CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Mitä mieltä Hulkki itse olet tällaisesta joulupukin pikkuapurista? Jos täällä threadissa pyörisi tällaisia pieniä sirkusmarakatteja vastaamassa sun puolesta kysymyksiin niin kuin minä?
IMO esimerkiksi tällaiset vastaukset ovat mielestäni erittäin hyödyllisiä:
Voi olla, että Hulkki on sitä mieltä, että kalorisyklitys voisi toimia, koska hän sitä toteuttaa itsekin sekä lisäksi suosittelee myös muille. Pieni tutustumisen Hulkin kirjoituksiin olisi ihan paikallaan ennenkuin ryntää Hulkilta kysymään mitään, koska hänelle on melko turhauttavaa vastailla jatkuvasti samoihin jo ennestään käsiteltyihin kysymyksiin.
Jos vastaisin itse samalla tavalla, olisin automaattisesti ihmisten mielestä ylimielinen pelle, jolle on noussut kusi päähän. Tuollaiset Jylli81:n tyyliset viestit eivät siis haittaa lainkaan, päinvastoin. Tosin siinä vaiheessa kun joku rupeaa selittämään jotakin täysin virheellistä juttua meikäläisen sanomisista tai tekemisistä, saattaa asia hieman häiritä.

Paljonko painoo on tippunu dieetin aikana?
Ekalla viikolla tippui normaalisti se vajaat pari kiloa. Tällä viikolla en ole vielä punninnut itseäni, joten paha sanoa mitä olen tässä kokonaisessa kahdessa viikossa pudottanut... :david:

Tuleeko sulle Hulkki koskaan jotain tämän tyylistä tunnetta kun katsot ittees peilistä että: "Perskeles, kyllä mää oon aika kovassa kunnossa."? Vai onko peilikuva aina sen näköinen että sua ketuttaa sun "surkeat" etureidet, olkapäät ja kädet?

Hulkki katselee saleen itseensä kuten kaikki muutkin, eli "oonpas hyvässä kondiksessa".

Joku kysyi joskus Hulkilta "miksi otat treenin lopussa tank topille". Hulkki siihen tyypilliseen negatiiviseen tapaansa "haluan katsoa narujani, jotta saisin lisää agrea treeniin". Todellisuudessa Hulkki halusi katsoa hyvää kuntoansa ja etenkin pumpissa, sillä jos naruja haluaa katsoa, niin käsitreenin loppu EI todellakaan ole oikea aika. Joten ei kannata uskoa Hulkkia jos se vastaa tuohon kysymykseen "katson peilistä miten surkea olen".

Tuleeko sulle Hulkki koskaan jotain tämän tyylistä tunnetta kun katsot ittees peilistä että: "Perskeles, kyllä mää oon aika kovassa kunnossa."? Vai onko peilikuva aina sen näköinen että sua ketuttaa sun "surkeat" etureidet, olkapäät ja kädet?
Joka päivä kun kuljen esim. herättyäni peilin ohi, ihmettelen tosissani kuinka helvetissä on mahdollista, että olen treenannut tosissani salilla lähes 10 vuotta ja viimeiset 7 vuotta syönyt joka päivä kehonrakennustavoitteet mielessä keskimäärin 6 ateriaa päivässä. Ihan oikeasti, kun katsoo esim. juuri herättyään kirkkaassa luonnonvalossa itseään peilistä, ei lihaksissa näy mitään kokoa tai muotoa, eikä lihaserottuvuutta ole lainkaan vaan kaikki on yhtä kalmanvalkoista mössöä. Ja tämä siis tapahtuu joka ikinen päivä, mistä johtuen kenties jaksankin aina panostaa vuoden ympäri treeniin ja ravintoon, koska joka päivä saan karvaan muistutuksen siitä että töitä olisi paremman kondiksen eteen paras tehdä ja paljon.

