Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Riippuu antaako maha periksi, nytkin ihan täys olo :wtf:

Tuosta kommentista tulikin mieleeni että eikös se ole melko hyvä mittari että on syönyt tarpeeksi jos on siis niin kertakaikkisen täynnä ettei jaksa syödä tai tulee ylös? :urjo:

Siis tietysti on syönyt jotain protsku-hiilari ja kaloripitoista safkaa, kun massaa siis haetaan.

Tuosta kommentista tulikin mieleeni että eikös se ole melko hyvä mittari että on syönyt tarpeeksi jos on siis niin kertakaikkisen täynnä ettei jaksa syödä tai tulee ylös? :urjo:

Mitä todennäköisemmin ihminen noudattaa tuonkaltaista syömistä ennen ruokavalion tarkempaa syynäämistä. Jotkut päätyvät sillä lihaviksi, toiset alipainoisiksi. Saman tyylin jatkaminen tuskin on paras vaihtoehto jos tavoitteena on sen kropan muokkaaminen johonkin suuntaan.

Mitä tuohon salinjälkeiseen ateriaan tulee, niin olen itse kokenut melko miellyttäväksi koko päivän sapuskojen keskittämisen salin jälkeisille tunneille. Syön ehkä kolmasosan kaloreista ennen salia ja treenaamisen jälkeen (18-22) loput. Turha sitä on istumatyöläisen syödä päivän aikana paria rahkapurkkia ja voileipää enempää.

Mun on paha keskittää ruokailua puntinjälkeiselle ajalle, koska tuun puntilta noin 21.30 kotio. Siinä on tuni aikaa syödä ja sit nukkuun. Joten hyvä vaan vetää maha täyteen ja untenmaille ruokaa imeskeleen :zzzz:

Mitä tuohon salinjälkeiseen ateriaan tulee, niin olen itse kokenut melko miellyttäväksi koko päivän sapuskojen keskittämisen salin jälkeisille tunneille. Syön ehkä kolmasosan kaloreista ennen salia ja treenaamisen jälkeen (18-22) loput. Turha sitä on istumatyöläisen syödä päivän aikana paria rahkapurkkia ja voileipää enempää.

samoilla eväillä mennään. Tosin mä saan treenattua useimmiten jo kl 16.00-16.30. Mutta idea sama, eli aamupala suht tukeva ja sit perään kevyt lounas ja välipala jotka molemmat ovat protskuhiilari-safkoja. Treenin jälkeen ahdetaan sitten täysillä hiilaria ja kohtuullisesti protskua aina klo.21.00 asti jonka jälkeen vedetään joku rasva+raejuustosetti ennen nukkumaan menoa.

Meillä syödään joka päivä ihan kunnon ruoka klo 20-21 illalla, ei mitenkään ehtisi aikaisemmin. Treenit loppuu n. 19. Sen jälkeen palkkari.

Tavallisesti teen palkkarin herakonsentraatista ja maltodekstiirinistä suhteella 1:1. Nyt loppui toi herakonsentraatti ja sain ilmatteeks puol pussia fastin mass2:kkosta. Ettei menis haaskalle ni ajattelin käyttää tätä ny palkkarina ku siinä on kuitenki justiinsa hiilaria (52%) ja proteiinia (36%). Kuitenki ihmisethän vissiin toitottaa että palkkarin proteiinin pitäs olla nopeeta, ja tässä on kuulemma herakonsentraattia, maitojauhetta ja maitoproteiinia. Niin onko tämä nyt sitten niin paljon hitaampi yhdistelmä proteeinia verrattuna normi halpisheraan, että tämä jauhe on palkkarina ihan hyödytön?

Hehee..Ei kannata liikaa tuollaisia pohtia:)
Ei muuta ku naamariin vaan.Hyvä palkkari se on.Usko pois.Ennenhän ei ollu ku maitoprotskua ja sitä ennen ei sitäkään.Ja kehittyi ne kaverit silloinkin.

Ei kannata turhaa lähteä hifistelemään

Vedän ite nutriplussan Pro Gaineria palkkariksi ku olen sen verran laiska etten jaksa ostaa erikseen maltoa, heraa, glutamiinia, kreaa ja vitamiineja ja niistä tohtorisykeröidä kunnon juomaa.

Vois melkeen alkaa tutkiskeleen paljonko kustantais jos alkais ite sekotteleen juomat. Jostaki lueskelin että tulee paljon halvemmaksi ja laadukkaammaksi.

Edit: Miksiköhän poistavat strong salmiac maun? IMO parhaan makuinen jauhojuoma mikä on vastaan tullut jos ei phase2 suklaata lasketa. :o Välipalaksi maitoon sekotettuna 7:s taivas.

