Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Moi,
Suunitteilla ois käydä salilla 3kertaa viikossa, ma, ke ja pe. Oisko parempi vetää 1-jakosel vai 2-jakosel, toi pe vaihtelis luultavasti lauantain kanssa jonkun verran? Entä mites jos käyn ke aamulla salilla ja illalla läträän alkoholin kanssa, onko tolla miten negatiiviset vaikutukset palautumiseen? Opiskelijana tulee keskiviikkosin juotua ja se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Paskapuhetta. Lihat tottuu tohon yksjakosen tempoon, eikä sarjoja vedetäkään yhtä paljoo kun monijakoisissa.

Tottakai lihas tottuu yksijakoiseen ja palautumiskyky parantuu.
Mutta meinaatko että kannattaa sitten reenata yksijakoisella useammin kuin joka toinen päivä???

Kuinka monta vatsarutistusta pitäisi tehdä kun minulla on käytössä KOKO KROPPA KERRALLA ohjelma.

Tähän asti olen tehnyt joka toinen päivä 15-60 vatsarutistusta ilman painoja.
Onko tuolla mitään vaikutusta?
Kun pitäisi saada vatsalihaksiakin kasvamaan.

Joskus teen kaksikin päivää putkeen niitä.

Ja tosiaan kotikonstein, on mulla toi penkki ja ylä/alataljat, koko penkkisetti. Että mitä pystyy.
Koitin yks päivä tehdä painollakin mutta jotenkin se ei onnistunut, en oikein tiennyt että miten sitä painoa pitää ja missä. Koitin mahan/rinnan/niskan takana ja jotenkin mikään niistä ei tuntunut hyvältä.

Vinkkejä? Ja mitä muita hyviä "tehokkaita" liikkeitä olisi?
:confused:

Kuinka monta vatsarutistusta pitäisi tehdä kun minulla on käytössä KOKO KROPPA KERRALLA ohjelma.

Tähän asti olen tehnyt joka toinen päivä 15-60 vatsarutistusta ilman painoja.
Onko tuolla mitään vaikutusta?
Kun pitäisi saada vatsalihaksiakin kasvamaan.
Vinkkejä? Ja mitä muita hyviä "tehokkaita" liikkeitä olisi?
:confused:

Search:illa löydät todella monta threadia liitttyen vatsalihaksiin. Mutta, tee 3 kertaa viikossa 3*10-20. Muutama sarja korvaa tekemällä syviä vatsoja. Ne sä löydät niistä threadeista, mitkä tuo söörtsi antaa.

Moi,
Suunitteilla ois käydä salilla 3kertaa viikossa, ma, ke ja pe. Oisko parempi vetää 1-jakosel vai 2-jakosel, toi pe vaihtelis luultavasti lauantain kanssa jonkun verran? Entä mites jos käyn ke aamulla salilla ja illalla läträän alkoholin kanssa, onko tolla miten negatiiviset vaikutukset palautumiseen? Opiskelijana tulee keskiviikkosin juotua ja se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Arskan kultanen kuusikko on vallan mainio, tai sitten jos vähän haastavampaa halajat, niin hst on myös loistava. Siinä vaan pitää pitää 7-14 päivää totaali taukoa ennen kun ''saat'' alottaa ohjelman. Ja siis, 1-jakonen olis ehkä parempi, ainakin mun mielestä kun sää 3 kertaa viikossa käyt salilla.

Sori nyt vielä kun tästä aiheesta mutta kun en haulla löytänyt.

Pitäisi löytää KUVIA/VIDEOITA liittyen vatsalihasharjoituksiin, miten mikäkin liike tehdään oikein.
KIITOS VIELĂ„ KERRAN!
Mitä penkillä pystyy tekemään ymms. :nolo:

Sori nyt vielä kun tästä aiheesta mutta kun en haulla löytänyt.

Pitäisi löytää KUVIA/VIDEOITA liittyen vatsalihasharjoituksiin, miten mikäkin liike tehdään oikein.
KIITOS VIELĂ„ KERRAN!
Mitä penkillä pystyy tekemään ymms. :nolo:

laita vaikka youtubeen. "abs" "how to abs" "ab exercise" yms...

