Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tumma vai vaalea leipä ja miksi näin? Mitä merkittäviä eroja löytyy? Kuitupitoisuus tummassa suurempi, muuta?

Tumma vai vaalea leipä ja miksi näin? Mitä merkittäviä eroja löytyy? Kuitupitoisuus tummassa suurempi, muuta?
Kertausta: Mutta kun sen maidon tosiaan tarvii olla sitä rasvaisinta laatua että se kalsium imeytyisi. Juustossa sitä rasvaa yleensä on aika hyvin. ;)

Onko kellään muulla kokemuksia Valio ProFeel- tuoteperheen jogurteista? Itse olen tuota Cottifruttia nyt dieetin aikana nautiskellut ja huomasin, että kyseisen perheen jogurtit ovat myös yhtä namia.
http://www.valio.fi/portal/page/por...et/Tuoteryhma/Tuote?productId=2160&tuory=2667
Tuota saattaa mennä päivässä kilon purkki välipalojen muodossa ja ainakin kaloripuoli näyttäisi olevan mallillaan, varsinkin muihin vertaillessa. Kysynkin nyt ihan uteliaisuudesta, että sopiiko tuollainen dieetille?
nyt kun koulut alkaa niin mitä sinne kouluun ottaisi proteiinipitoista välipalaa?
Kuinka paljon on proteiiniä yhdessä desilitrassa sinistä maitoa?
Jos perusmosa paistaa suikaleet ja syö koko paketin, montakos per-100g annosta tuosta oikein tulee perusmosan koneistoon?
Siis montako 100 gramman annosta 450 gramman paketista tulee? - No 4,5 tietenkin.
Tottahan toki paistettaessa tuosta lihasta poistuu vettä, eikä se paiston jälkeen enää paina kuin ehkä 300g, mutta silloin jaat sen kypsän massan vain tuolla 4,5:llä.
Eli tuosta tulee 4,5 annosta, yhden annoksen tuorepaino 100g (josta lasketaan siis energia, proteiinit jne.) ja kypsäpaino 66,7g.
...tota ravinto puolta mietin et miten pystyn maksimoimaan reenin sillä et lihakset palautus kunnolla ja kasvais tehokkaasti. mä en tiedä pulvereista enkä mistään muistakaan kreatiineista yhtään mitään, joten onks mitää järkee ees rueta miettiin mitää...