Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sanomattakin selvää etten päässyt töihin. (taaskaan) Aika helvetin monta hakua saa tehdä aina että pääsisi yhtään minnekään, joka kerta. Kiitos loistavan koulutuksen, joka antaa minulle todella kovan tason substanssiosaamista;) Ei sen puoleen, en nyt oo ainoa jolla on hankaluuksia löytää mitään duunia.. lisätään nyt: että kyllä, kyllä olen hakenut aika aktiivisesti töitä, ja kerran olen tänä vuonna haastatteluun asti jopa päässyt.

Edit: pitänee vissii ottaa kohtalo omiin käsiin ja perustaa yritys, tietäisi vaan millä alalla voisi olla markkinarakoa meikäläisen bisneksille..
Taitaa puhelinmyynti olla ainoa mihin täällä pääsee suoraan töihin. Niitä paikkoja kyllä riittää.

VOI VITTU SAATANAN PILLU!!! OVAT TÄÄLLÄ TÖISSÄ SITTEN LAITTANEET JOTKUT VITUN ESTOT PÄÄLLE, ETTÄ PAKKOTOISTO TOIMII MULLA ENÄÄN JOTAIN 15 MINUUTTIA.. VOI VITUN VITUN VITTU!! tällainen esto sitten päällä -----> "Supplements and Unregulated Compounds".. VITTU SAATANA.. vittu mää otan lopputilin.. haistatan pomoille pitkät vitut... ja kun vihdoin pääsen kotiin, viillän ranteet auki...................................................................................................VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU
http://www.letshide.com/
Toimiiko tolla? :)

Miksi pitää alkaa ajamaan suoralla tiellä 30-40km/h heti, kun tielle on satanut vähän lunta? Tänään ajoin kahteen suuntaan saman reitin ja molempiin suuntiin sai kyrpiintyä kahden ämmän perässä.

Jos ei uskalla kolmeakymppiä kovempaa ajaa hyvällä talvikelillä, niin suksikaa vittuun sieltä liikenteestä!

[nelo];1769271 sanoi:
Miksi pitää alkaa ajamaan suoralla tiellä 30-40km/h heti, kun tielle on satanut vähän lunta? Tänään ajoin kahteen suuntaan saman reitin ja molempiin suuntiin sai kyrpiintyä kahden ämmän perässä.

Jos ei uskalla kolmeakymppiä kovempaa ajaa hyvällä talvikelillä, niin suksikaa vittuun sieltä liikenteestä!

I agree.

Meni sitten (taas) adsl-modeemi (ehkä) rikki. vituttaa kun netti ei toimi ja vika voi olla mikä tahansa. menee hermot.

(jos nyt joku sattuu tätä lukemaan niin mitä tarkoittaa kun roadrunner 44c modeemin RDY valo palaa, eikä vilku. Manuaalista ei apua)

Tos viikko pari sit salille eksy yks muukalainen. Tällä jätkällä oli definsiointi aineet mukana salilla :dance:

Esimerkiksi ylätaljan penkin ja sen tangon defionsio ennen laitteella tekemistä ja samalla mutisi jotain, että kaiken laisia mörssäreitä täällä käy. Joo-o oli siinä naurussa piteleminen kun jokalaitteen huolellisesti pesi ennen käyttöä :D

Tämän jälkeen kyseinen sälli vielä teki tyyliin sata toistoa yhdessä laitteessa putkeen minimipainoilla. :hyvä:

Tässä harvinaisempi salietikettivinkki teille Oikeasti Isoille kavereille. Kun salilta ei enää tahdo löytyä riittävästi sopivan kokoisia levypainoja, voi olla aika harkita salin vaihtoa.:thumbs::piis:

Perkele, Alastair Reynoldsin kirjat huononevat suomennos suomennokselta ja miksi vitussa nykyään suomennetaan niin vähän kunnon scifiä.

[nelo];1769271 sanoi:

En nyt pahemmin ole ajellut viimeisinä vuosina, mutta kun tässä jonain päivänä lainaan broidin autoa, ajan kyllä muita hitaammin. Syy; perkeleen kevyt auto. Sehän lähtee liukumaan ja sutimaan ja on yleinen hasardi liikenteelle mikäli sillä pistää painelemaan. Kyllä mä kehotan muita vanhoilla höyhenkevyillä autonrötisköillä ajelevia ihmisiä joiden autojen renkailla ei saa kunnon otetta tiestä ajamaan järkevällä vauhdilla, ettei aiheuta kaikille vaaratilannetta. Saa mennä ohi.

Eikä kannata tulla valoissa ihan perseeseen kiinni, etenkään jos on yhtään ylämäkeä. Kun siihen jää sutimaan niin autohan valahtaa perässäolevan päälle. Saa ottaa tällaiset asiat huomioon.
Tai valtio saa halventaa bussilippuja niin ei tartte sitä umpisurkeata vanhaa autoa lainailla. On niin paljon halvempaa ja nopeampaa mennä autolla.

E: korjataan nyt, että ajan ihan nopeusrajoitusten mukaan. Se vaan tuntuu huonolla kelillä olevan muita hitaampaa vauhtia, kun huomaa ohittelijat. Siitä vaan, sitä varten niitä ylimääräisiä kaistoja on. Kunhan kuivalla ja hyvällä säällä kukaan ei aja ohituskaistalla alle nopeusrajoitusten, se on vähän käsittämätöntä.

