Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erästä deko-koopeeta toivon joululahjaks mm. <3

Pitänee kohta mennä nukkumaan, ettei mee rytmit sekaisin.. Huomenna pitäis jo ennen yhdeksää herätä että ehti tuut-tuut-junaan.

Vittu joulu meni jo, get over it.
Onneks " vielä on kesää jöljellä, vielä tulee kauniita päiviä" ja " sommaren är en kort" tjsp.

Väsyttää saatana.

edit: etsäcollariviämeenuq...

Ihan perseestä että meni taas ohi se vaihe kun voi kirota että "alkoipas se joulu tänä vuonna aikaisin.. vuosi vuodelta yhä aiemmin aletaan soittaa joululauluja kaupoissa ja joulu-sitä-joulu-tätä.." Nyt joululaulut ja joulumainokset kuuluu asiaan, onhan joulukuu.
Haa, sä ootkin jo asian mukaisesti pukenut lakin päähän! :)

*Estonia calling!* *Laeval on häire!* *Laeval on häire* *rits räts*
BLACK-OUT!
Aga nüüd ma minen magama. Head õõd.

Kylhän se näillä keleillä tuppaa jo vähän tulemaan.

Mut nyt meen koisimaan. :zzzz:

Kaikkiko goizaa Zzzzz Zzzzzzz?

Mikä teitä vaivaa, elämä on ihmisen parasta aikaa...

Niin varmaan, en usko.

Sä et ainakaan...
edit: mikä subia vaivaa, pitäs tulla myytinmurtajat prkle

No nyt ainakin nukun.

Taitaa jäädä yöunet lyhyiksi.

Vois oikeestaan valvoo koko yön ja mennä aamu-kahdeksan junalla.. Alkaa vaikka pakkailla siinä kuuden aikaan.

Mä käyn röökillä nyt, tuun sit kattoon nukutko vielä.
Hyvää yötä ny kuitenkin...

en mä mee nuq. Ysiltäkö sun piti nousta, vai kasilta. Kuules columbo, oon vähän huolissani sun nettiriippuvuudestas. Mitäs vanhespaskin kuule sanoo?

Vittu oon muuten tyhmä, myytinmurtajat tulle 3 ja oon koko ajan venannu sitä subilta... aina ei voi voittaa...

en mä mee nuq.
Nukun jo.
Kuules columbo, oon vähän huolissani sun nettiriippuvuudestas.
Mä mitään nettiriippuvainen oo.. Tai alkoholiriippuvainen, tai tupakkariippuvainen, tai seksiriippuvainenkaan..
Vittu oon muuten tyhmä, myytinmurtajat tulle 3 ja oon koko ajan venannu sitä subilta... aina ei voi voittaa...
Elämä on joskus rankkaa.. Vastoinkäymisiä tapahtuu. Se sattuu hetken, mutta sitten helpottaa. Huomenna jo paistaa ilon aurinko.

H'a'h'a'h'a' mul o taas tyttö tääl yötä!! Tossa se niin sievästi nukkuu :)

e: eheh repeilin tolle "he etsivät vanhempiaan" jutulle aika pahasti. :D Nyt vasta hokasin ton...

woooott?? olin varma, että ykkös-apina on ylimmällä oksalla jo goisaamasssa...
Vai tulitko just baarista?

Edit: tää oli kipsukalle

Back
Ylös Bottom