Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viitsiskö joku ystävällisesti punnita paljon painaa 1 dl Uncle Ben´s kokojyväriisiä?
Viitsiskö joku ystävällisesti punnita paljon painaa 1 dl Uncle Ben´s kokojyväriisiä?
Painoa en tiedä, mutta arvot: kcal p hh r
Uncle Bens kokojyväriisi 1dl 168 4 35,5 1,1
Painoa en mäkään tiedä, mutta eivätkö nuo ravintoarvot 100 grammassa keittämätöntä kokojyväriisiä ole:
Energiaa: 1459 kJ / 344 kcal
Proteiinia: 8 g
Hiilihydraattia: 73 g
Rasvaa: 2,21 g
??
No tästähän voi vetää ala-astematikalla laskutoimituksen että 1dl keittämätöntä painaa noin 50g.
Joku pikariisi taas on huomattavasti kevyempää ja painaa ehkä tuon 50 g. Että kiitos tästä ala-astematikan kertauksesta. ;)No nopeasti googlettamalla mä sain kyllä tuloksen, että desi kokojyväriisiä painaa noin 80 grammaa.Joku pikariisi taas on huomattavasti kevyempää ja painaa ehkä tuon 50 g. Että kiitos tästä ala-astematikan kertauksesta. ;)

Eikös nuo hymiöt nyt menny vääriin kohtiin?
Hyvin todennäköistä, että olet oikeassa itse asian suhteen, sillä sain googletuksella samankaltaisia tuloksia.
Tais juu mennä. :D Mutta pääasia kai on, että tuo painoasia tuli (ainakin suhteellisen) selväksi. 
Tais juu mennä. :D Mutta pääasia kai on, että tuo painoasia tuli (ainakin suhteellisen) selväksi.
![]()
Heiii. Mä muistan jossain threadissä ehkä pari vuotta sitten mainittavan jostain makkarasta jossa on normaalia enemmän protskua.
Olisko ollut joku mustakukko? Tulikukko? Tai vastaava nimi? Mistä sitä löytää?
Tahtoo nakkimakkaraa, auttakaa löytämään tuo tuote.
Heiii. Mä muistan jossain threadissä ehkä pari vuotta sitten mainittavan jostain makkarasta jossa on normaalia enemmän protskua.
Olisko ollut joku mustakukko? Tulikukko? Tai vastaava nimi? Mistä sitä löytää?
Tahtoo nakkimakkaraa, auttakaa löytämään tuo tuote.
Tulikukko ja tulikeppi on muistaakseni ainakin makkaroita? Tapolan? Käy kattoon kaupasta.

Kauppoja oon kolunnut mutta ei osu silmään mitään lupaavaa...
BadHair monet kiitokset!!! Noita onkin parempi grillailla kuin rasvahiilarinakkeja jos sitten vielä löytää noita mokomia jostain kaupasta
E: Hitto on kyllä arvoissa eroa näiden tulikukon ja willhelmin välillä. Mahtijuttu!

Ole hyvä vaan.
Ainakin Tampereella noita Tulikukkoja sun muita Tapolan makkaroita löytyy ihan K-Super- ja Citymarketeista.