Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vitun perse vittu!! :curs: :curs: Oon sitten kadottanu rahapussini, ajo- ja kelakortti, kauppojen etukortit ja tietenkin visakortti! :curs:

No suljin visan vasta illalla, kun huomasin rahapussin kadonneen, en tiedä hukkasinko jo sen eilen, kun en sitä tänään ole tarvinnut...Voi vittu!

Nyt sitten jännityksellä odotteleen kerkisikö joku höyläämään visaa oikein kunnolla ennekuin suljin kortin

Voi elämän kevät! Rahapussi löytyi! :rock: Ei vittu mikä tarina: Eilen iltapäivällä olin töissä vuoroon tullessa pistäny rahapussini työkaverin aivan samanlaiseen reppuun, mikä minulla on. Ne reput olivat vierekkäin sohvalla, samalailla auki :D

Kerkisin kuolettamaan siis pankkikorttini, ja sitten olin menossa Gestopoasemalle hakemaan uutta ajokorttia, jolloin työkaveri juuri soittaa että "rahapussis on täällä, huomasin vasta nyt, se oli mun repussa!"

Voi viineri että oli töissä naurussa pitelemistä, kun kävin hakeen rahapussini poijes...

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Uutta visaa odotellessa :D

Mul ainaki oli secun kortti ain esil. :D

Tuli tuosta Secun kortista just mieleen eräs sankari. Olin duunissa ja kaveri jätti takkinsa narikkaan, menee ehkä 5min niin tulee secun henkilökortti ojossa (viimeisen päälle esittelymielessä) takaisin narikkaan, et laitatteko tän sinne. Tein työtä käskettyä... Menee toiset 5min ja kaveri tulee narikkaan pahimpaan ruuhka-aikaan ja sanoo et saanko ottaa yhen jutun sieltä takin taskusta. Henkilökortinhan se sieltä kaivoi ja taas nosti sen nenän eteen "tämän vaan otin". Tuossa vaiheessa oli jo pakko sanoo et eikö sulla saatana oo muuta tekemistä kuin esitellä jonkun paskafirman henkilökorttia.

Hyvähän se tiesti on olla ylpee duunistaan.:piis:

Oon koko kesän oottanu tulevaa viikonloppua ja festareita. Kuinkas sattuikaan sopivasti, että oon sairaana. Kiva jäädä yksin kämpillä mähöttään, ku kaikki muut pitää hauskaa. Vittu, että vituttaa.

vituttaa..joka kerta kun menen ostamaan kofeiinitabletteja apteekista ystävällinen apteekkitäti alkaa kyselemään juonko kahvia ja selittämään että kofeiinilla on todella pitkä puoliintumisaika ja niihin voi jäädä koukkuun. Voi Vittu! Vittuako se niille kuuluu, myis vaan tabut ja ois hiljaa.

ei nyt ihan vituttamalla vituta mut vituttaa kuitenkin nämä ihmiset jotka kulkevat työpaikan ulkopuolellakin firman henkilökortti kaulassa!mikä siinä on niin hienoo et sitä pitää esitellä??" hei kato mä oon tän firman leivissä.." ja sit kävellään niin paskan tärkeenä..itse ainakin sujautan samantien henkilökorttini paidan alle kun astun duunipaikan tiloista ulos.ei mua kiinnosta mainostaa jokapaikassa missä oon töissä..vaik ihan hyvä duunipaikka onki.katsokaapa ihan huviksenne varsinkin suuremmissa kaupungeissa asuvat..mä pari päivää sitte erehdyin seuraamaan tätä ilmiötä ja ei herrajumala nyt on hajoamispisteessä kun joku tyyppi tulee vastaan jossain julkisella paikalla tää kyseinen kapistus esillä.

No ei kai tossa mitään, Ite en varmaan koskaa muista ottaa lätkää kaulasta kun töistä lähen. Eipä ollu hajuakaan että se jotain häiritsee. :eek: Pitää jatkossa laittaa puhelimeen hälytys, että ihmiset ei hajoile siihen et firman kortti om unohtunu kaulaan :rolleyes:

kahden raskaan yövuoron jälkeen olisin halunnut nukkua kunnolla tänään, mutta..
herään avokin kovaääniseen puhelimessa puhumiseen pariin otteeseen. muutenkin kolisteli tavaroita ja ramppasi makuuhuoneeseessa. vituttaa niin, ettei ajatukset juokse kun väsymys painaa, eikä unta enää saa. jos ei yleensä herää ton naapurin sällin musan jumputtamiseen, eikö avokki kunnostaudu metelöimään. kaiken lisäksi avokki lähtee "kaverinsa" kanssa ruisrockiin. eikä siinäkään mitään, tervemenoa rämpimään sateiseen turkuun. mutta taas vaihteeksi on laskut maksatta ja rahaa kyllä palaa muuhun turhaan (kuten esim. festarit on mielestäni). laskut oih ne laskut, ne jää maksatta. sitten mä väännän vkl-töitä ja yövuoroja, että sais jotenki elätettyä tuon siipeilijän kun on niin vitun vaikea etsiä sitä toista työtä. *itku ja kiroilua* kuuluis ehkä parisuhdeongelmien puolelle, mutta en nyt jaksa väsyneenä jakaa tätä avautumista vaan annatan tänne nyt kunnolla.aah, helpotus.

