Dippi sanoi:
Liittyikö unettomuuteen säpsähdyksiä? Silloin kun vielä treenasin iltaisin, alkoivat kädet usein nykiä juuri nukahtamisvaiheessa. Siihen heilumiseen sitten aina heräsi. Kalsium-magnesium tabletit auttoivat ja ilmeisesti myös parempi venyttely olisi ollut avuksi.
First things first: kiitos kaikille vastauksista.
Sitten:
Säpsähtelen normaalisti aina silloin tällöin, en joka yö, mutta itse asiassa tuntuu että reenin jälkeisinä unettomina öinä en itse asiassa sätkisi juuri ollenkaan.
Otan vitamiinia purkista, yhden Multi-Tabsin joko aamuin tai illoin, yritän muistaa ottaa sekä että.
Nesteytykseen en ole erikseen kiinnittänyt huomiota, hyvä pointti. Paitsi mitä nyt välillä olen ajatellut että töissä
tulee vedettyä vettä liian vähän. Joskus nuorna miesnä kiskoin aina vähintään sen 2 litraa päivässä.
Paino on itse asiassa pysytellyt aika samassa, mutta minussa on fläsää aika huolella, eli aina jos tulee vähänkään reenattua säännöllisemmin, niin kulutus vähän lisääntyy ja hukkapaino vähän vähenee ja kiinteä massa, toivon mukaan, kasvaa.
Sehän tässä on noloa, että olen tällä nykyisellä, toistaiseksi hyvin toimivalla ohjelmalla reenannut vasta pari kertaa kropan läpi, ja nyt jo on tuollaisia ihmeoireita.
Olen aina ollut kehnohko palautumaan, ja varsinkin lyhyet sarjat raskailla raudoilla ovat polttaneet minut hetkessä loppuun. Sillä minulla on aina ne kaksi lepopäivää, + kartan failurea. Ja SILTIKIN saattaa olla liikaa. Tällä palautumiskyvyllä saattaisi päästä jo Guinnessin ennätysten kirjaan...
Auttaisikohan jo sellainen että vetäisisi vielä, sanotaan kolmannen kerran kropan läpi, sitten yhdet ylä- ja alakropan treenit kevyesti ja hillitysti, ja sitten taas palaisi siihen missä oli ennenkevyitä treenejä?
Ja siis jatkossakin tekisi noin, elikäs kroppa 3 kertaa kovahkosti, ja väliin kerta hyssyttelyä.
Sori tyhmät kysmät, tämä intensiteetin syklittely on mulle uutta asiaa, en tiedä miten sitä oikein pitäisi harrastaa.