Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä, mutta veikkaan että se on Jack Nicholsonin.http://www.intomobile.com/2007/03/18/nokia-n95-commercial.html
Kenen ääni toi on? Voisin tappaa et saisin tietää!!
Jatkuvat suuret A-vitamiinin annokset voivat ylittää maksan varastointi- ja hajotuskyvyn ja aiheuttaa myrkytyksen.
Kerta-annoksena A-vitamiinimyrkytyksen aikaansaa aikuisilla yli 100- ja lapsilla yli 20 -kertainen annos suosituksiin nähden. Oireina ovat mm. pahoinvointi, päänsärky, huimaus, näkökyvyn heikkeneminen, lihasten toimintahäiriö sekä imeväisikäisillä kallon aukileen suureneminen. Oireet häviävät muutamassa päivässä.
Pitkäaikainen, useista viikoista vuoteen kestävä A-vitamiinin yliannostus, yli 15 mg/vrk aikuisilla ja 6 mg/vrk lapsilla, (alle 10 kertaa RDA) johtaa krooniseen A-vitamiinimyrkytykseen, jossa päänsäryn ja pahoinvoinnin lisäksi esiintyy mm. iho-oireita, lihaskipuja, niveltulehdusta ja maksavaurioita. Alkoholin jatkuva käyttö, vähäinen proteiinien saanti, virushepatiitti ja muut maksan ja munuaisten taudit sekä mahdollisesti tetrasykliinien käyttö edesauttavat A-vitamiinimyrkytystä.
http://www.intomobile.com/2007/03/18/nokia-n95-commercial.html
Kenen ääni toi on? Voisin tappaa et saisin tietää!!
Tuli päivän otsikoista mieleen, kun Euro on nyt kova sana suhteessa dollariin.
Eli, jos vien pankkiin vaikka 1000€ ja sanon, että haluan sen dollareina takaisin. He antavat dollareita ja minä säilytän niitä niin kauan, että jos sattumalta kävisi niin, että dollari vahvistuisi euroa vastaan jonkin verran. Jos kävisin silloin vaihtamassa ne dollarit takaisin euroiksi, minähän saisin silloin enemmän euroja, kuin olin aikoinani dollareiksi vaihtanut.
Eli kysymys: onko näin?
Kuinka paljon yleensä vaihtopalkkio sitten on?
Pystyykö valuuttakursseilla jotenkin keinottelemaan? Onko olemassa jotain yhtiötä tai jotain (en nyt oikein osaa sanoa oikeaa sanaa, liian vähän tietämystä), jonka kautta voisi pyrkiä voittihin rahanvaihdoilla?
Toivottavasti ymmärrät, mitä haen takaa. Vaikea aihe.
9200 mikrogrammaa + 920 mikrogrammaa
=11 220 mikrogrammaa
Kannattanee kysellä tuolta talous puolelta tarkemmin, siellä on nämä tän alan asiantuntijat. Mutta mun vastaukseni on että pystyy. Se vaan vaatii hemmetin isoa alkupääomaa, tuuria ja taitoa ennakoida valuuttamarkkinoita.
onko näin.... ;)
10220... mua väsyttää...
Pystyykö valuuttakursseilla jotenkin keinottelemaan? Onko olemassa jotain yhtiötä tai jotain (en nyt oikein osaa sanoa oikeaa sanaa, liian vähän tietämystä), jonka kautta voisi pyrkiä voittihin rahanvaihdoilla?
Toivottavasti ymmärrät, mitä haen takaa. Vaikea aihe.