Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hyi, tilastotieteen tenttikirja odottaa... Ja vituttaa kun tää tentti on pakko läpäistä nyt, että valmistuu jouluksi. Joo. Ja asiaahan auttaa se että mä jauhan paskaa netissä ja kirja makaa pöydällä parin metrin päässä...:rolleyes:

Koskahan meikä päätyy tänne. Tuli taas tänäänki jotaki häslättyä prässin kanssa...
Tämä nyt ei salille sijoitu mutta on niin älytöntä että pakko kertoa. Kattelin siis golffia tuossa taannoin ja naureskelin selostajien puheille koskien Tiger Woodsia. Ylistystä tuli suuntaan ja toiseen mutta kaiken huippu oli kommentti Tiikerin ruumiinrakenteesta:
"Tiger on kyllä todella muuttanut tätä stereotyyppisen golffarin olemusta"
"Todellakin. Ennen huiputkin olivat hiukan pyöreitä. Tiger muistuttaa enemmän treenattua bodaria." Että sellasta, nytpä tiietään mitä tavotella.

Voi voivoi.. Hainpa tässä pariin paikkaan duuniin.. Toinen oli oikein omalta alalta tavallisia suorittavia tehtäviä, jonka kaltaisia olen tehnyt aiemminkin, ja ihan osa-aikaisia, ja enpä sitten päässyt. Ei oikein kauheest oo ees paikkoja auki täälläpäin, kun en nyt ole levyseppähitsaaja, CNC-Koneistaja, ajoneuvoyhdistelmän kuljettaja.. enkä myöskään mikään asentaja.

Sanomattakin selvää etten päässyt töihin. (taaskaan) Aika helvetin monta hakua saa tehdä aina että pääsisi yhtään minnekään, joka kerta. Kiitos loistavan koulutuksen, joka antaa minulle todella kovan tason substanssiosaamista;) Ei sen puoleen, en nyt oo ainoa jolla on hankaluuksia löytää mitään duunia.. lisätään nyt: että kyllä, kyllä olen hakenut aika aktiivisesti töitä, ja kerran olen tänä vuonna haastatteluun asti jopa päässyt.

Edit: pitänee vissii ottaa kohtalo omiin käsiin ja perustaa yritys, tietäisi vaan millä alalla voisi olla markkinarakoa meikäläisen bisneksille..

Voi voivoi.. Hainpa tässä pariin paikkaan duuniin.. Toinen oli oikein omalta alalta tavallisia suorittavia tehtäviä, jonka kaltaisia olen tehnyt aiemminkin, ja ihan osa-aikaisia, ja enpä sitten päässyt. Ei oikein kauheest oo ees paikkoja auki täälläpäin, kun en nyt ole levyseppähitsaaja, CNC-Koneistaja, ajoneuvoyhdistelmän kuljettaja.. enkä myöskään mikään asentaja.

Sanomattakin selvää etten päässyt töihin. (taaskaan) Aika helvetin monta hakua saa tehdä aina että pääsisi yhtään minnekään, joka kerta. Kiitos loistavan koulutuksen, joka antaa minulle todella kovan tason substanssiosaamista;) Ei sen puoleen, en nyt oo ainoa jolla on hankaluuksia löytää mitään duunia.. lisätään nyt: että kyllä, kyllä olen hakenut aika aktiivisesti töitä, ja kerran olen tänä vuonna haastatteluun asti jopa päässyt.

Edit: pitänee vissii ottaa kohtalo omiin käsiin ja perustaa yritys, tietäisi vaan millä alalla voisi olla markkinarakoa meikäläisen bisneksille..
Kato MOLlin sivuilta jos löytyis joku sua kiinnostava kurssi/koulutus. Sitä kautta saa helposti töitä.

3 rystystä murtui viikonloppuna...Ei tappelun johdosta ilmeisestikkään, tai mistä minä tiedän kun en mitään muista. Mutta luulisin että turvallani olen jossain kyntänyt.

Kässärillä mutkaan, ja mutkasta kylki eellä rotvalliin ja nätti kolo helmaan.

