Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmosta se yritti väittää, vaikka koko internet puhuu toista. Uskokaa nyt, edelleenkin meidän pitää olla kaikille mustille kateellisia ja nauraa aasialaisille.Antibodari tarkensi, että mustan miehen magia on myytti.
No jos takaapäin tikkais, niin mistä sen hoksais?Pitkä tukka ja kaikki.
l
Hyvä kysymys. Ehkä ilmassa on tänään homokaasua? :evil:

Ehkä se perskarvotus herättäs jonkin laista ihmetystä...tai mistä mä tiiän...:jahas:
On kai noita karvasia periä naisillakin. :urjo:Ehkä se perskarvotus herättäs jonkin laista ihmetystä...tai mistä mä tiiän...:jahas:
Sorry mun puolesta, meni vähän överiksi. Minähän sen tavallaan aloitin.
Videorapsaa myöhemmin..
Sorry mun puolesta, meni vähän överiksi. Minähän sen tavallaan aloitin.
Sinä just! Mitäs meet kysyy "sellasia":jahas:

Ei suljeta, mutta ei täällä ole myöskään mikään erityisvapaus, täällä pätee myös säännöt. Kuka tahansa pääsee tätä lukemaan päivisin, enkä todellakaan halua, että Pakkotoistosta annetaan tommoinen kuva, että vedetään ihan vitun lapsellista läppää. Tää on hyvä ketju ollut, mutta jos mä annan täällä puhua ihan törkeitä, niin menee pilalle.No meni vähän, anteeksi pyyntö täältäkin. Toivottavasti tätä threadia ei kuitenkaan suljeta, hyvä olla yksi topikki offtopikillekin...jospa sitten muihin threadeihin ei tulis niin paljon kuraa.
Sinä just! Mitäs meet kysyy "sellasia":jahas:
Teillä oli lienee mukava ilta? Älykkään keskustelun ja sen sellaisen merkeissä.Huppe sammui tuohon lattialle. Videorapsaa myöhemmin..