En nyt pahemmin ole ajellut viimeisinä vuosina, mutta kun tässä jonain päivänä lainaan broidin autoa, ajan kyllä muita hitaammin. Syy; perkeleen kevyt auto. Sehän lähtee liukumaan ja sutimaan ja on yleinen hasardi liikenteelle mikäli sillä pistää painelemaan. Kyllä mä kehotan muita vanhoilla höyhenkevyillä autonrötisköillä ajelevia ihmisiä joiden autojen renkailla ei saa kunnon otetta tiestä ajamaan järkevällä vauhdilla, ettei aiheuta kaikille vaaratilannetta. Saa mennä ohi.

Eikä kannata tulla valoissa ihan perseeseen kiinni, etenkään jos on yhtään ylämäkeä. Kun siihen jää sutimaan niin autohan valahtaa perässäolevan päälle. Saa ottaa tällaiset asiat huomioon.
Tai valtio saa halventaa bussilippuja niin ei tartte sitä umpisurkeata vanhaa autoa lainailla. On niin paljon halvempaa ja nopeampaa mennä autolla.

E: korjataan nyt, että ajan ihan nopeusrajoitusten mukaan. Se vaan tuntuu huonolla kelillä olevan muita hitaampaa vauhtia, kun huomaa ohittelijat. Siitä vaan, sitä varten niitä ylimääräisiä kaistoja on. Kunhan kuivalla ja hyvällä säällä kukaan ei aja ohituskaistalla alle nopeusrajoitusten, se on vähän käsittämätöntä.

Tottakai ajetaan kelin mukaan, mutta jos tie on aurattu eikä edes jäässä vaan keskellä pöllyää hieman lumi, niin sitten se on jo kuskista eikä autosta kiinni. Ymmärrän myös johonkin pisteeseen aavistuksen rajoituksia hitaamman vauhdin näin talvisin, mutta joku raja siinäkin.

En myöskään tarkoittanut yleistää tuota kaikkiin naisiin, mutta tuon matkan empiirisen tutkimuksen tuloksena kyseiset hidastelijat olivat keski-iän ylittäneitä naisia. Tosin mukaan mahtui järjettömästi ohittelevia ja kaahavia miehiäkin, mutta niihin ei kiinnittänyt huomiota, kun vitutti ajaa koko matka 30-40km/h.

Tiedän, minun pitäisi käyttää muita kulkuvälineitä.;)

Itse oon huomannut että liukkaalla/pimeällä tms. pitää "eräitten" ajaa n. 10-20 km/h alinopeutta. Hieman ikävää tollaisen perässä sitten nitkutella, kun ei ole niin tuttu tie että tietäs missä voi ohittaa... Ja sitten kun tulee toinen auto vastaan (varsinkin rekka, hui!!) pitää nopeus alentaa sinne 40 km/h. Ja sitten kun käännytään johonkin suuntaan, niin vilkku päälle ja nopeus alas puol kilsaa ennen kääntymistä.

JEEJEE!!!!

Pitäs kai munkin muita liikennevälineitä käyttää, mut ku täällä ei kule niitä.

...Ja sitten kun käännytään johonkin suuntaan, niin vilkku päälle ja nopeus alas puol kilsaa ennen kääntymistä. ...

Eikös se yleensä mene niin, että jarruttelemaan aloitetaan jo kilometrin päässä, mutta vilkku laitetaan vasta silloin kun käännytään, ja silloinkin vain jos jaksetaan.

On suht ärsyttävää ajaa tuollaisen takana, kun ei ikinä tiedä mitä helvettiä se meinaa tehdä.

No, jos Turkua voi arktiseksi paikaksi sanoa...yksi hyvä syy on se, että hiukset eivät mene silmille, eivätkä muutenkaan häiritse. Toivon mukaan joku ei nyt heitä kehiin mitään hikipanta-juttuja tai menee jo överiks.

Mitkä hiukset?

Mä lähinnä meinasin niitä julkisia itselleni, etten ajelisi tuolla liikenteessä umpisurkealla ja epäturvallisella autolla :D
Kesäisin tuo on ihan jees menopeli, mutta talvella mieluiten välttelen sen käyttämistä. Niinkun oonkin aika hyvin vältellyt sinänsä, en tiedä miksi edes tänne länkytän :)

Jalankulkijat, jotka ei välitä yhtään muusta liikenteestä. Ajelin tänään fillarilla salille. Vastaan tulee kaks tätiä suht kapeella pyörätiellä ja ne kävelee vieretysten noin metrin päässä toisistaan. Eikä sit väistänyt YHTÄÄN, eikä varmana ollu siitä kiinni etteivät nähny mua ku oli fillarinvalossa se vilkkutoiminto päällä (enkä ajellu ees kovaa). Ja melkein sama tapahtu uudestaan, mutta nyt siinä käveli vierekkäin joku perhe rotan kokoisen koiran kanssa. Kohta oli vähän huonommin valaistu ja se mun valo taas vilkutti niin, että varmasti näkivät, mutta taas mentiin penkan kautta ja nyt menin oikeesti hiljaa, koska oli vähän jyrkempi ylämäki. Täytyy hankkia tällänen ja teippaa pyörään.
horn.jpg

Itellä aina bandanahuivi päässä ku rastahiukseni pomppivat muuten aina silmillä. Onko se salikomediaa sitten? -.- No joo saatanhan minä olla melko koominen näky kun tällane hipinretku vääntää rautaa naama punasena ja jengi pyörittää päätään. ^^

Back
Ylös Bottom