Voimapyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimapyörä ja keskivartalon rautainen hallinta

Meta description: Yksi tehokkaimmista core-liikkeistä. Voimapyörä kehittää voimaa, vakautta ja tiukkaa keskivartaloa nopeasti.

Kai kaikki ottaa enemmän pinallisiin lihaksiin. Syvät saattaa pikkasen rasittua siinä sivussa jos oikein yrittää tai tekee jotain tiettyä liikettä. Voimapyörää tehdessä varmaan tulee rasitusta pikkasen syviinkin mutta ei ole varmaan olemassa vatsalihasliikettä joka ei rasittaisi enemmän pinnallisia kuin syviä vatsalihaksia. Napatanssi on sitten asia erikseen. Syvien vatsalihasten on käsittääkseni vain tarkoitus säädellä vatsaontelon tilavuutta.

Kirjoita googleen "voimapyörä" ja paina hae.

Itse ostin ainakin aikoinaan muovisen Casallin voimapyörän JKL:n Sokokselta, hintaa tais olla 10-15 e.

EDIT: Sori, en huomannut et kysyjä haluskin tilata netistä!

Suhteellisen heikosti netissä myynnissä noita voimapyöriä. Jos ei olisi pakko tilailla, niin Prisma ja Anttila myy noita vempaimia 8-12€uron hintaan.

Hakaniemen Sokkarilla Helsingissä oli tossa heinäkuussa 10.95€. Löytynee siis vähän joka puolelta.

parin viikon aikana olen käynyt kaksi kertaa "shoppailemassa" ja voimapyöriä näkyi ainaki citymarketissa, intersportissa, stadiumissa ja olisiko prismassakin ollut.

kuminauha setin saa stadiumista... hintaan en muista mutta paska vehje.. kaveri testasi sitä kun töissä siellä oli ja ekalla kerralla nauhatpoikki :D

Juu olis pari kysymystä kyseisestä liikkeestä:

1. Onko tehokas liike? Olen selaillut näitä foorumeita ja täällä (minusta) ei ole paljon puhutttu voimapyörästä.

2. Mikä on sen varsinaisen voimapyörän nimitys, johon laitetaan kädet ja rullataan sitten?

Voi kuullostaa vähän tyhmiltä noi esillepanot(:)), mutta äläkää ymmärtäkö minua väärin.

Kiitosksia kaikista vastauksista

Hyvä laite muuten,

Laitoin aluksi salilla hauistankoon 10kg kiekot (näin kun vanhemmat pojat teki niin) :wtf: ja tein sillä muutaman toiston. Nyt kävin oikein ostamassa itselle vastaavan voimapyörän kotiin, kun sain urheilukaupasta hintaan 9,90€.

Ottaa niskaan ja ojentajiin myös, tai sitten vaan en osaa tehdä oikein :rolleyes:

Hyvä laite on, kannattaa ottaa varoivaisesti pitkiä sarjoja tehdässä. Käy aikalailla myös alaselälle

Back
Ylös Bottom