kuinka pitkälle pötkitään?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kirjastoakaan ei kannata unohtaa, vaikka pakkikseltakin hyvin löytää aiheeseen kuin aiheeseen liittyvää keskustelua. Mene kirjastoon ja lainaa joku perusopus. Siitä perusasiat haltuun ja sitten tutustumaan hieman syvemmin eri metodeihin jne.

nyt kattelin tossa niitä juttuja missä on koottu asiat yhteen ni on ihan hyviä. kiitos neuvoista. koitan tässä siirtyä ammattimaisemmaksi:) pahoittelen jos olen toiminut väärin
Sattuuhan noita, itekin joskus vajaa vuosi sitten kun liityin tänne, availin hölmöjä threadeja, en tosin läheskään näin hölmöjä... Mutta kyllä se kannattaa lukea läpi kaikki noi tärkeäksi merkatut threadit, varsinkin niistä se eka posti, niistäkin oppii jo paljon.

nyt kattelin tossa niitä juttuja missä on koottu asiat yhteen ni on ihan hyviä. kiitos neuvoista. koitan tässä siirtyä ammattimaisemmaksi:) pahoittelen jos olen toiminut väärin
Aloittelijan on tosiaan paljon käytännöllisempää selailla foorumia ja etsiä itse juttuja kun kysyä joku (meidän muiden mielestä) helvetin tyhmä kysymys ja odotella vastausta vittuiluviestien lomassa muutama päivä, kun faktat löytää itsekin parissa tunnissa

Kirjastoakaan ei kannata unohtaa, vaikka pakkikseltakin hyvin löytää aiheeseen kuin aiheeseen liittyvää keskustelua. Mene kirjastoon ja lainaa joku perusopus. Siitä perusasiat haltuun ja sitten tutustumaan hieman syvemmin eri metodeihin jne.
Kirjaksi suosittelen Bill Pearlin Lisää Voimaa:5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom