Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tentti ohi :dance: Tosin huomenna alkaa sama saatananmoinen tavaaminen seuraavaan kokeeseen, wohoo.

Kohta pitäis kyllä oikeasti lähteä likistelemään nukkumattia, että olisin huomenna hitusen enemmän tolkuissani kuin tänään.
Moro! Itse ajattelin yrittää lukea tenttiin tässä ihan piruuksissani nuo jäljellä olevat pari tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Rohkeasti vaan muuten treeneissä sellainen suunniteltu progressio käyttöön, niinkuin Ex-Taviskin ehdotti. Välillä haetaan vauhtia helpoista painoista ja sitten taas välillä käydään vähän kokeilemassa rajoja.

:D No ei, lumienkelin vois kyl käydä vetäsee ku naapurit on töis ;)
Se onnistuu jo niin että seisot keskellä aukiota kevyessä lumisateessa ja annat lumihiutaleiden laskeutua sun kauniille hiuksille.. Siinä vasta todellinen lumienkeli... *huoh* :haart:

Tää siis vaan siinä tapauksessa ettet oo kalju, jos oot kalju niin annat lumihiutaleiden laskeutua sun kauniille kaljulle.

Rohkeasti vaan muuten treeneissä sellainen suunniteltu progressio käyttöön, niinkuin Ex-Taviskin ehdotti. Välillä haetaan vauhtia helpoista painoista ja sitten taas välillä käydään vähän kokeilemassa rajoja.
Vaatinee ensin vähän perehtymistä, koska en jummarra noista hienoista progressiosuunnitelmista tällaisenaan mitään. Onhan mulla se sun laatima rintatreenihässäkkä tallessa, mutta sillon taannoin sen toteutus kusi siihen, että olin vaan liian heikko. Vois kenties yritellä sitä uudestaan. Ja kyykkyä varten kehitellä kanssa jotain, kunhan ensin uskaltaisin kysellä siitä tekniikasta joltain. Nyhverön on vaan vähän vaikea saada suutansa auki :david:

Onnittelut sankarille... vielä valkonen yksisarvinen ja haarniska päälle ni oot todellinen sankari :D Okei, huono taas kerran... Onnea :)

E: Jossain taitaa muuten olla ennustajan vikaa... ;)

"Vähäinen akun lataus".. Ehkä vielä muutaman viestin ehdin tänä iltana lukea, loput yöthreadiviestit huomenna.. Tänne tulee aina niin laadukasta tarinointia. Viime yön postauksista varsinkin Indican vuodatukset oli viihdyttäviä.

Pitääkin muuten juhlan kunniaksi pistää pyörimään tämä hyllystä:

1159553478_motorheaddvd.jpg

:D

Vaatinee ensin vähän perehtymistä, koska en jummarra noista hienoista progressiosuunnitelmista tällaisenaan mitään. Onhan mulla se sun laatima rintatreenihässäkkä tallessa, mutta sillon taannoin sen toteutus kusi siihen, että olin vaan liian heikko. Vois kenties yritellä sitä uudestaan. Ja kyykkyä varten kehitellä kanssa jotain, kunhan ensin uskaltaisin kysellä siitä tekniikasta joltain. Nyhverön on vaan vähän vaikea saada suutansa auki :david:
Tärkeää on tosiaan, että aloittaa sen verran helpoista painoista, ettei joutuisi heti nostamaan ihan oikeasti, vaan että se olisi muutaman treenin verran helppoa ja voisi olla varma, että nostot onnistuvat.

JTO:n threadiin vaan sitten lukemaan hienoja progressioita :). Eikä sen tarvitse edes olla mikään kovin vaikea välttämättä. Itselläni on tällä hetkellä mavessa niinkin huikea progressio, että aloitin viime viikolla 3*10*175kg, tein eilen 3*10*190kg ja ensi viikolla uskon vakaasti tekeväni 3*10*205kg, joka olisi sitten 5 kiloa enemmän, kuin kuukausi sitten, jolloin otin 3*10*200kg. Tahti on varsin rauhallinen, ettei joutuisi liian koville tuon progression kanssa ja että pystyisi pitämään miinuskaloreitakin tässä ohella. Tuon 3*10*205kg:n jälkeen sitten viikko, etten tee vetoa ollenkaan ja sitten sama homma alusta, mutta kaikkiin rautoihin 5 kiloa lisää. Tuota ajattelin jauhaa niin kauan, kunnes alkaa tuntua liian tiukalta ja tekniikka meinaa alkaa levitä tai kunnes kyllästyn ja keksin jotain muuta :).

Viime yön postauksista varsinkin Indican vuodatukset oli viihdyttäviä.

Noh elämä voittaa:) Mul ku on kokonaan uusi suunta elämälle, selkeät tavotteet, realistiset sellaiset, ja jatkan taas raittiuden teillä, niin kyl mä piristyn tästä. Masentaa kyllä, mutta tiiän et se menee ohi;) Hyvä että oli hauskaa;)

Ei mun hommissa mätä mikään muu ku se ettei mulle viina sovi,ois kiva olla normaali senkin suhteen, ja se ettei vaan löydä mieleistään tyttöä. Opiskelutkin mättää ja sukkaa pahasti, mut mä tiiän mitä mä teen sen suhteen kuitenkin, ja mä oon älyttömän motivoitunu tekemään työt kunnolla..

Kun en ryyppää ja luen paljon, mä itseasiassa luen tosi mielelläni niitä opuksia, niin kyl mä uskon että mä pääsen opiskelemaan sitä mitä mä haluan.. Pari työhakemusta on sisässä joulusesonkia ajatellen, keväällä tulee valmennuskurssi, ja kesällä pääsykokeet. Lähipiirissäki on hyvii esimerkkejä miten voi päästä sinne mihin haluaa, ku vaa näkee vaivaa sen eteen. Oikeesti oikein innolla ootan tulevaa;)

Iltaa! Onnea Proilerille vanhuuden vaivoista! Töissä mennään ja luukussa pauhaa---> Seventh Son of a Seventh Son
Seventh-Son-Of-A-Seventh-Son.jpg
:hyvä::dance::dance::dance::dance::dance::hyvä:

Meikä on ihan täpinöissä!! Kentälle mennään.:)

Back
Ylös Bottom