Silloin tällöin, jos satun osumaan esim. Meijerin pukkariin hyvässä yläkroppapumpissa heti treenin jälkeen ilman pitkähihaista paitaa, saatan katsoa että on siellä jossakin sopivassa poseerauksessa vähän lihaksen näköistä havaittavissa. Tämä ei tosin tapahdu kovinkaan usein, sillä treenaan aina pitkähihainen päällä (jalkatreeneissäkin vähintään T-paita), ja otan aina treenin jälkeen joko palauttavaa aerobista tai lisäksi siihen vielä puolivartalovenyttelyn. Tämän jälkeen kun pääsen pukkariin ja suihkuun, on pumppi jo pelkkä muisto.
Joku kysyi joskus Hulkilta "miksi otat treenin lopussa tank topille". Hulkki siihen tyypilliseen negatiiviseen tapaansa "haluan katsoa narujani, jotta saisin lisää agrea treeniin". Todellisuudessa Hulkki halusi katsoa hyvää kuntoansa ja etenkin pumpissa, sillä jos naruja haluaa katsoa, niin käsitreenin loppu EI todellakaan ole oikea aika. Joten ei kannata uskoa Hulkkia jos se vastaa tuohon kysymykseen "katson peilistä miten surkea olen".
En ole tuota enää pitkään aikaan tehnyt (edellisen kerran muistaakseni GB Gymillä kun kävin Teemun kanssa treenaamassa yläkroppaa, ja sekin oli yksittäinen randomikerta), vaan nykyisin treenaan kaikki yläkroppatreenitkin pitkähihaisessa. Hihattomassa paidassa treenatessa tulee ensinnäkin kylmä, ja olo on koko ajan kuin jollain kunnon itserakkaalla egopullistelijalla. Lisäksi jos kondiksen näkee esim. kerran viikossa vaikka käsitreenin yhteydessä ympäri vuoden, ei koskaan näe minkäänlaista kehitystä. Sen sijaan nyt jos näen kondikseni pumpissa ehkä kerran kuukaudessa, näen usein esim. kiristymistä tai löystymistä, eli muutosta johonkin suuntaan. Tämä on paljon motivoivampaa kuin esim. käsien treenaaminen hihattomassa joka viikko. Lisäksi kun kädet ovat pumpissakin pienemmän näköiset kuin esim. Teemulla tai JWO:lla täysin kylmänä, ei tuo pumppitreenauskaan kauheasti mielialaa omasta kondiksesta kohota.

Hihattomassa paidassa treenatessa tulee ensinnäkin kylmä, ja olo on koko ajan kuin jollain kunnon itserakkaalla egopullistelijalla.

Totta. Ja tuo egopullistelijan osuus vaan nousee sitä mukaan mitä huonommat kädet on (eli kaikki ajattelee: mikä vittu toi luulee olevansa!?). Ja kaikki kun näin ajattelee, niin ei edes kehtaa treenata hihattomalla.:nolo: (eikä muutenkaan kannata;))

Jos laittais kuvan välillä. Retein kuva Hulkista ever.

_MG_7376-10.jpg

Tossa kuvassa yläkroppa näyttää kokonaisuudessaan aika massiiviselta (varsinkin ojentaja).

Miten Hulkki söit/syöt normaalina koulupäivänä? Erityisesti koulussa tapahtuva ruokailu kiinnostaa....

Miten Hulkki söit/syöt normaalina koulupäivänä? Erityisesti koulussa tapahtuva ruokailu kiinnostaa....
Olen laittanut ruokavalioni esille ties kuinka moneen kertaan. Löytyy myös blogista (esim. 29.10.2006) ja vastauspalstalsta (dieettiruokavalio tällä hetkellä).

Koulussa olen jo vajaan 5 vuoden ajan vetänyt protsku/öljydrinksuja (ja viimeisen parin vuoden ajan siinä ohessa pakastevihanneksia).

Mitä kehonrakennus antaa sinulle päivittäiseen elämääsi?

Millä tasolla nautit tekemistäsi päivittäisistä alaan/aiheeseen liittyvistä asioista?

Koska koet olevasi valmis? (Perinteinen bodarikysymys;))

Mikä saa sinut vastaamaan kerta toisensa jälkeen tänne pakkotoistolle ihmisten esittämiin kysymyksiin?

Millaisia kommentteja itse olet kuullut omasta elämäntavastasi ja muodonmuutoksista muilta ihmisiltä esim läheisiltä/sukulaisilta?

Tunnistaako ihmiset ja tullaanko siellä Helsingissä morjestamaan tai vaihtamaan kuulumisia esim. kadulla tai julkisilla paikoilla jos satut siellä täällä liikkumaan?

