Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo. Munkin täytyy kertoa jotain. En mä edes ole keijo.
No niin, tässäkö tää nyt sit oli? Kaikki ne yhteiset kokemukset, etkä ees tuota voinut kertoa. En mä saata uskoa. Ehkä me vaan kasvettiin erilleen.. Mun :haart: on nyt rikki, en voi sitä edes erikeepperillä korjata. Nyyh.

Epäreilua, mun viikon treenit on jo tehty :itku: Huomiseksi pitää siis ihan keksimällä keksiä tekemistä, koska muuten saattaa joutua lukemaan tenttin.
Minä olen säästellyt treenejäni :). Tuo on tosin jotain kevyen viikon fiilispohjalta suoritettavia jumppailuja, joten ei siitä kamalasti iloa saa revittyä irti, mutta tehtävä ne on huoltavat jumppailutkin aina välillä :itku:.

Minä sain viimein lopettaa tuon tenttiin luku ajanvietteen vähäksi aikaa. Tosin muita koulutöitä piisaa.

Edit: Kohtahan nää painat vähemmän kuin minä.
Se vaara tässä dieetissä kieltämättä on. Saattaa lähteä ihan käsistä ja sitä ei tiedä sitten ollenkaan, miten siinä käy.

Te taisitte muuten saada viimein ne perseet ja polkupyörät käsiteltyä tuolla blogissasi :D?

Oliko hänelläkin kengät? Saattaa olla sama henkilö.

Mä tunnen parikin anttia:wtf:

Mitä jos Antti onkin yksi ja sama henkilö?Ehkä kuvittelette... miettikää tarkkaan.

I like turtles!

i-like-turtles.jpg

Tää ihqu babe tykkää enemmän Vin Dieselistä mitä Brat Pittstä:hyvä:

Se vaara tässä dieetissä kieltämättä on. Saattaa lähteä ihan käsistä ja sitä ei tiedä sitten ollenkaan, miten siinä käy.
Tykki kunto näyttäis olevan jo nyt. Tosin yhtä edustava olisin tietysti itsekin 90 kiloisena.

Te taisitte muuten saada viimein ne perseet ja polkupyörät käsiteltyä tuolla blogissasi :D?
Ei sitä ikkään tiedä. Perseistä ja polkupyöristä kun saattaa ihan yhtäkkiä irrota uutta ja ihmeellistä keskusteltavaa ties kuinka pitkäksi ajaksi, vaikka aihe vaikuttaisikin hätäisemmän mielestä jo loppuunjauhetulta.

Meiän luokan tytöt tykkää vaa Johny Deppist DDD:

Vin oli kuulema söpömpi... Eikä tää ole mun luokalla:(

Huh kun meni kone hetkeks ihan pimeeks.. En tiedä johtuiko siitä, että kaveri kaatoi joku aika sitten mehut tän päälle.
Mulla meni kans kone hetkeksi pimeeks männä viikolla. Sähkökatkos, nääs.

Back
Ylös Bottom