Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mikään ihme, että se on noin kalpea kun ei ole päivänvaloa koskaan nähnyt. Tuo avatar-kuvahan on Reiniksen oma kuva, eikö niin?

Nii se taitaa ite olla mielisairas ja kuvittelee olevansa töissä siellä :) Helppoa nykyään, ku sielläki on tietokoneet ja netit käytös. NYt se taidettiin sitoa sänkyynsä, ku postaukset loppu.

Ja taas täällä... :kippis1:

:lol2: x ääretön...

voih, pojat te ootte kyllä kultasia... Ja vähän liian fiksuja mulle...
Sshhhh.. lähen hakee mun kloroformin....

Pidin taukoa, kun jouduin öööhhh, no niin... Kävin "kusella" vessassa... Olen himojeni orja, en enää tyydyty mistään...

avatar on omakuva joo, mutta kipi ei ota vippejä, se on niin ruma.

poistettu liian henk.koht tieto palstalaisesta.

Viimeksi muokattu:
Ei jumaliste weak tuli. Nyt on pakko mennä nukkuun. En kestä näin montaa homoa kerralla. Aukko repee kohta :D

Jaa sulla? hah hah. Se on niin venynyt, että iltasin levitän sen sun pään päälle ja huudan sulle "ONKO nyt kivaa olla perseensä sisällä"

Im Coming, Im coming... I'll whoop your ass Boy!
Good night my bunnybear..

Onx tää niinQ sitten turhat turinat? Niinq ahven perseessä ja katkera helmipoika puussa jolla on hurja molo ja bloodia tulee nenästä? Pakko olla, koska ei tämä ketju muuten näin homo olisi.

ps. tätä kommenttia tullaan meitsin perskärpästen toimesta linkittämään kovin ahkeraan uffaffaa landiassa siemensyöksyjen kera.

Nään painajaisia tästä yöstä vielä pitkään...

Heräät yöllä huutaen mun nimee... Jos tunnet oudon hien hajun ja pehmeän kosketuksen poskellasi niin älä välitä, pidä silmät kiinni.

Jos tunnet housujesi laskevan ja munasi pullistuvan, kun siihen puhalletaan lämpimästi, älä välitä, pidä silmät kiinni..

Piti kirjottaa vielä jatko, mutten uskalla... Mee NUQ jo komposti.

Uskallan sittenkin.. Jos tunnet, että joku vetää Crow-maskit päähän ja alkaa sivellä sua pehmeällä kamelin nahkasiveltimellä niin AVAA jo vittu silmäs ja heitä Kipi vittuun sun kämpästä.

kolmenkirjaimen palsta nyt on paskempaa kuin 24/hvippii yhdessä, mitä treenaamiseen tulee.

Viimeksi muokattu:
Jumalauta, menin nukkumaan klo 23, heräsin just enkä saa enää unta. Päätä hieman kivistää, mutta alkoholia ei oo nautittu viikkoon. Asiaan saattaa vaikuttaa se, että nukuin eilen valvotun yön jälkeen klo 13:30-17, joten lasken että univelka on +-0.

Eli HUOMENTA!! :)

VOI APINANPYLLY!

Kirjotin just yhtä tekstiä (postausta Pakkikselle, kuinkas muutenkaan) varmaan tunnin, sit kone meni sekasin ja joudun aloittamaan alusta.. Kopioin sen kyllä word-tiedostoon, mutten tallentanut.. Lehmänperse sentään.

Sä oot niin käsi, kuvat kesti tunnin. Nyt jonkun mukahauskan läpän kirjottaminen kesti tunnin. Sua pitäs vähän rankasta. Halusiksä ne käsiraudat?

KipiI: getta fuck out of here!

quote poistettu, kukaan ei kiilannu väliin...

Viimeksi muokattu:
Hihi. Kakka reissu ehkä, ei taaskaan irronnu. No, sitä sattuu itse kullekin jollain kerralla ainakin. Ehkä seuraavalla kerralla(tänään :D )

Back
Ylös Bottom