Eli oon 16v 78kg 183cm...Salilla alotin käymään tossa 9kk sitten , treenasin aika randomisti 3kertaa viikossa just jotain penkkiä,hauista

treenin jälkeen otin aina palautusjuomaa. Kesällä oli taukoo ja syksyllä tuli ihan satunnaisesti käytyä...Mutta nyt vuoden alusta oon alottanu taas treenaa seuraavanlaisella ohjelmalla, jossa isompien lihaksien perusliikkeitä yritän tehdä.
Tiistai: penkki 5x10, hauista käyrätangolla seisten 5x10, jalkaprässi 4x12, pohkeet istuen 3x15, istumaannousua penkissä 4kg lisäpainolla 5x10:dance:, alavatsan lihaksia patjalla, alaselkää penkissä en tiä liikkeen oikeaa nimeä mutta sitä 3x10 10kg lisäpainolla niskanpäällä, epäkkäitä 3x40 50kg...
Torstai: Kapea penkki 5x10(50-55kg), ylätalja 4x10, takareiden koukistus koneessa 4x10, istumaannousua penkissä 4kg lisäpainolla 5x10:dance:, alavatsa lihaksia patjalla, pystypunnerrus 4x10...
Eli periaatteena mul on jonkinlainen 2-jakoinen ohjelma, vaikka yleensähän niissä on tyyliin ma:yläkroppa ja ke:alakroppa, mutta tämä on tällainen oma versio:D Joka toinen päivä systeemi ei onnistu täysin...Salilla tulee käytyä ti,to,la,su joskus la tai su saattaa jäädä väliin. Palautusjuomana käytän jotain lisäproteiini jauhoo mis on 92g sadasta protskua eli tää ei varmaan hirveen hyvin yksinään palauta:D ku eks siihen palautumiseen tarvi just kaikkee hiilari,rasvaakin yms.? ja sitten muuten syön aika normaalisti 2 lämmintä ruokaa joskus proteiinipitoista

ja normi välipaloja leipää, raejuustoo, hedelmiä yms:hyvä:.
Tavotteena olis noin.ylläpitokaloreilla kehittyä ja kasvattaa lihaksia/maximeja. Penkistä lähin joskus liikkeelle 50kg ja joskus nostin koulussa 85kg 5 toistoa, mutta nykyään penkissä maximi on jotain 85kg. muissa laitteissa en oo sinänsä mitään maximeja kokeillut. Hauksia teen 15kg per käsi ja jalkaprässiä 135kg:lla, pystypunnerrusta 30kg:lla, ylätalja 60kg:lla...Tällaisia aloittelijan tuloksia. Oon nukkunut yleensä jotain 6-8h yöunia ja se todella näkyy reeneissä/palautumisessa, mutta nyt yritän joka yö siihen +8 tuntia tähdätä. Ton ohjelman tekeminen salilla yleensä kestää sen 1,5h+verryttelyt.
Lenkillä olen tässä samalla käynyt noin 2 kertaa viikossa.
Eli tossa vähän nippelitietoa omasta reenailustani. Kertokaa myös omianne ja ehdotelkaa parannuksia liikkeisiin, ruokaan yms.
Sitten vielä mielenkiinnosta tosta pituuskasvu jutusta

. Mavea ja kyykkyä en oon vielä uskaltanu alottaa, mutta olen ajatellut kesän jälkeen niitäkin kokeilla. Mutta siis niin kuinkas paljon porukka on kasvanu armeijassa?paljo pituus ennen armeijaa ja jälkeen. Ja kuinka kauan punttia tehty ja millasta reeniä/ohjelmia tehty?
Tästä vois sitten jotkut saada jonkinlaista havaintoo, että kasvaako enää esim. armeijassa kun punttia tehty.
Nii ja 2-jakosia ohjelmia voitte kans ehdotella joissa isot lihakset kasvaa.