Hirveellä valolla pilattu koko pyörä:down:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Tarvitseeko tuota varten jo omat varusteet?
-Onko kokemuksia GE Moneyn lainoista?
-Mites kyydittäminen, vaikuttaako miten pyörän käyttäytymiseen kun painopiste muuttunee ylemmäks ja taaemmaksi?
-Täyskasko varmaan paras vakuutus pyörälle?
-Entäpä minkähintaisia talvisäilytyspaikat keskimäärin ovat ja kuinka ajoissa noita kannattaa varailla?

-Kannattaisiko pyörä ostaa rahoituksella vai hakea pankista könttäsumma lainaa?
-Mitä liikkeitä voisitte suositella pk-seudulta varusteiden katteluun?
-Täyskasko varmaan paras vakuutus pyörälle?
Kertokaas kovikset mistä mä saan hondan alkuperäset tarrat mun x-eleveniin...tankin tarrat siis?Ja onkohan kovan hintaset?
On muuten kiva rassi, voin kertoaTuli sit kalliit MP-messut:
Jouduin ratkeemaan kaverin Honda X11 ostoon :hyvä:
American car show:n ei oo siis varaa mennä....

... Tänä vuonna pystyy varmaan ajamaan maaliskuussa jo vähän pohjoisemmassakin.
Tuli viikonloppu pyörää laitettua taas ja tallille mennessä aloin miettimään, että kohta pääsee taas ajamaan. Oulun yläpuolella kuitenkin pyörä, mutta päätiet ollu sulana. Jos sitä enskuussa alottaisi päristelyn. :dance:Tänään heräsin siihen todellisuuteen, että ensi kuussahan sitä jo ajetaan täyttä päätä. Viime vuonna aloitin kauden 6.3 Helsingissä. Tänä vuonna pystyy varmaan ajamaan maaliskuussa jo vähän pohjoisemmassakin.
Eka pyörä nähty liikenteessä jo eilen. :DAlkaa pikkuhiljaa olemaan odottava fiilis..
Voiko enää puhua ensimmäisestä pyörästä? Itse näin viimeisen pyörän vielä joulukuussa ja ensimmäisen näin jo tammikuussa. Olenkohan vielä helmikuulle pyörää nähnyt. PKS:lla on voinut kyllä ajaa läpi "talven" mutta varmasti rapaista hommaa se on ollut.Eka pyörä nähty liikenteessä jo eilen. :D
(joku matkapyörä tosin. varadero varmaankin.)

Hohhohoo...Tän vuoden ekat ajot vedetty sitten kun pajalle maalausta odottamaan ajoin X:n...ai että sitä viilistä kun pääs vähän happea antamaan vehkeelle:DSormet oli aivan jäässä, mut kuitenkin jees![]()