Tulee se ainaki halvemmaks jos ostaa kaikki mömmöt erikseen, mut loppu onkin sit itestä kiinni :D

Pari ruisleipää, joiden välissä on kananrintaa ja munakas yms. ja pari lasia maitoa. Tämän jälkeen vielä rahka naamariin soijan ja mansikoiden/mustikoiden kera. Ihan hyvältä tuntuu ja maistuu.

Tää saa varmasti monen "professional"- bodarin karvat pystyyn.. 4-6 ruispalaa, johon päälle tonnikalaa ja juustoa.. :D Aika rasvaista evästä, mutta toisaalta tostahan saa kuituja ja proteiinia :) Niinku varsinkin illalla toi.. Mutta päivällä syön päivällisen :)

Tää saa varmasti monen "professional"- bodarin karvat pystyyn.. 4-6 ruispalaa, johon päälle tonnikalaa ja juustoa.. :D Aika rasvaista evästä, mutta toisaalta tostahan saa kuituja ja proteiinia :) Niinku varsinkin illalla toi.. Mutta päivällä syön päivällisen :)
Eihän tossa muuta rasvaista ole kun juusto? Ihan hyvä setti mun mielestä.

Dietillä nyt ei kauheesti mitään muuta kun rahka ja jotain pientä siinä sivussa mahu enää palkkarin jälkeen illalla.

Iltasetitys

Aika helvetin myöhään jengi vääntää rautaa vielä salilla....itellä ei tulis mitään ainakaan nukkumisesta ku kroppa kävis varmaan vielä kierroksilla, mut sehän taas riippuu siitä miten treenaa ja minkälaisilla painoilla....mut asiaan....

klo 18 palkkari
klo 19.30-20 kanaa/kalaa/kalkkunaa + 30-50g hiilaria riisistä + sallaadia

22.30-23 ehrmanni 250g + 30g heraa sekaan + oljyt + vehnäleseet, magnesium,kalsium setit

Kesäisten paskojen puristelu pois kropasta menossa siis.....massalla ateriat paljon tuhdimpia,mutta elintarvikkeet samat.

"Dieetti" alkoi siis 7vkoa sitten.....95kg/16.5%......90kg/12.9%...molemmat pihdeillä.

Siis tietysti on syönyt jotain protsku-hiilari ja kaloripitoista safkaa, kun massaa siis haetaan.

Jaa-a, jos on ongelmia nostaa painoa niin tuo on varmaan ihan hyvä idea. Itselläni on tasaisellakin ruokinnalla monesti yötä kohti melkoinen nälkä, mutta otan ennen nukkumaanmenoa yleensä vain sen 200g raejuustoa + mahdolliset 35g heraa, nykytahdillakin tuota painoa kun kertyy se helpot 1,0 - 1,5 kg kuukaudessa. :wtf:

Syön kyllä normaalin hiilariraskaan aterian iltatreenienkin jälkeen, mutta välttelen iltatreenaamista ihan jo muidenkin mainitsemasta syystä, eli vaikea saada unta kun kroppa käy ylikierroksilla. Luulen että aloittelijoille (kuten mulle) on paljon oleellisempaa, se että ollaan tasaisesti plussalla, kuin että hifistellään noilla makrojakaumilla liiaksi. :)

Mä esimerkiksi juuri äsken vetelin ääntä kohti ihan perus kanapastasettiä ateriaksi hiilareista sen kummemmin tähän aikaan päivästä välittämättä. Palkkarin juon aina välittömästi treenin jälkeen. Ja treenihän loppui tuossa puoli kuuden maissa. Pian palkkarin jälkeen ei tahdo ruoka mennä alas, yleensä saa tunnin verran rauhottua siinä välissä.

Illalla sitten syön yleensä raejuustoa ja rypsäriä nopeita hiilareita vältellen. Unten mailla oon arkisin yleensä klo 23.00 aikoihin, eli mun mielestä ihan hyvä ajoitus sapuskoilla. Jotenkin yllättävää, että osalla palkkarin jälkeen seuraava ateria onkin joku iltapala tyyliin rahka ja öljy, vaikka treenit eivät niin erityisen myöhään oliskaan ja aikaväliä on useampikin tunti. Kukin tietty tyylillään.

Oma treeni loppuu usein klo 15-18. Palkkarin jälkeen vedän peruskotiruokaa, joka o usein hiilaripainotteista. Ehkä vielä ennen iltapalaa ruisleipää ja maitoa. Ja viimenen ateria on munakas + raejuusto.

Back
Ylös Bottom