Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikeeta se on selittää sellaselle ihmiselle kuka käy nukkumaan klo 22.00, et miks en vaan yritä nukkua, mutta kaikki muut kukkujat ymmärtää mistä on kyse.

Musta kuitenkin tuntuu, että saan enemmän aikaa yöllä, on kivaa näprätä ja puuhata silloin.

:lol2: niin, yökyöpelien pitäisi järjestää joku kommuuni tai ghetto missä saataisiin elää omassa ajassamme, sisäisen kellon mukaan. Maailma on yöllä jotenkin oudolla tavalla suojaisempi ja ihmiset avoimempia.

Joko kaikki o nukkumas? :)

:zzzz:

e: ny hokasin vasta etta toi kello joka näyttää postauksen ajan, nayttää väärin.

Mulla on yx muija sammuneena täällä kämpällä :D

pitäskö käytää hyväksi. kjeeh kjeeeh

HIENO ILTA OLI!!!!!!!!!!

Mmm...rahkaa... Mikä ihme siinä aina niin maistuu?

Väänsin just ite 500 grammaa ehrmannia baari-illan päätteeks :dance: Maistuu hieman erinlaiselta, ku se pizza, mihin on tottunu baarin paatteeks :(:(

:urjo:

Heh, mä taas en pidä pizzasta -paitsi niistä pakkastelätyista :kuola: ne vasta herkkua on!

Mikä ihme siinä aina niin maistuu?
Ei ainakaan mikään minkä voisi makuominaisuuksiltaan sijoittaa luokkaan "hyvänmakuinen". Olettaen siis että kyseessä on herkku nimeltään maitorahka.

Ja vastatakseni siihen, millaisia ihmisiä valvoo tähän aikaan yöstä: työttömän ei tarvitse hirveästi vuorokausi rytmeistä huolehtia :kippis1: Meikäläinen on jäänyt koukkuun lusmuiluun, taidanpa pysytellä työttömänä lopun ikäni :rock:

Ananas ja majoneesi? Noh, toisaalta syönhän minäkin raejuustoa ja keitettyjä kananmunia sekaisin muussattuna ja pidän sitä suurena herkkuna. Ja raejuustoa ja ketsuppia :kuola:

Ananas ja majoneesi? Noh, toisaalta syönhän minäkin raejuustoa ja keitettyjä kananmunia sekaisin muussattuna ja pidän sitä suurena herkkuna. Ja raejuustoa ja ketsuppia :kuola:

EN muuten mistään muusta ku oulusta oo saanu pizzan paalle majoneesia vai mita se onkaan. Emmä tiiä kutsutaanko sitä majoneesiksi, minä kutsun ja ne ymmmärtää pizzeeriassa. :)

Mitä vikaa ananaksessa on? :kuola:

Aargh...jos joku on kattonut cdon.comin kautta leffoja, miks v**ssa mä en saa tota toimimaan? Browser check, kaiken pitäis olla kunnossa..."a security upgrade is required to perform the operation on this media file" lukee tolla sivun alalaidassa huutomerkin kohdalle...evästeet?pitäis olla sallittuna. ideoita?mä haluun sen ilmasen leffan,prkl.

Kotipizzassa jossain lätyssä oli majoneesia päällä, se oli muuten yllättävän hyvää, oikeastaan hemmetin hyvää.

Mitä vikaa ananaksessa on? :kuola:

Aika pitkälle kaikki. Joskus syön sitä jääkaappikylmänä mutta jotenkin se maku vaan tökkii. Olen tainnut syödä sitä aikoinaan liikaa.

Back
Ylös Bottom