Mistäs oot koittanut hakea? :DLisäksi olen alkanut syödä rusinoita paljon päivittäin. En löydä oikein mistään ravintoarvoja. Mitä mieltä olette rusinoista?
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=428&lang=fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs oot koittanut hakea? :DLisäksi olen alkanut syödä rusinoita paljon päivittäin. En löydä oikein mistään ravintoarvoja. Mitä mieltä olette rusinoista?
enpä usko et yks päivän neljästä annoksesta unohtuessa tulee mitään kauheaa katastrofia :D kun kuitenkin tankkauksesta kyse ja sillähän yritetään saada varastot kunnolla täyteenKuinka paljon muuten haittaa jos kreatiini -annos jää ottamatta tankkauksen aikana kerran tai pari esim. illalla? Onko koko homma sitten pilalla?
Ja onko palautusjuoman valinnassa jotain eroa jos haluaa massaa kasvattaa?
IMO syöt kunnolla niin ei luulis olevan väliä otatko pieru heraa ja hiilarit päälle vai jonkun valmiin setin.vedät joka päivä menit sitten salille tai et. ite otan jonku puol tuntii ennen treeniä ja sit treenin jälkeen palkkarissaKun yleensä sanotaan että kreatiinia tulee latausjakson aikana ottaa aamulla, ennen ja jälkeen treenin sekä illalla niin mites sitten välipäivinä joita osuu kuitenkin tuohon ajanjaksolle? Milloin sitten nuo ennen ja jälkeen treenin annokset vetäistään?
Ja onko jotenki kyseenalast jos menee yhen salikerran aikana jotain 1,5l vettä ku sitä vaa tulee juotuu, ei tuu ees paha olo tai mitää.
Ostin lisäravinteeksi Evolution Whey 1 -tuotteen ja nyt olisikin muutama kysymys tuota jauhetta sekä yleisesti jauheita koskien.
Sopiiko tuo alhaisen hiilihydraattimääränsä takia myös palautumiseen, vai tarvitseeko lisätä esm. normaalia maltoa jotta hiilihydraatteja tulee tarpeeksi ?
Punttisaliharjoitteen jälkeen haluaisin lihaksia enemmän kasvattavaa ja proteiinipitoista lisäravinnetta ja lajiharjoitteen jälkeen taas enemmän hiilihydraattipitoista jauhetta. Sopiiko tuo Evolution Whey 1 kumpaankin/kumpaankaan ? vai suositteletteko kahta eri jauhetta ?
Tuleeko tuohon lisätä hiilareita sen verran, että siitä yhteismääräsä tosiaan n. 50-75% on hiilareita ja loput proteiinia ?
Sanoit että määrät on säädettävä kohdilleen, ovatko määrät samat sekä saliharjoitteen että lajiharjoitteen jälkeen vai pitääkö tuota 50-75% hiilarimäärää muokata jomman kumman suhteen ?

Osaisko kukaan kertoa mitä tollanen fastin maito90 onko se 900g pussi suunnilleen maksaa halvimmillaan??![]()
ok kiitti.Olisko 24-26e halvin mitä olen itse nähnyt... eli normihintaa.