nuuska on perseestä. johan se on sen hajuista ja näköistäkin...:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nuuska on perseestä. johan se on sen hajuista ja näköistäkin...:D
oon joskus kokeillu tuota. ei toiminu tääläkään.
Asut ruottissa?
oi vittu oon nyt kateelliin, ihan parhautta, muijat on H0ttiksii.. oijoijoi. ai-van ihania. sit ku siin maas viel saa nuuskaaki ihan mitä sorttia vaa keksiikää.. hieno paikka..

ei. oli kuulema liian isot, LOLSulla oli vaan pistoolit?
Mikä kaupunki proileri?Göteborg?

Göteborg joo. Ai niin, niistä naisista piti vielä sanoa että ovat kovasti ruotsalaisia, niin hyvässä kuin pahassakin - paljon nättejä ja söpöjä tyttöjä, mutta esim. trendit näkyvät täällä paljon selvemmin kuin Suomessa ja välillä se H&M-pissistyyli menee aika överiksi. Hyvää tässä trendien perässä juoksemisessa on tietty se, että nyt muotia näyttävät olevat polviin asti ulottuvat nahkasaappaat..![]()
onko se totta että ruotsissa kaikki on blondeja?
onko se totta että ruotsissa kaikki on blondeja?

Kiva kuulla toiZekki on paras maa, mitä naisiin tulee !
Multa kerran kysyttiin oonko tsekki,en osannut ottaa sitä kohteliaisuutena:( ehkä ois pitäny
No on tietenkin. Ja kaikki saksalaiset kissat on sikakarvaisia![]()
Ei sitä ennen ole joutunu ropaamaan, en tiedä mikä nyt on.Katos penteles... ei pitäis moden kysellä tällasia, muttei oo osunu silmiin aiemmin![]()
Ei Saksassa kovinkaan erikoista ole IMO. Espanjassa on hyvää settiä, helmet on todellisia helmiä. Tummia. :haart:Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on.
...
espanja sitte sukkaa huolella, jos naisista puhutaa.[/SIZE]
Tummat on aina parhaita, paitsi joissain poikkeustapauksissa. :arvi:parhaimmat ruotsalaiset on mun mielestä niitä ruskeahiuksisia.