Mä oon alkanu tekee tollasia liikkeitä mitä Stallone vääntää tossa videolla. Tykkään tehä sillee että liikkeitä vuorotellen ilman taukoja jonku pari kolme minuuttia niin silloin polttelee jo mukavasti. En tosin tiedä onko toi järkevin tapa treenaa vatsoja, mut oonpahan jotain yrittäny. Joka toisessa treenissä oon pyrkiny treenaa vatsat.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tmw4R5RjzqA&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tmw4R5RjzqA&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

miten pitkäksi aikaa tuommonen 1,3kg proteiinilisä pussi riittää?

riippuu annoskoosta ja siitä montako annosta otat päivässä...
tyhmä kysymys:jahas:

..hjoo en sano mitään.

Mutta itse kysymykseen. Itse käytän desin joka treenin jälkeen (3x viikko) + 2-4 krt viikossa otan sheikkerin mukaan kouluun, jossa on desin verran protskua. Villi veikkaus olisi, että 3 viikkoa - kuukauden verran tuolla menolla kestää.

Multivitamiinilisät

Mistä johtuu, että ku nappailee vähä vahvempia vitamiinituotteita, ni iho rupee haisemaan sellaselle kitkerälle tabun ottamisen jälkeen?

Onko kellää muulla samanlaisia havaintoja?

Tarkoitat ilmeisesti jotain herkkuja, jotka ikävä kyllä on aivan pakko jättää heti pois. Se vaan pitää päättää ettei koske niihin, ei se hetken päästä enää paha ole, alku vaan on vaikein. Muutamien viikkojen jälkeen voi maltillisesti jotain herkkua syödäkin, niiden voimalla sitten jaksaakin taas muutaman viikon. :)
Kiitos... Ongelma on yleensä ollut se että syö vähän koulussa ja sitten ostaa patukkka koneesta jotain kivaa :D

tänään söin kunnolla vaikka ei ollut kovin hyvää ruokaa mutta eipähän tehny mieli ostaa mitään patukkakoneesta

Mikä on realistinen aika, jolla voisi lisätä 10-15kg painoa? Olen 181 pitkä, painan n.67kg, rasvaprosenteista en tiedä, enkä niin välitä, kunhan tuo 10-15kiloa olisi sitä lihasmassaa. Treeniohjelmana arnoldin golden six.

Mikä on realistinen aika, jolla voisi lisätä 10-15kg painoa? Olen 181 pitkä, painan n.67kg, rasvaprosenteista en tiedä, enkä niin välitä, kunhan tuo 10-15kiloa olisi sitä lihasmassaa. Treeniohjelmana arnoldin golden six.

2-3 kiloo kuussa kun nostat painoa, niin alle puolessa vuodessa tuo vois onnistua. Kyllä sitä ihraakin kroppaan tuloo, mutta ei sitä niiiiin paljoa kerkiä tulemaan.

Niin siis, tuo 2-3 kg/kk tahti on ihan hyvä bulkkaamis vauhti.

Jaa´a, jos vuodessa tulee 24-36kg painoa lisää, niin kyllä mä lähtisin siitä, että maltillisemmallakin bulkilla pärjää... Kyllä tuosta painosta on suurin osa pelkkää fläsää ja nesteitä.

"Niin siis, tuo 2-3 kg/kk tahti on ihan hyvä bulkkaamis vauhti."

Tottakai lihas tottuu yksijakoiseen ja palautumiskyky parantuu.
Mutta meinaatko että kannattaa sitten reenata yksijakoisella useammin kuin joka toinen päivä???
Oon kuullu väitettävän, että sekin onnistuis. Ite en kuitenkaan kehota tai ite aikois joka päivä alkaa reenaan, koska tietotaito ei riitä sen soveltamiseen.

Oon kuullu väitettävän, että sekin onnistuis. Ite en kuitenkaan kehota tai ite aikois joka päivä alkaa reenaan, koska tietotaito ei riitä sen soveltamiseen.

Ei enää kyllä edes tee mieli tehdä joka päivä. Jos teen jokatoinen päivä NÄIN rankasti kuin äsken tein niin huh huh.

Kaikki lihakset IHAN velttoja ja tuntuu että kyllä on jotain tehty :D

Nyt odottaa vain huomista lepoa EIKÄ odota että pääsee uudestaan reenaaman.

Kyllä nyt ymmärrän että se yksi lepopäivä on hyvin tärkeä. :hyper:

Back
Ylös Bottom