Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No eikä vois, on siel nii kauniit naiset, ois kiva adoptoida joku kiva parikymppinen blondi sieltä;)

öljy on mustaa kultaa.

hylätkää nuuska ja yhtykää kanssani polttamaan pilveä!!!!

öh siis:

cloud-5.jpg

;)

Asut ruottissa?

oi vittu oon nyt kateelliin, ihan parhautta, muijat on H0ttiksii.. oijoijoi. ai-van ihania. sit ku siin maas viel saa nuuskaaki ihan mitä sorttia vaa keksiikää.. hieno paikka..

Oon vaihto-opiskelemassa täällä, vielä noin kaksi päivää riippuen siitä miten saan auton Tukholmaan ja paattiin :)

Täytyy sanoa että Ruotti on ihan jees, mutta en taida uudestaan tulla asustelemaan. Naiset on plussaa mutta kaikki muu on vähän kotikutoista. Joku kehui kauheana Ruotsin elintasoa mutta eipä täällä hääppöistä ole, esim. tiet huonommassa kuosissa kuin Suomessa, enemmän rapistuneita rakennuksia heti keskustan ulkopuolella jne.

Mikä kaupunki proileri?Göteborg?

mulla ei ole hirveästi huonoa sanottavaa Ruotsista. ehkä olen olen asustellut liian vähän aikaa.

No kyl Malmö-Tukholmavälillä ol pien pätkä aika huonoaki tietä, enpä kyl oo länsiruotsissa ollu, vaan etelässä ja tukholmassa. Etelässä pidempiä reissuja.

Mikä kaupunki proileri?Göteborg?

Göteborg joo. Ai niin, niistä naisista piti vielä sanoa että ovat kovasti ruotsalaisia, niin hyvässä kuin pahassakin - paljon nättejä ja söpöjä tyttöjä ja pukeutuvat näyttävämmin kuin Suomessa, mutta esim. trendit näkyvät täällä paljon selvemmin kuin Suomessa ja välillä se H&M-pissistyyli menee aika överiksi. Hyvää tässä trendien perässä juoksemisessa on tietty se, että nyt muotia näyttävät olevat polviin asti ulottuvat nahkasaappaat..

Eniten silmäniloa kyllä varmaan löytyy itäisemmästä Euroopasta, esim. Rigassa käydessä oli kyllä niskalihakset kovilla kun kesähelteillä toinen toistaan näyttävämpiä naisia käveli ohi kesämekoissa :kuola:

Göteborg joo. Ai niin, niistä naisista piti vielä sanoa että ovat kovasti ruotsalaisia, niin hyvässä kuin pahassakin - paljon nättejä ja söpöjä tyttöjä, mutta esim. trendit näkyvät täällä paljon selvemmin kuin Suomessa ja välillä se H&M-pissistyyli menee aika överiksi. Hyvää tässä trendien perässä juoksemisessa on tietty se, että nyt muotia näyttävät olevat polviin asti ulottuvat nahkasaappaat.. :kuola:

Nättejä joo...ehkä tosiaan näyttäis et ovat samasta muotista tehty.persoonallisuus katoaa, kun kaikilla sama tyyli. nättejä silti.

parhaimmat ruotsalaiset on mun mielestä niitä ruskeahiuksisia.mikä juttu siinä on muuten, että kaikilla näteillä on huimat kannut?

onko se totta että ruotsissa kaikki on blondeja?

Aika moni on, luonnollisuudesta en tiedä mutta varmaan enemmän kuin Suomessa kuitenkin. Mutta yksi asia mikä pisti silmään on että täällä on pirusti sinisilmäisiä ihmisiä! Se myytti sinisilmäisistä ruotsalaisblondeista kyllä hyvinkin pitää paikkaansa.

Katos penteles... ei pitäis moden kysellä tällasia, muttei oo osunu silmiin aiemmin :rolleyes:
Ei sitä ennen ole joutunu ropaamaan, en tiedä mikä nyt on.

Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on.

...

espanja sitte sukkaa huolella, jos naisista puhutaa.[/SIZE]
Ei Saksassa kovinkaan erikoista ole IMO. Espanjassa on hyvää settiä, helmet on todellisia helmiä. Tummia. :haart:

Ruotsi on kyllä todella kova.

parhaimmat ruotsalaiset on mun mielestä niitä ruskeahiuksisia.
Tummat on aina parhaita, paitsi joissain poikkeustapauksissa. :arvi:

Back
Ylös Bottom