Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No eipä tullu sattuneesta syystä otettua;)

Tosi loistavasti on yleisesti parantunut, Eipä ikinä arvaisi kukaa että koskaa naamassa on ollu mitää vikaa

paitsi nyt ku on menny uuestaa iho rikki, Viime viikolla vielä ei ollut mitään vikaa missään kohdassa ihoa. ja arvetkin on niin mitättömiä ettei niitä yli puolenmetrin päästä näy.

roaccutan rocks!:) oikeesti tositosi mainio keksintö.

Vittu, ihan jäätävän kaunis nuori nainen tuli pyytämään mua eilen baarissa tanssimaan. Luonnollisesti menin mukaan ja tuli samalla neitosen kanssa myös juteltua. Fiksun ja mukavan oloinen typy. Ainoa miinus, asuu rovaniemellä ja vain käymässä täällä viikonlopun. :lol2:

Esimerkki 2: Salilla oli kans yksi todella mukava ja söpö neitonen jonka kanssa tuli käytyä muutaman kerran ulkona. Tulos: muutti Mikkeliin.

Noh, elämä on. :P

Vituttaa olla minä! Vituttaa olla yksin! voi vittu yksin himassa ottamassa viinaa ihan vaan että olis parempi olo! Ja olo ei parane yhtään! Aaaarrrrggggh pää hajoo, tuntuu että kaikki menee päin persettä vaikka oikeesti kaikki on hyvin (tai sitte ei). Muiden mielestä kaikki on hyvin, mutta onko, jos jatkuvasti on paha olla! Mikään ei oikeen kiinnosta ja tekis vaan mieli olla himassa, sohvalla! Ainut mihin lähtee mielellään on sali ja ihan vaan koska siellä saa purettua vitutusta! Tekis mieli vaan myydä kämppä + muut "ryjät" ja lähtee pariks kuukaudeks pois täältä. :wall:

Flunssa kiusaa, ei voi mitään . Muuten ok päivä alla, mutta flunssa vituttaa jo kunnolla.

Flunssa kiusaa, ei voi mitään . Muuten ok päivä alla, mutta flunssa vituttaa jo kunnolla.

Sama täällä. Toinen vitutuksen aihe on kun en saanut lippuja Springsteenin keikalle Tukholmaan. Turhaan jonotin paikallisen lipputoimiston nettipalvelussa reilun tunnin ja kun vihdoin pääsin ineen niin sold out:curs:

Kantapäitä särkee. Vitun plantaarifaskiitti taas vaivaa saatana.

Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan. Nyt voisin lopettaa bileissä juoksemisen muiden hyväksynnän toivossa ja keskittyä treenaamiseen. Se on kuitenkin se juttu josta mä nautin.

Olispa kiva nukkua ens viikolla edes yksi yö pyörimättä, pari viikkoa huonosti nukuttuna alkaa jo painaa. Ei etes viini auttanu viimeyönä yhtään asiaan...

Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan. Nyt voisin lopettaa bileissä juoksemisen muiden hyväksynnän toivossa ja keskittyä treenaamiseen. Se on kuitenkin se juttu josta mä nautin.

tuttu tunne! tai siis se ettei oikee oo kuulunu mihkää.Mulla se on jo lapsuudesta asti ollu ja nyt myöhemmin terapia on auttanut, on selvitetty syytä siihen ja ratkaisujaki on keksitty siihen oloon. Joskus kysymykset kertoo enemmän ku vastaukset.

Flunssa täälläkin. Hittolainen. Teenaamaan olis halunnu lähteä, mutta nyt jo kolmas päivä villasukissa kotona. Ei jaksais enää niistääkään.. :itku:

En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan.
Vähän sama ongelma mulla. Vaikka mulla on tavallaan pari-kolme eri kaveriporukkaa, joiden kanssa hillun vapaa-ajalla, en oikein tunne kuuluvani kumpaakaan. Myöhemmällä iällä vasta tajusin, että minussa on melkoisesti yksinäisen suden vikaa, kun viihdyn usein parhaiten yksin.

Kavereita on tullut ja mennyt, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ns. "bestistä". On ollut toki pirun hyviä kavereita ja on edelleen (ei tässä nyt aivan nolifeja olla :D ), mutta usein on viihtyisintä, kun saa olla yksin.

NyrkkiGyllikki for ever..

Minäkin voin sanoa samaa. Itseasiassa tämäkin ilmeni vasta kun pitkän odotuksen jälkeen sain oman asunnon, ja muutin siihen.. eilen..

Vähän on sekavat mielialat asian vuoksi, mutta kyllä se tästä! :thumbs:

e: ongelma vain on siinä, että en oikein viihdy yksin.

Pieni luomi tuli kipeäksi kainalossa eilen ja muuttui punaiseksi ja se on pakko lähtä napsasemaan pois terveyskeskukseen ensiviikolla. Ja juuri kun parantunut flunssasta pääsisi treenaamaan mutta sitten ei tietenkään voi treenata ettei haava repeä.:itku:

-Seuranhaku ei tuota tulosta
-Opiskelupaineet
-Yritin pakolla syödä koko puuron heti herättyäni... Kärppäsin kaikki ulos.

Olispa kiva nukkua ens viikolla edes yksi yö pyörimättä, pari viikkoa huonosti nukuttuna alkaa jo painaa. Ei etes viini auttanu viimeyönä yhtään asiaan...
Hyviä unia. Voin samaistua. :rolleyes:

Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan.
Nii. Miks tarviis - ei mullakaan oo mitään sellasta "omaa" possea, vaan monta eri porukkaa missä viihdyn, vaikken "kotonani" oliskaan. Tosin kaikki ryhmät aika hajallaan nykysällään.

Vähän sama ongelma mulla. Vaikka mulla on tavallaan pari-kolme eri kaveriporukkaa, joiden kanssa hillun vapaa-ajalla, en oikein tunne kuuluvani kumpaakaan. Myöhemmällä iällä vasta tajusin, että minussa on melkoisesti yksinäisen suden vikaa, kun viihdyn usein parhaiten yksin.
Aika pitkälti noin mullakin, paitsi...
Kavereita on tullut ja mennyt, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ns. "bestistä". On ollut toki pirun hyviä kavereita ja on edelleen (ei tässä nyt aivan nolifeja olla :D ), mutta usein on viihtyisintä, kun saa olla yksin.
...mulla on pari todella hyvää ystävää. Mikä on siistiä.

Enkä oikeastaan tiedä onko yksin oleminen viihtysämpää kuin jossain seurassa, mulla ehken kyse enemmän tasapainosta seuran ja yksin olemisen kanssa.

Minäkin voin sanoa samaa. Itseasiassa tämäkin ilmeni vasta kun pitkän odotuksen jälkeen sain oman asunnon, ja muutin siihen.. eilen..
..
e: ongelma vain on siinä, että en oikein viihdy yksin.
Toi onkin sitten vittumaisempaa. Mutta ehkä löydät vielä sen yksin olemisen hienouden. (Eikä se ole se mitä Weiland tarkottaa sillä ;) )

t. Sateenvarjo

Itteä vituttaa toi stanan sade. Jotenkin mielessäni oottelin sellasta aurinkoista syyspäivää moottoripyöräillen. Mut ei. :curs:

Back
Ylös Bottom