Iron Maiden World Tour 08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Muillakin forumeilla on puitu asiaa. Siis Lippupalvelun hitautta. Ilmeisesti pre-sale sekoitti pakkaa jotenkin. Porukka osti lippuja joka suunnasta, ja peruutteli ylimääräisiä.

Tai sitten ei.

Itse varasin Ratinaan kenttälipun, mutta unohdin käydä lunastamassa.

Edit: Tjaah, onhan sinne Ratinaan näköjään edelleen lenttälippujakin tarjolla.

Treelle lisää lippuja

http://www.imperiumi.net/ :

IRON MAIDEN: LISää KATSOMOPAIKKOJA MYYNTIIN TAMPEREEN KONSERTTIIN
Lippupalveluun on tullut myyntiin erä katsomopaikkoja IRON MAIDENIN Tampereen konserttiin. Ensimmäinen tuotantokatselmus Ratinan lavarakenteista on tehty ja sen perusteella vapautui myyntiin jonkin verran katetun katsomon istumapaikkoja.

www.sauna-open-air.fi

Ratinaan myyty melkein 65 000 lippua noiden Sauna Open Air -sivujen mukaan. Onkohan Suomessa ollut koskaan noin isoa yleisöä millään keikalla?

http://www.sauna-open-air.fi/ :

"IRON MAIDEN MYYNYT JO LÄHES 65000 LIPPUA!

Supersuosittu heavylegenda Iron Maiden on todistanut vetovoimansa! Yhtyeen heinäkuisten Helsingin Olympiastadionin ja Tampereen Ratinan stadionin konsertteihin on myyty jo lähes 65.000 lippua, mikä on määrältään enemmän kuin yhdenkään suomalaisen festivaalin kapasiteetti.

Iron Maidenin Helsingin konsertin liput tulivat myyntiin maanantaiaamuna ja Olympiastadionin n. 42 000 paikan kapasiteetti oli loppuun varattu kahdessa tunnissa! Komean kysynnän ansiosta Iron Maiden vahvisti toisen stadionkonsertin Ratinan stadionille, Tampereelle seuraavaksi päiväksi. Lisäkonsertin liput tulivat myyntiin tänään perjantaina Lippupalvelussa."

Eli siis Ratinaan on myyty 23 000 lippua. Edit 2: Tai siis oli myyty 16.11.07 mennessä.

Edit: No nyt sain minäkin vihdoin lipun tilattua. Edelleen on kentällekin lippuja tarjolla Treelle.

Edit3: Poistettu 1 * siis.

Vielä löytyi jokunen "peruutus?"lippu hesan keikallekin, ja vielä kohtuu inhimilliseltä paikaltakin. Uujee!!!:dance: Pitänyt vuositolkulla lähteä kattomaan Maidenia, ikinä ei ole vaan tullut onnistuttua tuossa haasteessa. Bruce on jumala:worship:

Saunaan voikin sitten lähteä muuten vaan rötväämään :)

jeo kentälle on liput ,tampereelle. Vuosia pitäny mennä katsomaan, ja nyt se tapahtuu. ei välttämättä hevipapat enää montaa kertaa suomeen tule.

Voi veljet, huisin hienoa:

MAIDEN%20PLANE%20013.jpg

MAIDEN%20PLANE%20002.jpg

Itsekin olen tulossa broidin kanssa katsomaan Maidenia Stadiin. Ihan katsomoon mennään, koska ajattelimme ettei meistä ole jonottamaan parhaita kenttäpaikkoja. Olen vaan kuullut aika pahaa puhetta Stadikan akustiikasta: kuulemma vain ihan edessä kentällä kuuluu kuten pitää...

Rätinälle kenttäpaikka taskussa. On kai se käytävä katsomassa onko rautaneidot jo ruostuneet.

Itsekin olen tulossa broidin kanssa katsomaan Maidenia Stadiin. Ihan katsomoon mennään, koska ajattelimme ettei meistä ole jonottamaan parhaita kenttäpaikkoja. Olen vaan kuullut aika pahaa puhetta Stadikan akustiikasta: kuulemma vain ihan edessä kentällä kuuluu kuten pitää...
Metallicaa olin kuuntelemassa A-katsomossa siellä kauemmassa päässä, ja ihan hyvin se musa sinnekin tuli :)

Setti spoilereita edessä. Bongattu rautoneito foorumilta.

Intro - Churchills Speech
1. Aces High
2. 2 minutes to midnight
3. Revelations
4. Trooper
5. Wasted Years
6. Number of the Beast
7. Run to the hills
8. Rime of the ancient mariner
9. Powerslave
10. Heaven can wait
11. Can I Play with madness
12. Fear of the Dark
13. Iron Maiden

+

14. Moonchild
15. Clairvoyant
16. Hallowed be thy name

Näin siis kiertueen aloitus konsertista. Omia suosikkeja on mukana mutta jäipä myös omia suosikkeja paljon pois.

Tsekkasin muutaman videon Yuotubesta, ja lava näyttää kyllä komealta. Brucen lauluääni kuulostaisi olevan uskomattomassa vedossa. Settilistakin on mitä mainioin. Maidenin tuotanto on täynnä hyviä biisejä, joten sama mitä soittavat. Itse jaksan kuunnella samat Trooperit, Run to the hillsit, jne. joka keikalla.

Rautaneito.com

e. niin joo siis tää oli mumbaista.

"Intro - Churchill's Speech
1. Aces High
2. 2 Minutes To Midnight
3. Revelations
4. The Trooper
5. Wasted Years
6. The Number Of The Beast
7. Run To The Hills
8. Rime Of The Ancient Mariner
9. Powerslave
10. Heaven Can Wait
11. Can I Play With Madness
12. Fear Of The Dark
13. Iron Maiden

-- Encoret --
14. Moonchild
15. Clairvoyant
16. Hallowed Be Thy Name"

Muuttuukohan setti kun ne tulee eurooppaan? 7th son ois kiva kuulla.. Mut onhan tääkin :5:

Back
Ylös Bottom