Miksi pitää olla dead-linejä? miksi niiden pitää kaikkien olla samalla viikolla? miksi niiden pitää aina unohtua ja tulee saatanallinen kiire sille ainoalle piinaviikolle?

Ai. Vähäse on kipeenä ranne/räpylä, varmaan dipin tekemisestä. Ei kehtaa juuri venyttää ranteen kohdalta eri suuntiin jne. Silkka rasitusvamma, kyl se siitä.

Vituttaa kun ei löydy sopivaa asuntoa Helsingistä.. Elokuusta alkaen oon ettiny ja aina joku ehtii viedä sopivan nenän edestä. Nytkin yksi täti jo lupasi mulle yksiön, sitten tulikin viesti "Olen pahoillani, vuokrasinkin sen toiselle".. No hyvä että edes ilmoitti, mut ÄRSYTTÄÄ.. jatkuvaan pitää olla kyyläämässä asuntoilmoituksia.

Vituttaa kun ei löydy sopivaa asuntoa Helsingistä.. Elokuusta alkaen oon ettiny ja aina joku ehtii viedä sopivan nenän edestä. Nytkin yksi täti jo lupasi mulle yksiön, sitten tulikin viesti "Olen pahoillani, vuokrasinkin sen toiselle".. No hyvä että edes ilmoitti, mut ÄRSYTTÄÄ.. jatkuvaan pitää olla kyyläämässä asuntoilmoituksia.
Minkälaisella budjetilla olet liikenteessä?

Pakko kertoa tämä... On vieläkin vähän WTF-olo.

Tein salilta lähtöä ja höpöttelin tiskin takana olevan salin työntekijän kanssa, kun sisään paukahtaa paikallinen jääprinsessa. Eli itsestään pienellä paikkakunnalla hieman liikoja luuleva "missi". Olen neidin nähnyt satunnaisesti kaupan kassalla ja joskus kävellyt vastaan salin ovella... eli yhteensä elämäni aikana olen ollut hänen kanssaan etäisesti tekemisissä n. kolme minuuttia.

Jostain syystä tämä neito oli saanut päähänsä, että hän on märkien unieni kohde. :jahas: Pirkko kävelee tiskin ohi ja tokaisee mennessään, että "Mitä näkyy? Voit lopettaa sen ainaisen vahtaamisen."

En ensin tajunnut, mitä typy yritti sanoa. Sitten oivalsin jutun juonen.:D

En ole ilkeä ihminen, mutta minun oli ihan pakko kävellä tytön luo ja sanoa, että "Älä suotta imartele itseäsi, moni juttu on totta vaan sun korvien välissä."

Kaverini on joskus maininnut että tällä prinsessalla on ns. "pölyä vintillä", mutta nyt vasta ymmärsin, kuinka paksulti sitä tomua löytyy. :hyper:

Itse asiassa kikkeli on varmaan useimmilla puhtaampi kuin kädet. Kusikin on niin vaaratonta että sitä voi vaikka juoda. Eniten bakteereja ihmisellä on suussa ja käsissä.
Turhaa tollanen bakteerikammo sanon minä.

Mutta se haju... :urjo::curs:

Viisi tenttiä to-pe -akselilla. Yhteen olen kerinnyt vähän pintapuolisesti asioita vilkaisemaan.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee. :hyvä:

:jahas:

VOI VITTU SAATANAN PILLU!!! OVAT TÄÄLLÄ TÖISSÄ SITTEN LAITTANEET JOTKUT VITUN ESTOT PÄÄLLE, ETTÄ PAKKOTOISTO TOIMII MULLA ENÄÄN JOTAIN 15 MINUUTTIA.. VOI VITUN VITUN VITTU!! tällainen esto sitten päällä -----> "Supplements and Unregulated Compounds".. VITTU SAATANA.. vittu mää otan lopputilin.. haistatan pomoille pitkät vitut... ja kun vihdoin pääsen kotiin, viillän ranteet auki...................................................................................................VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU

Back
Ylös Bottom