään?

Dinhonupulle vielä: Kyllä se siitä selkiää sullekkin. Vastaus kaikkiin sun kysymyksiin on sun omassa päässä.
Sekin, että ihastuksella olisi myös sinuun samanlaisia tunteita olisi välttämätöntä. Sekään ei silti riitä. Olisin tyytyväinen jos voisin sanoa, että tee se ja elämääsi tulee taas sitä ihanaa jännityksen ja suhteen alkuhuuman tunnetta, mutta voisin toisaalta neuvoa, että mieti paljonko nautit nykyisestä hetkestä ja siitä arjesta.

En voi antaa vastausta.
'

rainsellli perkele--

mää kattelennii vintage pointtii.. pirun hyvä

mua nyt smailituttaaa:rock::hyper::):dance::wtf::hyvä::(:D;):whip::jahas::rolleyes::worship::eek::curs::david::david::david::david::david::kippis1::lol2::urjo::wanha::evil::itku::thumbs::anssi::kuola::piis::offtopic::down::zzzz::1::2::3::4::5::arvi::arvi::arvi::arvi::kuvia:

Mä taas uhraan tuhannen postini siihen, että haluan sanoa kaikille miten kivoja ja ihania te olette...

Kiitos.

mikä helevetti se to oli...

piru ttä nauratttaa tuo final destineeessöni

sä et mun

:jahas:
:wtf: ime
displaysmiley.php

nyt on niin asialinja, et keksikää nyt joku jotain offtopicia.

Mitäs, meinaako porukka vetää kaikki pääsiäisen pyhät aivot narikkaan ja viinaa tilalle...?

edit: ite oon varmaan olosuhteiden pakosta selvinpäin ja se tekee varmaan vaan ihan hyvää...

Homot!

Janpa, hyi sua. Jos sinä itse olet niin ei sitä meille muille tarvitse kertoa.

Oletko saanut luvan tulla kesän miittiiin. Voisin esitellä sulle paikkoja siellä ihan henk.koht. tunnen ne laitteet aika hyvin...

niiin joo, siis tottakai me nyt tarvitaan yks alaikänen sinne. Se hoitaa kaiken puhumisen siellä. Mä trokaan sulle omat juomat sitten anniskelualueelle jossain mehukattipullossa.

nyt on niin asialinja, et keksikää nyt joku jotain offtopicia.

Mitäs, meinaako porukka vetää kaikki pääsiäisen pyhät aivot narikkaan ja viinaa tilalle...?

edit: ite oon varmaan olosuhteiden pakosta selvinpäin ja se tekee varmaan vaan ihan hyvää...
Pyhät aivot narikkaan ja suklaamunaa tilalle :)

eipä tässä nyt vielä sille linjalle olla menossa:david::haart::arvi:
E: eikä mennäkkään:P

Back
Ylös Bottom