Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

miten mä voin olla kärjessä postauksissa vieläkin vaikka en moneen viikkoon ole edes kirjotellut tänne...Dymond notkuu täällä joka yö:wtf:

Kävelet unissasi ja siinä haahuillessasi kirjoittelet nettiin kaikkea?:eek: Entäs jos olet siinä sivussa postannut itsestäsi kuvia ratemyassiin tms.?

Taikuri Salomaa

Taikaohjelmaa päiväkerhoista yökerhoihin. Yli 15 vuotta taikonut Salomaa on monipuolinen taikuri. Hänellä on ohjelmakokonaisuuksia lastentilaisuuksiin ja aikuisyleisölle. Ohjelmistossa on sekä estradiesityksiä että close up -taikuutta. Erikoislajissaan, Trikootempuissa, Salomaata pidetään Suomen parhaana. Salomaa on kutsuttu Suomen Taikapiiri ry:n jäseneksi. Tapio Salomaan esityksessä mahdotonkin muuttuu mahdolliseksi. Kuten esimerkiksi yli 300 kilon tunkkikyykky!

tapio_salomaa.jpg

miten mä voin olla kärjessä postauksissa vieläkin vaikka en moneen viikkoon ole edes kirjotellut tänne...Dymond notkuu täällä joka yö:wtf:
Mä yhdistelen noita posteja niin paljon editoimalla jos tulee lähekkäin.

Enkä ollu tossa yhdessä välissä täällä juurikaan.

edit: Ja Billy Idol on kova.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DONbY9wd6vU"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DONbY9wd6vU" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Mikäs on tuomio meijän salista?
Vaikee arvioida ton perusteella, kyllä siellä joka tapauksessa asialliset(kin) treenit aikaan saisi. :D Otetaan uusiks ehottomasti.

Fak, mä meen vääntää iltapalasta ja sen sellasta + ehkä leffaa...

Lauloin äskön duettona yhen vuotta vanhemman blondin kanssa karaokee:kuola:

08 änäriä pieksäessä menee aika, vasta eilen hankin. muutama bisse kurkusta alas pitkästä aikaa ja Miken innoittamana rupesin kuuntelemaan Billy Idolia rock rock!:rock:

ja viel blondin.. *kateellinen*

Muutenkin oli aika hottia porukkaa:kuola: Meinasin kaverin kanssa paikalliseen teinimestaan vielä lähteä, mutta "laskuhumala" vei voiton...

Back
Ylös Bottom