Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lähtisin tarkastelemaan psykologian kannalta. Voi olla, että pelkäät epäonnistuvasi tärkeissä tilanteissa ja näin ollen suojellaksesi minäkuvaasi nukut "vahingossa" tärkeiden asioiden yli. Näin ollen siirrät epäonnistumisen syyn itsestäsi riippumattomaan, hallitsemattomaan tekijään, jolloin voit syyttää asioista muita kuin itseäsi. Koko ongelma siis johtuu vain ja ainoastaan omasta itseluottamuksen puutteestasi. Haluaisitko kertoa seuraavaksi mitä tunnet äitiäsi kohtaan?

Mutta ku yleensä nää asiat on semmosia mistä ei missään nimessä haluais nukku pommiin :(. Pitäs varmaan kävästä oikeasti psykiatrilla tai vastaavalla noitten vastausten perusteella :hyvä:

Kuuluisko siitä saada sakot/tuomio (liikenteen vaarantaminen?), jos auto lähtee täysin hanskasta yleisellä tiellä, rupeaa heittelehtimään ja lopulta kierii ojassa? Ei kuitenkaan osu mihinkään tai kehenkään, mutta siis tietysti aiheuttaa hitonmoisen vaaratilanteen muille. Kyseessä vilkkaasti liikennöity 80km/h tie. Ei ylinopeutta.
Jäänyt vaan mietityttämään toi, mun logiikan mukaan ei pitäis tulla, kun ei ollut todellakaan tahallista tai ylinopeutta ajettu jne. Eikä muuten tullutkaan. Nyt kuitenkin kun luin noita lakitekstejä, niin toihan suurinpiirtein täyttää ne kriteerit:eek:

Kuuluisko siitä saada sakot/tuomio (liikenteen vaarantaminen?), jos auto lähtee täysin hanskasta yleisellä tiellä, rupeaa heittelehtimään ja lopulta kierii ojassa? Ei kuitenkaan osu mihinkään tai kehenkään, mutta siis tietysti aiheuttaa hitonmoisen vaaratilanteen muille. Kyseessä vilkkaasti liikennöity 80km/h tie. Ei ylinopeutta.
Jäänyt vaan mietityttämään toi, mun logiikan mukaan ei pitäis tulla, kun ei ollut todellakaan tahallista tai ylinopeutta ajettu jne. Eikä muuten tullutkaan. Nyt kuitenkin kun luin noita lakitekstejä, niin toihan suurinpiirtein täyttää ne kriteerit:eek:
Kyllähän siitä usein tulee ja pitääkin tulla. Onhan noita tapauksia että on ollut hiekkaa kurvissa ja prätkä lähtenyt rasasta -> sakot.

Liikenteen valvonta Suomessa on täysin epäloogista.

Jos auto lähtee täysin hanskasta yleisellä tiellä, rupeaa heittelehtimään ja lopulta kierii ojassa? Ei kuitenkaan osu mihinkään tai kehenkään, mutta siis tietysti aiheuttaa hitonmoisen vaaratilanteen muille. Kyseessä vilkkaasti liikennöity 80km/h tie. Ei ylinopeutta.

Kyllä siinä oma logiikkansa on. Käsitin, että auto lähtee lapasesta ilman erityisempää syytä tahi tilannetta? Minusta se, ettei kulkine pysy hanskassa edes sallituilla nopeuksilla ei oikein vaikuta lieventävältä asianhaaralta. Ei mitään henkilökohtaista! :D

Jotain elikkoakos siinä on yritetty väistää, vai iskikö väsy? Alko ihan kiinnostamaan.

Eihän auto koskaan syyttä lähde hanskasta..? Siinä puntaroidaan monta kohtaa, mm. tilannenopeus. Jos tiessä on vikaa, öljyä, väärä kallistus tms., niin ei tietenkään.

Eihän auto koskaan syyttä lähde hanskasta..? Siinä puntaroidaan monta kohtaa, mm. tilannenopeus. Jos tiessä on vikaa, öljyä, väärä kallistus tms., niin ei tietenkään.

toi öljy on aika paha. meinasin paskoa housuuni kun kesällä meinasi mennä liikenneympyrä pitkäksi massiivisella 20km/h vauhdilla. meinas rytistä jakajaan mutta onneks just pysähty auto ennen sitä.

tosiaan tuosta tuskin voi rankaista. sitä öljyä ei nää ainakaan märällä tiellä ellei nouse autosta kattomaan ja tilanne on muutenkin odottamaton => jos jää huomaamatta niin imho ei ole autoilijan havaintokyvyssä se vika.

