Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato MOLlin sivuilta jos löytyis joku sua kiinnostava kurssi/koulutus. Sitä kautta saa helposti töitä.Voi voivoi.. Hainpa tässä pariin paikkaan duuniin.. Toinen oli oikein omalta alalta tavallisia suorittavia tehtäviä, jonka kaltaisia olen tehnyt aiemminkin, ja ihan osa-aikaisia, ja enpä sitten päässyt. Ei oikein kauheest oo ees paikkoja auki täälläpäin, kun en nyt ole levyseppähitsaaja, CNC-Koneistaja, ajoneuvoyhdistelmän kuljettaja.. enkä myöskään mikään asentaja.
Sanomattakin selvää etten päässyt töihin. (taaskaan) Aika helvetin monta hakua saa tehdä aina että pääsisi yhtään minnekään, joka kerta. Kiitos loistavan koulutuksen, joka antaa minulle todella kovan tason substanssiosaamista;) Ei sen puoleen, en nyt oo ainoa jolla on hankaluuksia löytää mitään duunia.. lisätään nyt: että kyllä, kyllä olen hakenut aika aktiivisesti töitä, ja kerran olen tänä vuonna haastatteluun asti jopa päässyt.
Edit: pitänee vissii ottaa kohtalo omiin käsiin ja perustaa yritys, tietäisi vaan millä alalla voisi olla markkinarakoa meikäläisen bisneksille..
Minkälaisella budjetilla olet liikenteessä?Vituttaa kun ei löydy sopivaa asuntoa Helsingistä.. Elokuusta alkaen oon ettiny ja aina joku ehtii viedä sopivan nenän edestä. Nytkin yksi täti jo lupasi mulle yksiön, sitten tulikin viesti "Olen pahoillani, vuokrasinkin sen toiselle".. No hyvä että edes ilmoitti, mut ÄRSYTTÄÄ.. jatkuvaan pitää olla kyyläämässä asuntoilmoituksia.

Itse asiassa kikkeli on varmaan useimmilla puhtaampi kuin kädet. Kusikin on niin vaaratonta että sitä voi vaikka juoda. Eniten bakteereja ihmisellä on suussa ja käsissä.
Turhaa tollanen bakteerikammo sanon minä.