yks mun kaveri on antti
Älä viitti. Mullakin oli joskus kaveri nimeltä Antti.
Mahtaakohan olla sama henkilö? :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yks mun kaveri on antti
No niin, tässäkö tää nyt sit oli? Kaikki ne yhteiset kokemukset, etkä ees tuota voinut kertoa. En mä saata uskoa. Ehkä me vaan kasvettiin erilleen.. Mun :haart: on nyt rikki, en voi sitä edes erikeepperillä korjata. Nyyh.Joo. Munkin täytyy kertoa jotain. En mä edes ole keijo.
Minä olen säästellyt treenejäniEpäreilua, mun viikon treenit on jo tehty :itku: Huomiseksi pitää siis ihan keksimällä keksiä tekemistä, koska muuten saattaa joutua lukemaan tenttin.
. Tuo on tosin jotain kevyen viikon fiilispohjalta suoritettavia jumppailuja, joten ei siitä kamalasti iloa saa revittyä irti, mutta tehtävä ne on huoltavat jumppailutkin aina välillä :itku:.Se vaara tässä dieetissä kieltämättä on. Saattaa lähteä ihan käsistä ja sitä ei tiedä sitten ollenkaan, miten siinä käy.Edit: Kohtahan nää painat vähemmän kuin minä.
Mun mielikuvituskaverin kaiman nimi on Antti.yks mun kaveri on antti
Oliko hänelläkin kengät? Saattaa olla sama henkilö.
Pelottiko?Kävin tänään 30 days of nightin ensi-illassa.
Joo, piti ruveta ajattelemaan tissejä ja perseitä.Pelottiko?
Tykki kunto näyttäis olevan jo nyt. Tosin yhtä edustava olisin tietysti itsekin 90 kiloisena.Se vaara tässä dieetissä kieltämättä on. Saattaa lähteä ihan käsistä ja sitä ei tiedä sitten ollenkaan, miten siinä käy.
Ei sitä ikkään tiedä. Perseistä ja polkupyöristä kun saattaa ihan yhtäkkiä irrota uutta ja ihmeellistä keskusteltavaa ties kuinka pitkäksi ajaksi, vaikka aihe vaikuttaisikin hätäisemmän mielestä jo loppuunjauhetulta.Te taisitte muuten saada viimein ne perseet ja polkupyörät käsiteltyä tuolla blogissasi :D?
Tuo kyllä helpottaa monesti, esim tutkimusmetodologian luennolla.Joo, piti ruveta ajattelemaan tissejä ja perseitä.
Mulla meni kans kone hetkeksi pimeeks männä viikolla. Sähkökatkos, nääs.Huh kun meni kone hetkeks ihan pimeeks.. En tiedä johtuiko siitä, että kaveri kaatoi joku aika sitten mehut tän päälle.