Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Media ei useinkaan tee eroa näillä asioilla. Niiden sopeutuvien ja "kunnollisten" mamujen saavutuksilla puolustellaan maahanmuuttoa kokonaisuudessaan.
Mitään ryhmää ei erityisesti uskalleta mainita negassa valossa, koska nämä ryhmät ovat järkiään pigmentaalisesti lahjakkaita.

Ethän sinäkään tunnu tekevän juuri eroa syyllisten ja syyttömien välillä. Jos henkilö on mustaihoinen, niin hän on ilmeisesti kollektiivisesti osasyyllinen kaikkien mustaihoisten rikoksiin ja täten ansaitsee tulla syrjityksi.

Ihmisten liikkumista ei voida rajoittaa rotusyrjitään perustuen.
"Rajat kiinni neekereiltä" ei siis ole tosiaan vaihtoehto.

Pakko myöntää, että en minäkään pitäisi siitä, jos lakiin kirjattaisiin, että Suomeen ei saa tulla neekereitä mutta kaikille maahanmuuttajille voidaan laittaa hyvin tiukat standardit ja käytännössä tämä on sama asia.

Tällähetkellä käytössä oleva maahanmuuttopolitiikka on suhteellisen fiksu, tasa-arvoinen ja toimiva.

Niin kauan, kun Suomeen voi tulla elämään suomalaisten veronmaksajien piikkiin niin järjestelmä on paska tuli henkilö sitten pakolaisena tai maahanmuuttajana.

Onko roduilla sitten merkittäviä eroja esim henkisissä kyvyissä? Testit, hyväksyi ne ja niiden toteutuksen eli ei, näyttäisivät osoittavan että joitakin eroja on. Ovatko ne merkittäviä? Kukapa tietää.

Mun mielestä on koska joka paikassa missä on paljon neekereitä on jonkin näkönen kaaos,se riittää mulle todisteeksi siitä.

Minkä takia noiden välille täytyisi tehdä joku ero?

Niille on jo tehty ero ja siksi niille kaikille onkin ihan omat käsitteensä. Jotkut eivät vaan tätä kykene ymmärtämään. Se on kieltämättä omituista. Kyse kun ei oo kovin vaikeasta tai monimutkaisesta asiasta.

Suomesta karkoitetaan rikoksiin syyllistyneitä ulkomaalaisia ja muita joiden maassaolon kriteerit eivät enää täyty jatkuvasti ja onnistuneesti.

Kuitenkin tässä lyhyen ajan sisään on tullut luettua jo kahdesta afrosta jotka ovat syyllistyneet seksuaalirikoksiin toistuvasta ja heitä ei ole karkoitettu.
Tämä uusin 5-vuotiaaseen sekoaja ja se linkkaava afro jonkun ajan takaa ja tämä ihan näin lonkalta.

Tuo vietnamilaisten suuri seksuaalirikostenmäärä yllätti. Mutta miksi en ole ikinä lukenut tai edes kuullut, että vietnamilainen on raiskannut jonkun? Lasketaanko muuten paritus ja prostituutio seksuaalirikoksiin? Niitähän vietnamilaiset taitavat tehdä. Jos lasketaan niin sehän selittäisi tuon luvun.

Kuitenkin tässä lyhyen sisään on tullut luettua jo kahdesta afrosta jotka ovat syyllistyneet seksuaalirikoksiin toistuvasta ja heitä ei ole karkoitettu.
Tämä uusin 5-vuotiaaseen sekoaja ja se linkkaava afro jonkun ajan takaa ja tämä ihan näin lonkalta.

Minä olen missannut nämä mainitsemasi afrot. Saisiko linkkiä tai jotain?

Ja tuota 5-vuotiasta hyväksikäyttänyttä ei ole aiemmin tuomittu mistään. Hänellä oli oikeusprosessi kesken kyllä kesken aiemmasta hipelöintitapauksessa, jossa olin itsekin paikalla, kun miestä soitettiin poliisi noutamaan.
Ennen tuomiota ei voida ketään karkoittaa, ymmärrät varmasti tämän itsekin.

