Viikon putki takana, vaatii jo melkoista fyysistä kuntoa..
Eilisilta venähti pitkäks, eli aamulla menin kouluun pikku pieruissa, takana 0 tuntia unta. Tänä aamuna tuli sikailtua ihan kiitettävästi. Aivan älyttömiä juttuja sitä keksii kun on vähän ottanut ja "hyvällä porukalla" liikenteessä. En nyt muista onko täällä erikseen jotain kännisikailuthreadiä, ainakin se tunnustusthread on. Ei sitä viitsi kuitenkaan laittaa mitään tarkempaa, jos joku tuttu sattuu lukeen Pakkista.
Nyt on pieni morkkis. En oo tästä juomisesta hyötynyt oikeestaan mitään. Joka päivä aamusta iltaan pienet tumut päällä, jatkuvaa tissuttelua parin tunnin yöunilla, ei oo hyväks, ainakaan kunnolle ja terveydelle.. Ja samalla oon käynyt koulua. Kurssi on menossa päin persettä, saatan jopa reputtaa. Tällanen pelleily on muutenkin mun arvomaailman vastaista, mutta jotenkin tuli vaan innostuttua. Ehkä tässä on viime aikoina ollut pientä identiteettikriisiä.
Varsinkin suhtautuminen nais/seurustelu-juttuihin on ollut koetuksella viime päivinä. Mun ruma pärstä ja riisitautinen kroppa ei pahemmin naisiin vetoa. Sen harvan kerran kun tsäänssit olis niin oon ollut aika kahden vaiheilla tehdäkö jotain. Syystä että tapaamani mimmit on ollut vähän sellasia lorton oloisia eikä sellaset kiinnosta syistä joita en tässä ala luettelemaan. Lisäks jotain entisiäkin hommia on vielä kesken, mutta ei niistäkään sen enempää.
Nyt vois ottaa itseä niskasta kiinni, levätä pari päivää, viikonloppuna ehkä vetää palauttavat biletykset, sivistyneesti ja vähän vähemmillä viinaksilla, tai mieluiten täysin ilman alkoholia. Ja ens viikolla aloittaa uusi elämä, unohtaa ryypiskely ja sekoilut ja alkaa käydä kunnolla salilla.