Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja taas tehtäviä tahkoamaan. Voi onni ja ihastus :jahas:

Jos et vielä ehtiny nukkumaan niin onnittelut veljellekin!
Kiitos, vaikka eipä minulla ollut juuri osaa tai arpaa tuohon siskon kisaan :). Huomasinkin, että olit jo kuvathreadiin kirjoitellut onnittelut. Sisko ei itse ollut täysin tyytyväinen suoritukseensa heti kisan jälkeen, mutta aika harvoin hän lopulta on. Minun mielestäni kuitenkin ihan kelpo suoritus, vaikka videon perusteella ne kaksi viimeistä vetoa olisi mielestäni pitänytkin hyväksyä.

Yön helvetin virallinen videootti. Billy Idolin tuotanto on pitkälti erittäin menevää materiaalia ja sitä on iisi kuunnella. Billy on tehnyt muutamia klassikoita kuten Eyes without a face, White wedding, Speed, Sweet 16 ja tämä Shock to the system, joka on erittäin vitun kovalla levyllä. Suosittelen kaikkia zekkaamaan koko Billyn tuotannon läpi ja nauttimaan hänen musiikillisestä annista. Video on Cyberlunk levyltä, joka on aika rokkia matskua ihan törkeen hyvällä mixauksella.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/grBLbiyJTDk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/grBLbiyJTDk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Tässä vielä kova biisi Speed

Kiitos, vaikka eipä minulla ollut juuri osaa tai arpaa tuohon siskon kisaan :). Huomasinkin, että olit jo kuvathreadiin kirjoitellut onnittelut.

No ei varmaan ookaan mutta kyllähän häissä ja vastaavissakin onnitellaan kaikki mummonkumminkaimat :D

Luin tosta Ylen teksti-tv.n uutisista ja ihmettelin kun ei palstalla ollu vielä mitään.

Back
Ylös Bottom