Niille on jo tehty ero ja siksi niille kaikille onkin ihan omat käsitteensä. Jotkut eivät vaan tätä kykene ymmärtämään. Se on kieltämättä omituista. Kyse kun ei oo kovin vaikeasta tai monimutkaisesta asiasta.

Ok,kumpi sun mielestä on vakavampi asia,afrikkalainen pakolainen raiskaa alaikäisen lapsen vai se että afrikkalainen maahanmuuttaja raiskaa alaikäisen lapsen?

Mun mielestä nuo on yksi ja sama asia.

Tuo vietnamilaisten suuri seksuaalirikostenmäärä yllätti. Mutta miksi en ole ikinä lukenut tai edes kuullut, että vietnamilainen on raiskannut jonkun? Lasketaanko muuten paritus ja prostituutio seksuaalirikoksiin? Niitähän vietnamilaiset taitavat tehdä. Jos lasketaan niin sehän selittäisi tuon luvun.

Prostituutio ei ole laitonta Suomessa. Parittaminen on paritusrikos.

... Erilaisuudella yritetään selittää asioita joita ei voi selittää pelkällä erilaisuudella, kuten ainutkertaisia ja suunnattoman monimutkaisia historiallisia, ilmastollisia, ... Joku varmasti tyytyy selitykseen "siks kun ne on neekereitä." Planeettamme parhaat aivot, kuten hyvä kaverini Jared Diamond, etsivät hivenen perusteellisempia selityksiä. Minäkin pitäydyn niissä.

Muistaakseni Jared nimenomaan koitti keksiä poliittisesti korrektia syytä nekkerin köyhyydelle?
Onko roduilla sitten merkittäviä eroja esim henkisissä kyvyissä? Testit, hyväksyi ne ja niiden toteutuksen eli ei, näyttäisivät osoittavan että joitakin eroja on. ..

Tekniikan ihmisenä en ole oikea henkilö sanomaan mitään faktaa asiasta mutta treenikaverini luki noita asioita yliopistossa ja sai niillä uimamaisterin paperit ja nyt työskentelee kallonkutistajana joten hänen pitäisi tietää asiasta, kun on siitä luentojakin pitänyt.
Hän on täysin vakuuttunut älykkyyseroista ja, jos ne ovat todellakin niin suuria kuin väitetään niin ne eivät voi olla vaikuttamatta yhteiskunnallisiin asioihin.

Ok,kumpi sun mielestä on vakavampi asia,afrikkalainen pakolainen raiskaa alaikäisen lapsen vai se että afrikkalainen maahanmuuttaja raiskaa alaikäisen lapsen?

Mun mielestä nuo on yksi ja sama asia.

Minullekin nuo ovat yksi ja sama.

Mutta otetaanko toisenlainen esimerkki:

Maahanmuuttaja heilutti kikkeliä yksin kylpyhuoneessaan.
Mustaihoinen heilutti kikkeliä yksin kylpyhuoneessaan.

Ovatko nämä täysin verrannollisia toisiinsa? Onko ensimmäisessä tapauksessa vaikeampi päätellä kikkelinheiluttajan etnisiä taustoja kuin jälkimmäisessä tapauksessa? Mun mielestä nuo eivät ole yksi ja sama.

Mun mielestä on hyvä kirjoittaa faktoja. Miksipä joku ei haluaisi niin tehdä jos kerran faktoja on saatavilla.

Minä olen missannut nämä mainitsemasi afrot. Saisiko linkkiä tai jotain?

Iltalehti 9.8.2006:
Poliisi epäilee 22-vuotiaan kenialaismiehen syyllistyneen Helsingissä useisiin raiskauksiin tai raiskauksen yrityksiin. Poliisi pyytää uhreja ottamaan yhteyttä....Mies raiskasi viime vuoden heinäkuussa naisen Kaisaniemen puistossa. Mies tuomittiin teosta, ja hän pääsi ehdonalaiseen vapauteen heinäkuun alkupuolella
....ja tämä kaveri sai myös uuden tuomion, muistaakseni 4 vuotta.

Okei, toista vasta epäillään...

