Aivan, aivan. Ajatuskatko.Yleisesti vasektomialla tarkoitetaan miehen siemennuoran eli vas deferensin katkaisua. Jos halutaan puhua samaan aikaan molemmista sukupuolista, on sterilisaatio parempi termi.:arvi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, aivan. Ajatuskatko.Yleisesti vasektomialla tarkoitetaan miehen siemennuoran eli vas deferensin katkaisua. Jos halutaan puhua samaan aikaan molemmista sukupuolista, on sterilisaatio parempi termi.:arvi:
vaanuseammasta ihan vitun isosta märkäpaiseesta, mitä hoidetaan myös ruiskimalla

oikeesti tositosi mainio keksintö.Tosi loistavasti on yleisesti parantunut, Eipä ikinä arvaisi kukaa että koskaa naamassa on ollu mitää vikaa
Vituttaa lähteä ottamaan kuppia, mutta pakko kokeilla.
Flunssa kiusaa, ei voi mitään . Muuten ok päivä alla, mutta flunssa vituttaa jo kunnolla.
Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan. Nyt voisin lopettaa bileissä juoksemisen muiden hyväksynnän toivossa ja keskittyä treenaamiseen. Se on kuitenkin se juttu josta mä nautin.
Vähän sama ongelma mulla. Vaikka mulla on tavallaan pari-kolme eri kaveriporukkaa, joiden kanssa hillun vapaa-ajalla, en oikein tunne kuuluvani kumpaakaan. Myöhemmällä iällä vasta tajusin, että minussa on melkoisesti yksinäisen suden vikaa, kun viihdyn usein parhaiten yksin.En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan.
Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan. Nyt voisin lopettaa bileissä juoksemisen muiden hyväksynnän toivossa ja keskittyä treenaamiseen. Se on kuitenkin se juttu josta mä nautin.
Hyviä unia. Voin samaistua.Olispa kiva nukkua ens viikolla edes yksi yö pyörimättä, pari viikkoa huonosti nukuttuna alkaa jo painaa. Ei etes viini auttanu viimeyönä yhtään asiaan...

Nii. Miks tarviis - ei mullakaan oo mitään sellasta "omaa" possea, vaan monta eri porukkaa missä viihdyn, vaikken "kotonani" oliskaan. Tosin kaikki ryhmät aika hajallaan nykysällään.Aika yksinäinen olo. Join tän viikon aikana joka päivä. Tajusin ettei se helpota yhtään, päinvastoin. En oo oikein kotonani missään porukassa. Eikä mun välttämättä tarvitsekaan.
Aika pitkälti noin mullakin, paitsi...Vähän sama ongelma mulla. Vaikka mulla on tavallaan pari-kolme eri kaveriporukkaa, joiden kanssa hillun vapaa-ajalla, en oikein tunne kuuluvani kumpaakaan. Myöhemmällä iällä vasta tajusin, että minussa on melkoisesti yksinäisen suden vikaa, kun viihdyn usein parhaiten yksin.
...mulla on pari todella hyvää ystävää. Mikä on siistiä.Kavereita on tullut ja mennyt, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ns. "bestistä". On ollut toki pirun hyviä kavereita ja on edelleen (ei tässä nyt aivan nolifeja olla :D ), mutta usein on viihtyisintä, kun saa olla yksin.
Toi onkin sitten vittumaisempaa. Mutta ehkä löydät vielä sen yksin olemisen hienouden. (Eikä se ole se mitä Weiland tarkottaa sillä ;) )Minäkin voin sanoa samaa. Itseasiassa tämäkin ilmeni vasta kun pitkän odotuksen jälkeen sain oman asunnon, ja muutin siihen.. eilen..
..
e: ongelma vain on siinä, että en oikein viihdy yksin.