kuinka pitkälle pötkitään?

mitä mieltä ootte semmosesta yläkroppa treenistä mihin kuuluu haukka, penkki, ojentajat, vatsa, selkä? jos noita tekee niin alkaako ajan myötä näyttää yläkroppaa katsoessa jätkältä joka käy salilla?:) kyselen sitä varten ku ollaan kaveriporukassa kiistelty tästä

mitä mieltä ootte semmosesta yläkroppa treenistä mihin kuuluu haukka, penkki, ojentajat, vatsa, selkä? jos noita tekee niin alkaako ajan myötä näyttää yläkroppaa katsoessa jätkältä joka käy salilla?:) kyselen sitä varten ku ollaan kaveriporukassa kiistelty tästä

Että näin tälläkertaa.Ei näytä hyvältä.Miksi ei ollenkaan olkapäitä??Ja kyllä ne kintutkin kannattaa ottaa mukaan.Tai no näyttää ehkä jollakin tavalla salilla käyvältä aasilta.

Että näin tälläkertaa.Ei näytä hyvältä.Miksi ei ollenkaan olkapäitä??Ja kyllä ne kintutkin kannattaa ottaa mukaan.Tai no näyttää ehkä jollakin tavalla salilla käyvältä aasilta.

okei selvä:) siis kyllä itse jalkojakin treenaan. mitä kannattaisi noiden lisäksi tehdä yläkropan kohalla? liikkeitä joita voisi tehdä helposti käsipainoilla

rintakehä sanoi:
jos noita tekee niin alkaako ajan myötä näyttää yläkroppaa katsoessa jätkältä joka käy salilla?:)
Ei ala sinun ja kavereidesi tapauksessa todennäköisesti.
rintakehä sanoi:
kyselen sitä varten ku ollaan kaveriporukassa kiistelty tästä
Jatkakaa kiistelyä.

äl oo äl, mitä keskusteluja avaat. :hyvä: Itse jatkaisin varmaan kiistelyä ja tekisin pelkkää habaa, kun haba on iso vääntäisin kaverit solmuun ja näyttäisin oliko siitä salista hyötyä vai ei ja auttoiko habareeni. (luultavasti ei koska olit tehnyt pelkkää habaa)

Ei muuta kuin hauista ja penkkiä vaan kehiin. Niin alkaa näyttämään.. ainakin todelliselta aasilta. Ei näin pojat, ei näin.

Mitä jos tekis pelkkiä jalkoja, tai vaikka vain vasenta jalkaa? Näyttäskö sit aasilta?

erittäin hauska juttu. oikeen alko naurattaa. kyllä yrtinä ettiä noista muista keskusteluista vastauksia kysymyksiin mutta kuka jaksaa käydä 40 sivua lävitse yhestä aiheesta. en minä ainakaan. pahoittelen jos en tiä paljoa salilla käynnistä mutta sen takia täällä olen että oppisin. tosta että tekee vähän noita liikkeitä niin on täällä varmaan sellasia munapäitä jotka menee salille ja pyöräyttää molemmat kädet kerran ja sit menee penkille ni mitäs niistä mieltä?

erittäin hauska juttu. oikeen alko naurattaa. kyllä yrtinä ettiä noista muista keskusteluista vastauksia kysymyksiin mutta kuka jaksaa käydä 40 sivua lävitse yhestä aiheesta. en minä ainakaan. pahoittelen jos en tiä paljoa salilla käynnistä mutta sen takia täällä olen että oppisin. tosta että tekee vähän noita liikkeitä niin on täällä varmaan sellasia munapäitä jotka menee salille ja pyöräyttää molemmat kädet kerran ja sit menee penkille ni mitäs niistä mieltä?

Jos treenaaminen ei kiinnosta sen vertaa et jaksain muutamaa sivua lukea sen hyväksi, niin kannattaa ehkä antaa olla. Tai sit tehä vaan mitä sattuu, kai sekin paree on ku ei mitään.

mutta kuka jaksaa käydä 40 sivua lävitse yhestä aiheesta. en minä ainakaan.

Tuon ei pitäisi olla liian paljon jos asia (kehonrakennus eri tyyleinä) kiinnostaa. Huomaamattaan sitä lukee kymmeniä sivuja päivittäin tällaisesta aiheesta, jos löytää asiaketjun. Muutenkin tuo mikä linkitettiin joku faq-homma on minusta aika asiallinen.

Kuten sanottu, itekkin hinkkasin tietysti habaa ja sitten salille mennessä penkkiä ja vatsakonetta päälle alussa, kunnes alko tulemaan prässiä ja muita mukaan. Tein vähän jalkojakin silloin, kun en paljon tajunnut, mitä koneessa jyystin. Pidin niitä, jotka hirmusesti jauho koko päivän jotain mavea ja kyykkyä hirveinä esittelijöinä, kun hikipäässä ärjyttiin :D . Nyt itse melkeinpä samaa porukkaa (en ärjy) ja kyllä se on kunnon tunne vetää koko vartalon liikkeitä.

Mutta on eri asia olla sivistymätön ja vetää pelkkää habaa, kuin että sanoo "mua ei kiinnostaisi oikein lukea näitä tekstejä" ja vetää pelkkää habaa silti.

Ps. Jos threadin aloittaja jatkaa samaan malliin, on ovet avoinna Pakkiksen eniten naurettujen legendojen halliin. Kannattaa varoa tai joku vielä puolen vuodenkin päästä quoteilee siun tekstejä uusille tulijoille :P .

No sehän on oikein taloudellista treenata pelkkää toista habaa, mitä sitä turhaan kaloreja tuhlaamaan sellaiseen mihin ei tarvi :lol2:

Taitaa kyllä tärkeimmät paidan läpi näkyvät ensivaikutelmalihakset, eli sellaiset jotka tuovat muotoa kroppaan, olla reidet, pakarat, olkapäät ja hartiat muutenkin, penkki ja haba menee vähän hukkaan sillä sektorilla. Aika harvoin sitä tulee yläosattomissa huhkittua menemään - eikä tällä bulkkijäännöksellä ainakaan!

Ite oon treenaillu vasta vähän päälle kuukauden ja voin sanoa kyllä,että pakkotoiston juttuja lukemalla on oppinu paljon!! Jokasen,joka tosissaan haluaa treenata,kannattaa pakkotoiston treenijuttuja lukea läpi.Ja paljon :)

treenaile sitä penkkiä ja hauista oikeesti ihan tosissaan, mieluiten jokapäivä helvetisti toistoja niin kyllä ne alkaa kasvaa, varsinkin hauberit. Sit jos ei täältä pakkotoistosta löydy riittävästi vinkkejä ja liikkeitä hauiksen kasvatukseen, niin mee tonne kyselee: www.demi.fi :david:

mitä mieltä ootte semmosesta yläkroppa treenistä mihin kuuluu haukka, penkki, ojentajat, vatsa, selkä? jos noita tekee niin alkaako ajan myötä näyttää yläkroppaa katsoessa jätkältä joka käy salilla?
Juu. Luettelit kaikki suuret lihasryhmät vyötäröstä ylöspäin, etenkin tuo penkki, jolla kai tarkoitit rintaa. Vain olkapäät unohtui. Jos noita sitten treenaa niin näyttääköhän ihminen siltä, että käy salilla?

Näyttää. Lukkoon.

nyt kattelin tossa niitä juttuja missä on koottu asiat yhteen ni on ihan hyviä. kiitos neuvoista. koitan tässä siirtyä ammattimaisemmaksi:) pahoittelen jos olen toiminut väärin

Back
Ylös Bottom