Koska Pakkiksen kauppaan tulee myyntiin itsekuria? Tarttis saada sen verran, ettei aamupalana olisi näkkileipä herkkumajoneesilla ja kinkulla, aamujälkiruuaksi fasupaloja... Se on totinen fakta, että jos paskaa löytyy kaapista, kaikki sen syö. Eli ikinä ei pitäs mennä nälkäsenä kauppaan, sillon viimeistään sortuu.

Koska Pakkiksen kauppaan tulee myyntiin itsekuria? Tarttis saada sen verran, ettei aamupalana olisi näkkileipä herkkumajoneesilla ja kinkulla, aamujälkiruuaksi fasupaloja... Se on totinen fakta, että jos paskaa löytyy kaapista, kaikki sen syö. Eli ikinä ei pitäs mennä nälkäsenä kauppaan, sillon viimeistään sortuu.

jos rahaa on niin osta oma kokki joka hoitaa kaupassakäynnit.. ei pelkoa sortumisesta.

Pitäs varmaan kävästä oikeasti psykiatrilla tai vastaavalla noitten vastausten perusteella :hyvä:

Teepä niin. Muutenkin tällaisissa asioissa kannattaa aina noudattaa ehdottoman asiantuntevia neuvoja tyypiltä, joka kirjoittelee kammottavaa keittiöpsykologiasontaa ihan huvikseen.

t. Dr. Phil helvetistä

toi öljy on aika paha. meinasin paskoa housuuni kun kesällä meinasi mennä liikenneympyrä pitkäksi massiivisella 20km/h vauhdilla. meinas rytistä jakajaan mutta onneks just pysähty auto ennen sitä.

tosiaan tuosta tuskin voi rankaista. sitä öljyä ei nää ainakaan märällä tiellä ellei nouse autosta kattomaan ja tilanne on muutenkin odottamaton => jos jää huomaamatta niin minun mielestä ei ole autoilijan havaintokyvyssä se vika.

korjattu

Käsitin, että auto lähtee lapasesta ilman erityisempää syytä tahi tilannetta? Minusta se, ettei kulkine pysy hanskassa edes sallituilla nopeuksilla ei oikein vaikuta lieventävältä asianhaaralta. Ei mitään henkilökohtaista! Jotain elikkoakos siinä on yritetty väistää, vai iskikö väsy? Alko ihan kiinnostamaan.:D

:lol2:. Joo elikkä tilanne oli se, että oli aika paska keli. Edellisenä iltana oli satanut melko paljon lunta ja aamulla se oli sitten ruvennut sulamaan --> tiet todella loskaisia ja uraisia. Ja tää sitten reippaana tyttönä lähtee kouluun takavetosella pakulla, ilman kuormaa ja mahtavalla kuukauden ajokokemuksella ja oli muuten vielä ekat liukkaat mulle:hyvä:. Sit se vaan lähti lapasesta suoralla(!) tienpätkällä, tasasessa vauhdissa:david:. Just sekuntia ennen ehdin miettiä, että "jes, täähän menee hyvin!", kun kuuluu semmonen "gghhswooosshhhh" ja auto olikin yhtäkkiä melkein poikittain vastaantulijoiden kaistalla --> "ei saatana, tuolta tulee autoja!!!:eek:" --> hillitön korjausliike omalle kaistalle --> auto pyörii ympäri ja kulkee ojassa pitkän matkan kyljellään ja jää sitte siihen. Myöhemmin kyllä huomattiin, että siitä oli vasen takarengas puhjennut, mutta voi olla että meni vasta tossa pyöriessä... Että ihan oman kokemattomuuden ja tyhmyyden piikkiin pistäisin:david:. Hillitön munkki kyllä kävi jutun kanssa, oli ruuhka-aika, edellinen vastaantullut auto oli rekka ja toi oli ainut pätkä koko matkan aikana, kun ei ollut vastaantulijoita...

Poliisit eivät edes saarnaa pitäneet, kun eivät ehtineet paikalle ennenkuin mut oli jo irrotettu autosta (turvavyö jumittunut, ei mitään sen dramaattisempaa:rolleyes:) ja kuskattu lanssilla pois.

Mua alkaa epäilyttämään ulkonäköni... Viikon aikana vaikka kuinka moni ryssä on tullu venäjää puhumaan ja nytten lauma venäläisiä on lisänny mut meseen ja nytten sonkotan englantia valven chatissa jonkun pietarilaisen kanssa, joka puhuu todella paskaa enkkua...
Omaanko jotakin itä-eurooppalaisia ulkonäön piirteitä, vai näytänkä muuten vaan niin viisaalta että osaan venäjää??

