Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Antibodari tarkensi, että mustan miehen magia on myytti.
Semmosta se yritti väittää, vaikka koko internet puhuu toista. Uskokaa nyt, edelleenkin meidän pitää olla kaikille mustille kateellisia ja nauraa aasialaisille.

Ehkä se perskarvotus herättäs jonkin laista ihmetystä...tai mistä mä tiiän...:jahas:
On kai noita karvasia periä naisillakin. :urjo:

Kaveri kerto.

Ei vittu kyllä nyt juttujen taso on taas jotain ihan muuta.

Huppe sammui tuohon lattialle. Videorapsaa myöhemmin..

Sorry mun puolesta, meni vähän överiksi. Minähän sen tavallaan aloitin.

No meni vähän, anteeksi pyyntö täältäkin. Toivottavasti tätä threadia ei kuitenkaan suljeta, hyvä olla yksi topikki offtopikillekin...jospa sitten muihin threadeihin ei tulis niin paljon kuraa.

Sinä just! Mitäs meet kysyy "sellasia":jahas:

repesin taas

edit: nyt on pakko kysyä: antibodari, käykö kateeksi kun minä olen nähnyt Illikaisen treenejä?laitoit johonki että haluaisit päästä seuraamaan niitä?hahahahahaha, meitsi on nähny!!!!!!!!!!!

Oli kyllä näkemisen arvoista, hurja ukko:eek:

No meni vähän, anteeksi pyyntö täältäkin. Toivottavasti tätä threadia ei kuitenkaan suljeta, hyvä olla yksi topikki offtopikillekin...jospa sitten muihin threadeihin ei tulis niin paljon kuraa.
Ei suljeta, mutta ei täällä ole myöskään mikään erityisvapaus, täällä pätee myös säännöt. Kuka tahansa pääsee tätä lukemaan päivisin, enkä todellakaan halua, että Pakkotoistosta annetaan tommoinen kuva, että vedetään ihan vitun lapsellista läppää. Tää on hyvä ketju ollut, mutta jos mä annan täällä puhua ihan törkeitä, niin menee pilalle.

Huppe sammui tuohon lattialle. Videorapsaa myöhemmin..
Teillä oli lienee mukava ilta? Älykkään keskustelun ja sen sellaisen merkeissä.

edit: Multa meni vissiin jotain tosi asiallista kokonaan ohi, jos jotain viestejä poistettiin siis.

Back
Ylös Bottom