jawhead
Banned
Vituttaa kun neito johon ajattelin tutustua onkin kuulema vitunmoinen jakorasia jota kaikki on pannu saatana.:wall::wall:
Noni varma pillu siis. Anna palaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun neito johon ajattelin tutustua onkin kuulema vitunmoinen jakorasia jota kaikki on pannu saatana.:wall::wall:
kiitos suorista kommenteista, ihan oikeasti. ja tiedän, turhaa tänne itkeä. olo vain niin väsy päivällä, kun unta vajaa 5h yövuoron jälkeen. väsyneenä kiukuttaa kovasti. eihän sitä päätöstä voi muu tehdä kuin mä. noh, ma:na menen katsomaan yhtä asuntoa.. jotain positiivista ja edistystä tähän touhuun. (kovasti haluaisin oman asunnon, ei vuokralle meno kiinnosta. tuota asumisoikeusjuttuakin olen miettinyt, mutta vanhempi kaveri ei sitä suositellut. ei kyl kovin suuri asuntolainakaan kiinnosta.) jos/kun ero tulee, tiedän vain etten saa niitä lainaamiani rahoja takaisin. ellei sit avokin vanhemmat pelasta tuhlaajapoikaansa - taasJeps, jos tuollaisesta suhteesta ei osaa lähteä niin vittuako siitä sitten täällä itkemään? Turhaan sitä omaa elämää moiseen tuhlaa.

No mutta ei sinun siihen jätkään kannata enää yhtään enempää rahojasi upottaa. Mitä enemmän syydät rahojasi hänen laskuihinsa tms., niin sitä enemmän olet häviämässä rahallisesti, kun viimein pääset irti tuosta suhteesta.kiitos suorista kommenteista, ihan oikeasti. ja tiedän, turhaa tänne itkeä. olo vain niin väsy päivällä, kun unta vajaa 5h yövuoron jälkeen. väsyneenä kiukuttaa kovasti. eihän sitä päätöstä voi muu tehdä kuin mä. noh, ma:na menen katsomaan yhtä asuntoa.. jotain positiivista ja edistystä tähän touhuun. (kovasti haluaisin oman asunnon, ei vuokralle meno kiinnosta. tuota asumisoikeusjuttuakin olen miettinyt, mutta vanhempi kaveri ei sitä suositellut. ei kyl kovin suuri asuntolainakaan kiinnosta.) jos/kun ero tulee, tiedän vain etten saa niitä lainaamiani rahoja takaisin. ellei sit avokin vanhemmat pelasta tuhlaajapoikaansa - taas![]()
Tämä neiti tekee nyt comebackin :D Ei vittuilemalla vaan kertomalla, mikä ketuttaa...
Siis asiaan. Nyt ei oikeeeeesti voi mua syyttää toimettomuudesta ton miehen metsästyksen suhteen, mutta ei oikeesti tältä planeetalta tunnu löytyvän mulle miestä! Turha haaveilla rivarikämpästä tai naimisiin menosta :(
Vituttaa, että oon niin kranttu ja vituttaa, et jos mä olisin sit jostain kiinnostunut, niin mitä todennäköisemmin se ei sit ole musta kiinnostunut tai se on varattu.
Ja VITTU jos Seiska päivää-toimittaja jaksat tästä kirjoittaa vielä jutun!
Tämä neiti tekee nyt comebackin :D Ei vittuilemalla vaan kertomalla, mikä ketuttaa...
Siis asiaan. Nyt ei oikeeeeesti voi mua syyttää toimettomuudesta ton miehen metsästyksen suhteen, mutta ei oikeesti tältä planeetalta tunnu löytyvän mulle miestä! Turha haaveilla rivarikämpästä tai naimisiin menosta :(
Vituttaa, että oon niin kranttu ja vituttaa, et jos mä olisin sit jostain kiinnostunut, niin mitä todennäköisemmin se ei sit ole musta kiinnostunut tai se on varattu.
Itse oot herrasmies. :thumbs: Onnitteluni!Juntti.

Vituttaa nuo lasten hukkumiset eilen Esboossa. Miten on helvetti mahdollista, että vanhemmat eivät opeta lapsiaan uimaan? Ja sitten päästetään uimataidottomina vielä isoille uimarannoille? Niin turhia kuolemia ja täysin ennaltaehkäistävissä!!!:wall:
Vituttaa nuo lasten hukkumiset eilen Esboossa. Miten on helvetti mahdollista, että vanhemmat eivät opeta lapsiaan uimaan? Ja sitten päästetään uimataidottomina vielä isoille uimarannoille? Niin turhia kuolemia ja täysin ennaltaehkäistävissä!!!:wall:
Itse oot herrasmies. :thumbs: Onnitteluni!
dodgeball-tunneilla.
Luulisi, että miellyttävän näköiselle, alle 30-vuotiaalle, koulutetulle ja itsenäiselle naiselle olisi ottajia. Sopivan löytämisessä on eduksi, että tietää mitä etsii.Tämä neiti tekee nyt comebackin :D Ei vittuilemalla vaan kertomalla, mikä ketuttaa...
Eikö dodgeball ole polttopallo? Ei kai siinä tunteja pidetä?
Kokemuksia ei voi sanoa muuaalta, kuin peruskouluajalta ja sitähän se on, että luokan luuseri on ihastunut johonkin tiukkapersehuoraan ja sitten kaikki muut kusettaa siitä ihan viimeisetkin mehut pois. Miksei samaa voisi käydä tuolla ihan "oikeassa elämässä"?
Penska sanoi:Toistan saman viestin tähän ja totean, että miksi siis on ihan pakko joku saada? Ai että ei tunne itseään huonommaksi kuin kanssaihmiset?
Penska sanoi:Toisekseen hyvännäköiset naiset/tytöt pyörittelee aina helpommin jotain heikkoitsetuntoista miestä.