Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites loppuilta vietetään?

Tää on kyl jo aika perusperjantai, huolestuttavaa?
Todella huolestuttavaa.
Mää näin ton yhen tissit aiemmin illalla!!!!!!
Tuo vasta huolestuttavaa onkin. Sivistyneen maailmamme moraalinen rappio.. O tempora, o mores!
Aina niin jännittävästi, että kymmenen aikaan alkaa jo odotella unta, että tylsyys vihdoinkin loppuisi :zzzz:
Mistä aattelit nähdä unia?
Senkin onnekkaat.

Mulla on vain teidät.

:itku:
Mä oon aina rrrakasstanut sssua kovasssthi.

Mites loppuilta vietetään?
Grosskopfilla olis varmaan joku hyvä ehdotus..

edit: Ketkä kaikki on menossa Pakkiksen pikkujouluihin?

Moidå! Aattelin tulla kurkkaamaan, mikä meno.

Tuo vasta huolestuttavaa onkin. Sivistyneen maailmamme moraalinen rappio.. O tempora, o mores!

Grosskopfilla olis varmaan joku hyvä ehdotus..

edit: Ketkä kaikki on menossa Pakkiksen pikkujouluihin?

Oli sillä shaatana rintsikat. Punaset.

Voidaan ruiskuttaa porukalla.

En ole menossa.

Aina niin jännittävästi, että kymmenen aikaan alkaa jo odotella unta, että tylsyys vihdoinkin loppuisi :zzzz:
Itsekin suunnittelin meneväni nukkumaan ihan juuri. Iltatentti vei virran niin, ettei täksi illaksi suunnittelemani harjoitustyön työstäminen taidakaan enää onnistua, vaan on parempi antaa periksi ja mennä ajoissa nukkumaan ja kokeilla huomenna paremmalla onnella sitä harkkatyötä. Huomenna on sitten taas treenipäiväkin :hyvä:. Taidan olla vähän tylsä ihminen...

Niin ja iltarahka siintää mielessäni myös :kuola:. Meinaa taas olla vähän nälkä. Saa nähdä meneekö aamulla jo 90 kilon aamupaino puhki. Tänään oli jo lähellä, 90,2kg.

Edit:
Mitä tosinörtti tekee perjantai-iltaisin?

edit: Entä miten Sinä vietät perjantai-iltasi?
Onko tämä joku kompakysymys, vai pitääkö noihin oikeastikin tulla sama vastaus???

Mistä aattelit nähdä unia?
Jostain vauhdikkaista ja vaarallisista harrasteista, joita en ole onnistunut hyvästä yrityksestä huolimatta sisällyttämään tähänastiseen elämääni. Ensimmäisenä tuli mieleen virkkaus ja perhosidonta, mutta noi voi olla ensikertalaiselle vähän turhan rankkoja.

Huomenna on sitten taas treenipäiväkin :hyvä:.
Epäreilua, mun viikon treenit on jo tehty :itku: Huomiseksi pitää siis ihan keksimällä keksiä tekemistä, koska muuten saattaa joutua lukemaan tenttiin.

Edit: Kohtahan nää painat vähemmän kuin minä.

yks mun kaveri on antti

Back
Ylös Bottom