Lol!! En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa... Olin paikallisella liikuntahallilla puntilla, kun lähin sieltä niin aulassa istuskeli varmaan joku "erityis-luokka" (manneja).
Menin ulos, niin siinä oli joku 3 mannee ja yks tyttö, joka on "puoli-mustilainen"... Mulla oli huppu päässä, joten hiustenväriä ei voinu erottaa (tumman ruskeat/harmaat), niin tämä tyttö moikkas mua... En muista oonko menny kesällä joskus humalassa jotakin puhumaan tälle, vai en...
Tai sitten näytän vain "tummemmalta", pitäskö nytten tästä "keski-eurooppalaisesta -lookista" olla ylpeä...:rolleyes::david:

E. Oiskohan tää pitäny pistää ennemmin tonne "vituttaa niin ankarasta", tai "tänne iloisia asitoita" tms.:rolleyes:

Kyllä siinä oma logiikkansa on. Käsitin, että auto lähtee lapasesta ilman erityisempää syytä tahi tilannetta? Minusta se, ettei kulkine pysy hanskassa edes sallituilla nopeuksilla ei oikein vaikuta lieventävältä asianhaaralta. Ei mitään henkilökohtaista! :D

Jotain elikkoakos siinä on yritetty väistää, vai iskikö väsy? Alko ihan kiinnostamaan.

jos kyseessä on ford transit vm ~92 niin turha kiinnostua. ilman painoa taka-akselin päällä on aika tappopeli talviaikaan. kaveri pari kertaa maantiellä pitänyt auton tosin tiellä kun huomannut että perä tahtoo mennä lujempaa kuin eturenkaat. ja se ei tosin vaadi kuin vähän liukkaamman kohdan tiessä, ei mitään muuta. ei tartte painaa kaasua pohjaan eikä mitään..

Lol!! En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa... Olin paikallisella liikuntahallilla puntilla, kun lähin sieltä niin aulassa istuskeli varmaan joku "erityis-luokka" (manneja).
Menin ulos, niin siinä oli joku 3 mannee ja yks tyttö, joka on "puoli-mustilainen"... Mulla oli huppu päässä, joten hiustenväriä ei voinu erottaa (tumman ruskeat/harmaat), niin tämä tyttö moikkas mua... En muista oonko menny kesällä joskus humalassa jotakin puhumaan tälle, vai en...
Tai sitten näytän vain "tummemmalta", pitäskö nytten tästä "keski-eurooppalaisesta -lookista" olla ylpeä...:rolleyes::david:

E. Oiskohan tää pitäny pistää ennemmin tonne "vituttaa niin ankarasta", tai "tänne iloisia asitoita" tms.:rolleyes:

Hmmm.. Tässäpä visainen "tyhmä kysymys".

Mä olisin varmaan heittänyt tonne "iloisiin astioihin", kun sulla on jo pidemmän aikaa ollu "haku päällä" ja sait nyt vastakkaiselta sukupuolelta ihan selkeen kontaktin. Kyllähän tolle voi jo pullon skumppaa poksauttaa!

Hmmm.. Tässäpä visainen "tyhmä kysymys".

Mä olisin varmaan heittänyt tonne "iloisiin astioihin", kun sulla on jo pidemmän aikaa ollu "haku päällä" ja sait nyt vastakkaiselta sukupuolelta ihan selkeen kontaktin. Kyllähän tolle voi jo pullon skumppaa poksauttaa!

Jes! Mulla on alkanu puberteetti vihdoinkin:hyper:

Harva uskaltaa tuntematonta moikata, itse olen kykenyt tohon ehkä 2 kertaa viimesen 6kk aikana...

En ole ronkeli, tykkään vain harvoista;)

FE. Aikamoista skebeliä...

minkä takia kauniita naisia liikkuu sadoittan kun ajaa autolla, mutta kun jalkautuu tai kävelee kaupungilla ei näitä bongaa enään yhtään?

minkä takia kauniita naisia liikkuu sadoittan kun ajaa autolla, mutta kun jalkautuu tai kävelee kaupungilla ei näitä bongaa enään yhtään?

koska näet enemmän ihmisiä koska liikut pitempiä matkoja autolla kuin kävellen... näin olettaisin.

koska näet enemmän ihmisiä koska liikut pitempiä matkoja autolla kuin kävellen... näin olettaisin.
Eipäs, vaan siksi, että sä et näe autosta niin selkeästi, joten kaikki näyttää todellisuutta paremmalta. ;)

Indeed. Rauhoituhan Janppa nyt vähäksi aikaa, kauhee touhotus päällä sulla nykyään joka threadissa. :piis:

Nyt mä lupaan lopettaa... Oikesti!

Back
Ylös Bottom