Iltalehti 9.8.2006:
Poliisi epäilee 22-vuotiaan kenialaismiehen syyllistyneen Helsingissä useisiin raiskauksiin tai raiskauksen yrityksiin. Poliisi pyytää uhreja ottamaan yhteyttä....Mies raiskasi viime vuoden heinäkuussa naisen Kaisaniemen puistossa. Mies tuomittiin teosta, ja hän pääsi ehdonalaiseen vapauteen heinäkuun alkupuolella
....ja tämä kaveri sai myös uuden tuomion, muistaakseni 4 vuotta.

Okei, toista vasta epäillään...

"Ulkomaalaisvirasto on tehnyt päätöksen miehen karkottamisesta, mutta tämä on valittanut tuomiosta."

Tosin se on kyllä anteeksiantamatonta, että mies on saanut vapaalla odotella valituksen ratkaisua. Mutta minkäs teet, kun oikeusjärjestelmä on kai hieman ruuhkaantunut.

Joku varmasti tyytyy selitykseen "siks kun ne on neekereitä." Planeettamme parhaat aivot, kuten hyvä kaverini Jared Diamond, etsivät hivenen perusteellisempia selityksiä. Minäkin pitäydyn niissä.

Mun mielestä tuo siks kun ne on neekereitä selittää aikapaljon.Afrikassa on ollut ihmisiä kaikista pisimpään ja siltikään sinne ei ole muodostunut merkittävää sivistystä.

Mikä juttu tuo planeettamme parhaat aivot on?Tokihan se nostaa sun statusta ja itsetuntoa jos sulla on kaverina joku jannu jolla on "planeetan parhaat aivot",ja toki se tarkottaa myös sitä että sun näkemykset on oikeita ja muitten vääriä eikö niin?

Minullekin nuo ovat yksi ja sama.

Mutta otetaanko toisenlainen esimerkki:

Ovatko nämä täysin verrannollisia toisiinsa? Onko ensimmäisessä tapauksessa vaikeampi päätellä kikkelinheiluttajan etnisiä taustoja kuin jälkimmäisessä tapauksessa? Mun mielestä nuo eivät ole yksi ja sama.

Mun mielestä on hyvä kirjoittaa faktoja. Miksipä joku ei haluaisi niin tehdä jos kerran faktoja on saatavilla.

Hyvä mies täällä puhutaan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista ja niitten huonosta sopeutumisesta yhteiskuntaan ja sua huolestuttaa eniten se että porukka sekottaa pakolaisen ja maahanmuuttajan keskenään!?Eiköhän niillä molemmilla ole se tärkein yhteinen tekijä että ne on tullut tänne muualta?

Ovatko nämä täysin verrannollisia toisiinsa? .

Ovat. Tai siis, sanotaan näin että se on ihan sama onko se naapuri, mustaihonen, mamu, maahanmuuttaja, venepakolainen, pakolainen, ryssä, somppu, virolainen, ruottalainen, jenkki, ghanalainen, suomenkansalaisuuden saanut jonku muun maalainen yms. yms. Näitä kaikkia yhdistää se asia, että he ovat kotoisin Suomen rajojen ulkopuolelta. Tosin tässä nimenomaisessa jutussa sillä ei ole hirveästi väliä kun yksin kylppärissä hakkaavat tattiaan.

Hyvä mies täällä puhutaan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista ja niitten huonosta sopeutumisesta yhteiskuntaan ja sua huolestuttaa eniten se että porukka sekottaa pakolaisen ja maahanmuuttajan keskenään!?Eiköhän niillä molemmilla ole se tärkein yhteinen tekijä että ne on tullut tänne muualta?

Maahanmuuttaja voi olla vaikkapa valkoihoinen Manfred Saksasta. Pakolainen on harvemmin valkoihoinen Manfred Saksasta. Kyllä näillä käsitteillä vain on vinha ero. Miksi emme pyrkisi tarkkaan kielenkäyttöön tässä asiassa?

Maahanmuuttaja voi olla vaikkapa valkoihoinen Manfred Saksasta. Pakolainen on harvemmin valkoihoinen Manfred Saksasta. Kyllä näillä käsitteillä vain on vinha ero. Miksi emme pyrkisi tarkkaan kielenkäyttöön tässä asiassa?

KUN SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ. Merkitystä on sillä et ne on kaikki tullut Suomeen maamme rajojen ulkopuolelta.

Back
Ylös Bottom