Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Mä kyllä vetäisin sen palautus juoman heti puntin jälkeen,etsä kummiskaan heti mene sinne veteen suoraan puntilta vaan käyt varmaan saunassa ja suihkussa?. sitten uinnin jälkeen normisafka himassa. tai näin mä ainakin oon tehnyt kun oon silloin tällöin käynyt uimassa ja puntilla.

Ei kyllä kannattaisi vetää hiilareita noin 4h ennen nukkumaanmenoa, palkkaria lukuunottamatta, jossa sitten hiilareita noin 60-100g. Näin ainakin ravintoviisaat sanovat, mutta joka keho on erilainen. Kannattaa sen takia kokeilla ite, että mikä toimii ja mikä ei

Jos lihasta haluat niin vedät sen palkkarin heti treenin jälkeen. Jos dietata haluat, niin pelkästään proteiinia tai haarautuneita aminohappoja reenin jälkeen ja sit vielä palkkari uinnin jälkeen.

Itsellä menee tommonen raejuusto+tonnikala+öljy setti aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa (n. 3h treenin jälkeen), tosin taitaa tonnikala korvautua hetkellisesti kebablihalla, kun tuli semmoista tossa väännettyä:)

Itsellä on aerobinen aina puntil jälkeen, joten otan palkkarin aina aerobisen jälkeen, sillä tahtoo tulla vähän ylös siitä palkkarista jos otan sen jo puntin jälkeen

Jos lihasta haluat niin vedät sen palkkarin heti treenin jälkeen. Jos dietata haluat, niin pelkästään proteiinia tai haarautuneita aminohappoja reenin jälkeen ja sit vielä palkkari uinnin jälkeen.

wtf.

ihan niinkun se lihaskasvu kääntyis negatiiviseks jos ei heti samalla sekunnilla viimeisen sarjan jälkeen sitä palkkaria vetäse.

mun mielestä fiksuinta on eka treenata, sit uida (veri pääsee kiertämään lihaksissa jne) ja sit vasta palkkari.

kiitos. Jos tähän ei oo selkeetä mielipidettä, niin pitää vähän testailla ja katsoa mikä vaan toimii parhaiten. Ehkä tossa vois harkita 1/3 juomista vaikka välissä ja loput sitten kun koko paketti on hoidettu.

Tavotteet on enemmän suoritusten paraneminen/ lihaskunnon / lihasten kehittyminen kun varsinainen laihdutus, mitat siltä kantilta ihan passelit.

Juuri luin uusimmasta bodylehdestä että tuo illalla ei saisi vetää hiilareita on ihan höpöhöpöä.Varsinkin jos on treenannut niin PITÄÄ syödä hiilareita.Ja hiilihydraateilla on öiseen aikaan antikatabolinen vaikutus.

ite vetäsen yleensä n,1000kaloria ennen nukkumaan menoa. yleensä ruis tai näkkileipää, tonnikalaa,raejuustoa, 1-1,5l maitoa tai piimää.

Oon ihan samaa miettiny kun on nyt aamuisin tullu käytyä salilla ja uimassa, mutta täytyy kyllä sanoa et en kyllä vois siinä välissä vetää mitään naamaan, korkeintaan vettä hiukan. Muuten lähtis kyllä pistää mahaa ja yök olo!:urjo: Tuota Clarkin ehdottamaa 1/3 juomista vois joskus koitaa...:)

Omalla kohdallani miltei olosuhteiden pakosta ja omasta halusta tulee syötyä päivällinen melko myöhään vasta treenin jälkeen. Eli usein treenaan 17-19 välisenä aikana, jonka jälkeen juon palkkarin 19-19.30. Olenkin miettinyt, että tuskinpa tästä kovinkaan suurta kehityksellistä haittaa on jos vedän ihka oikean päivällisen (kanaa ja riisiä, jauhelihapiffejä ja perunoita tms.) vasta 20-21.

Eikös ne välimeren ruokakulttuurissakin syö suht tuhdin illallisen melko myöhään ja terveitä ovat? :D

itse vetäisin jos kävisin reenin vetäseen illalla ennen nukkumaan menoa palkkariin paljo hiilareita ja kotona söisin 3 munaa purkin rahkaa + omegat! mitäs muut on tuosta mieltä?

Olenkin miettinyt, että tuskinpa tästä kovinkaan suurta kehityksellistä haittaa on jos vedän ihka oikean päivällisen (kanaa ja riisiä, jauhelihapiffejä ja perunoita tms.) vasta 20-21.

Ei ole haittaa. Tästä on ollut jo aikasemminkin puhetta, mutta treenin jälkeen lihakset kyllä käyttävät hiilarit todella tehokkaasti hyväkseen oli se kello 16 tai 23. Itse vetelen 4-5 iltaa vkossa tälleen: Salilla palkkari(klo 22.00), siitä n.1h kotona(klo 23.00) kunnolla sapuskaa esim.200g lihaa/kanaa+100g tumma makaroni+0.5l maitoa+vitskut ja about 3h päästä (klo 2.00) yöksi prodea+rasvaa+omegat, sitten tunnin sisään zZzZzzZ.. Ja kyllä patti kasvaa! :wtf:

Jos treeni menee myöhäiseksi niin ite oon vetäny normipalkkarin ja siitä 45-60min kotona esim. kanaa ja jasmiiniriisiä ilman rasvoja ja ylimääräisiä kuituja. Tuolla saa insuliinit kohoamaan ja laskemaan nopeammin, kuin matalamman GI:n mätöllä, joten yöprotskut ja rasvat voi heittää naamaan vastaavasti hieman aiemmin.

Sama juttu jos myöhään tulee treenattua. Palkkari huiviin ja siitä n. tunnin päästä kanaa ja ihan perus vehnäjauhomakaroneja. Sitten ennen nukkumaanmenoa rahka+öljy tai maito+kananmuna+öljy.

250 grammaa prode-pastaa, siinä kyljessä voi olla viel tonnaripurkki ja jotain mutta makua antamaan. Prode-pasta hyvä siitä et hiilaria tulee, mut kans prodet joten ilta-raikkarin/rahkan voi jättää pois.

Palautusjuoma aina välittömästi treenin jälkeen, siitä noin 45min - 1h niin pitää syödä kunnon ateria. (Huom kunnon ateria ei ole mikropitsa tai pinaattikeitto, paitsi jonkun pakkiksen nimimerkki ravintomiehen mielestä ;))

Nii, mut ootki läski. Normaalille ihmiselle riittää varmaan pienempikin määrä. :)
pidin tuota itsestään selvyytenä niin en jaksanut kommentoida sen enempää. tietysti jos on henkilö joka syö n,2000kcal päivässä olisi aivan järjetöntä syödä mitään 1000kalorin iltapalaa. voi se olla järjetöntä muutenkin, mutta mitä pienemmät kokonais kalorit päivässä sen järjettömämmäksi tollanen isohko iltapalan syöminen menee.

Ai niin tietysti vielä palkkari reenin jälkeen:arvi:

Back
Ylös Bottom