Vituttaa nyhrätä yhtä ihan älytöntä ja rasittavaa hommaa täällä töissä koko ilta. Pomokin vituttaa nyt niin paljon että tuskin maltan odottaa että sen lomat alkaa ja se häviää täältä.

herään avokin kovaääniseen puhelimessa puhumiseen pariin otteeseen. muutenkin kolisteli tavaroita ja ramppasi makuuhuoneeseessa. vituttaa niin, ettei ajatukset juokse kun väsymys painaa, eikä unta enää saa. jos ei yleensä herää ton naapurin sällin musan jumputtamiseen, eikö avokki kunnostaudu metelöimään. kaiken lisäksi avokki lähtee "kaverinsa" kanssa ruisrockiin. eikä siinäkään mitään, tervemenoa rämpimään sateiseen turkuun. mutta taas vaihteeksi on laskut maksatta ja rahaa kyllä palaa muuhun turhaan (kuten esim. festarit on mielestäni). laskut oih ne laskut, ne jää maksatta. sitten mä väännän vkl-töitä ja yövuoroja, että sais jotenki elätettyä tuon siipeilijän kun on niin vitun vaikea etsiä sitä toista työtä. *itku ja kiroilua* kuuluis ehkä parisuhdeongelmien puolelle, mutta en nyt jaksa väsyneenä jakaa tätä avautumista vaan annatan tänne nyt kunnolla.aah, helpotus.

voimia

Tuli tuosta Secun kortista just mieleen eräs sankari. Olin duunissa ja kaveri jätti takkinsa narikkaan, menee ehkä 5min niin tulee secun henkilökortti ojossa (viimeisen päälle esittelymielessä) takaisin narikkaan, et laitatteko tän sinne. Tein työtä käskettyä... Menee toiset 5min ja kaveri tulee narikkaan pahimpaan ruuhka-aikaan ja sanoo et saanko ottaa yhen jutun sieltä takin taskusta. Henkilökortinhan se sieltä kaivoi ja taas nosti sen nenän eteen "tämän vaan otin". Tuossa vaiheessa oli jo pakko sanoo et eikö sulla saatana oo muuta tekemistä kuin esitellä jonkun paskafirman henkilökorttia.

Hyvähän se tiesti on olla ylpee duunistaan.:piis:

Yleensä duunimatkoilla oli viel koko uniformu messissä niin poliisit päästi paikkakunnan ratsioista ja jos sattu ylinopeudesta pysäyttään niin sanoivat vaan että nooooh on ollu varmaan rankka yö ja haluut nopeesti kotiin nukkuun mutta pidetääs ne nopeudet kumminki kohillaan tms.. :)

Ei millään hyvällä, mutta sinua on taidettu jo tuolla parisuhdethreadissa useaan otteeseen ja monen ihmisen toimesta ohjeistaa lemppaamaan tuo retku ja etsimään joku kunnollinen mies. Mutta jos siihen ei kerran ole halua, niin turha kai sitten ihmetellä, jos ukko rellestää muualla ja jättää laskut maksettavaksesi. Jos tuo riittää sinulle, niin ei kai siinä sitten mitään, mutta ilmeisesti se ei kuitenkaan ole aivan sitä, mitä avopuolisolta toivoisit. Minä en vain henkilökohtaisesti pysty käsittämään, että mitä yleensä saat irti tuosta suhteesta niin, että siinä kannattaa hampaat irvessä ja itku kurkussa roikkua väkisin. Mutta sinä tunnut valintasi tehneen, joten turha tässä kai minunkaan on mitään kirjoittaa.

Jeps, jos tuollaisesta suhteesta ei osaa lähteä niin vittuako siitä sitten täällä itkemään? Turhaan sitä omaa elämää moiseen tuhlaa.

Tulin just ruokakaupasta, ja nyt vituttaa rankasti. Mua ottaa päähän ihmiset, jotka ei osaa käyttää niitä saatanan ostoskärryjä. Ei niitä oo vittu tarkotus jättää tukkimaan koko käytävää. Mun mielestä ne voi jättää johki hyllyn viereen tai johonki, jossa ne ei ole muiden edessä. Ja toinen asia mikä vituttaa on se, että ne samat saatanan ihmiset yleensä tukkii myös omalla ruhollaan kaikki käytävät. Pysähdytään vittu keskelle käytävää yms. Kyllä mun mielestä voi muutki ihmiset ottaa huomioon!

Eipäs päässy helvettii AMKin englanninkieliseltä tradepaskalinjalta.. ensi vuonna perkele sitte..:)

valmennuskurssin kautta uuteen nousuun.. ja jep, jos ois malttanu olla arvailematta ois päässy joensuuhun

:offtopic: Olitkos sä Indica Kouvolan seu'uilt kotosi vai mist?

Nyt ku murentaja kysyit, ni Kuusankoskeltahan mä

edit ja kotisali on kouvolan jäähalli

Kuten arvoisat virkaveljeni ovatkin jo kommentoineet, niin ei sua kuule Aylah taida voida auttaa. Tuntuu, että kovin kovasti sinua tuo yksin asuminen/oleminen pelottaa. Mitään muuta diagnoosia en tähän voi keksiä. Jylli ja Koa laittoivat kovat palautteet, mutta asia on juuri noin. Valitettavasti.

Vähän sama, kun kirjoittaisit foorumille, että vituttaa, kun on kakat housussa nyt jo kolmatta päivää. Ei siinä auta muu kuin perusteellinen huuhtelu ja elämän jatkaminen.

Back
Ylös Bottom