^^^Jos ohjelmaan kuuluu kyykky tai maastaveto, kannattaa ne tehdä ennen esmes. penkkiä, koska jos keskikroppa jo ottanut osumaa, on ainakin kyykky aika raskasta....;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos vetää kovan treeenin ma ke pe nii sehän on aika raskasta.. oisko ma ja pe hyvä... 1-jakoisena :D
edit: nii vielä että jos vedän 1-jakoisella niin en saa kaikkia lihaksia kipeiks mitä reenaan... mistäköhän johtuu.. vaan eikö riitä energia enään niisä viimisissä pumppauksissa nii ei tuu tehtyä tarpeeks kovalla volyymillä...
Niin kun on dietti ruokavalio ja bulkki ruokavalio. Niin miten tiedän kumpi niistä on mun?kumman valitsen kun haluun kasvattaa lihasmassaa.
Kannattaa tehdä ehkä raskaampi treeni?
Mulla on meinaan sama homma, mut kun teen oikeen kunnon reenin selälle niin kyl sen sitten aamulla huomaa![]()
Mikä on kun en oo koskaan(!) saanu selkää kipeeks reenillä? Voiko johtua siitä kun on vähän huono ryhti ja lavat on sillein vähän "ulkona" tai jotenkin tollein?
Liikkeitä: leuat,kulmasoutu,kulmasoutu kp ja ylätaljaNo miks selkä pitäis saada kipeeks ;)? Sehän on vanha virsi, että se "kipu" seuraavana päivänä lihaksessa EI ole kehityksen merkki... Onko selkäsi kehittynyt ollenkaa? Voisiko olla (pahoja) tekniikkavirheitä? Mitä liikkeitä teet selälle?
niin tulee kysyttyä välillä vähän tyhmiä. Tack!
oon just lähtemäs ekaa kertaa elämässäni salille kunnes tajusin että en tiiä kummin pitäs vetää.Ota täältä esim. 2-jakoinen ja vaihda ne liikkeet mitä et pysty salillasi tekemään. Koitat tehdä liikkeet hyvällä tekniikalla sekä vältä maksiminostoja ja lyhyitä sarjoja (1-5 toistoa). Toistot vaikka kaikissa liikkeissä 6-12.Eli millainen treeniohjelma olisi sopiva 15 vuotiaalle aloittelijalle.
eli minulla olisi mahdollisuus käydä 3 kertaa aika vaatimattomalla salilla jossa on penkki,vinopenkki,jalkaprässi,Ristikkäistalja,Ylätalja,Scott-hauisteline istuimella ja tietysti käsipainot ainiin ja sitten sellainen laite jolla saa etu ja takareidet.Ja miten sopisi tälläinen ruokavalio http://www.fast.fi/index.php?mid=227