Mitä kehonrakennus antaa sinulle päivittäiseen elämääsi?
Olen vastannut jo tähän:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1573664#post1573664
Millä tasolla nautit tekemistäsi päivittäisistä alaan/aiheeseen liittyvistä asioista?
Erikoinen kysymys. Kehonrakennukseen ja treenaamiseen liittyvät jutut tuovat elämään positiivista sisältöä, toisin kuin esim. koulujutut tai muu pakollinen shaitti.
Koska koet olevasi valmis? (Perinteinen bodarikysymys;))
En koskaan. Vaikka olisin jossain vaiheessa 140 kg nelosen rasvoilla, löytäisin ruhosta varmasti jotakin kehitettävää. Kehonrakentajan työ ei ole koskaan tehty (saati sitten klassikkikynäniskan).
Mikä saa sinut vastaamaan kerta toisensa jälkeen tänne pakkotoistolle ihmisten esittämiin kysymyksiin?
Ensinnäkin tämä on jo vuosien ajan ollut päivittäinen tapa, ja tähän on jäänyt koukkuun jo ajat sitten.

Mitä tulee tuohon samoihin kysymyksiin yhä uudelleen ja uudelleen vastaamiseen, en voi vain kieltäytyä vastaamasta koska vaikka vastaukset löytyisivätkin helposti samoja threadeja taaksepäin selaamalla, olisin heti muiden mielestä ylimielinen diiva ja pelle, jolle on noussut kusi hattuun, jne. Tämä on automaattinen suomalainen ajattelutapa. Kisoissa porukka rupeaisi buuaamaan meikäläiselle, ja sen sellaista mukavaa.

Parempi vain vastailla vaikka turhauttavaahan tuo onkin kun kahden sivun välein toistuu samat kysymykset ja jengi ei tajua että ehkäpä näihin tosiaan on vastattu jo yksi, kaksi tai kymmenen kertaa entuudestaankin.
Millaisia kommentteja itse olet kuullut omasta elämäntavastasi ja muodonmuutoksista muilta ihmisiltä esim läheisiltä/sukulaisilta?
Sukulaiset ovat suhtautuneet alkuskeptisyyden jälkeen ihan positiivisesti. Eikä meikäläisestä vaatteet päällä edes huomaa, että treenaan, joten sen puolesta mitään kummastusta ei ole syntynyt.
Tunnistaako ihmiset ja tullaanko siellä Helsingissä morjestamaan tai vaihtamaan kuulumisia esim. kadulla tai julkisilla paikoilla jos satut siellä täällä liikkumaan?
Lol, ei tietenkään. Oikeatkin julkkikset saavat olla ihan rauhassa, saati sitten joku kynäniskaklassikkikilpailija, jonka tietää ehkä hyvällä tuurilla muutama Pakkotoiston aktiivinen lukija.

En koskaan. Vaikka olisin jossain vaiheessa 140 kg nelosen rasvoilla, löytäisin ruhosta varmasti jotakin kehitettävää. Kehonrakentajan työ ei ole koskaan tehty (saati sitten klassikkikynäniskan).

Totta. Uran voi lopettaa kyllä saman tien jos ei mitään kehitettävää itsestään löydä.;)

Hulkki sanoi:
Eikä meikäläisestä vaatteet päällä edes huomaa, että treenaan,
Sun negatiivisuudella ei ole rajoja. :D
Juuri kuin ajattelin, että mies ei voi enempää dissata itseään, niin väärässä olin. Heh, mies on sellainen karpaasi livenä, että oksat pois. Jos ajattellaan vieläpä normi tallaajan näkökulmasta, niin mies on kävelevä lihamainos.

Heh, mies on sellainen karpaasi livenä, että oksat pois. Jos ajattellaan vieläpä normi tallaajan näkökulmasta, niin mies on kävelevä lihamainos.
Suonet anteeksi jos en ota noita "hyvä Utiiiii" -miehen kehuja kovinkaan vakavasti. :rolleyes:

Sun negatiivisuudella ei ole rajoja. :D
Juuri kuin ajattelin, että mies ei voi enempää dissata itseään, niin väärässä olin. Heh, mies on sellainen karpaasi livenä, että oksat pois. Jos ajattellaan vieläpä normi tallaajan näkökulmasta, niin mies on kävelevä lihamainos.
Joo, Atrialle vaan duuniin mainospuolelle :hyper::D

Back
Ylös Bottom