Ajatustasolla esim. oman kuntosalin pyörittäminen kaikkine oheispalveluineen voisi olla aika leppoisaa puuhaa (jos unohdetaan itse yrittäjän arjen mahd. negatiiviset puolet).
No salin perustaminen nyt ei edes pahemmin kiinnostaisi, ainakaan ennen eläkeikää.
Onko sulla tiedossa jo, miten aiot opintojasi suunnata ja minkätyyppisiin hommiin haluaisit työllistyä?
Kun DI-tutkinnosta puuttuu käytännössä enää erikoistyö, harjoittelu ja dippa, olisi varsin huolestuttavaa jos opintosuuntaus EI olisi tiedossa. Kuppasurkeassakin on puolet kandista suoritettu, eli uuden tutkintosäännön nojalla koko loppuajan opintosuunnitelma on lyöty lukkoon jo viime vuoden keväällä.
Työelämän suhteen olen niin totaalisen kuutamolla kuin tässä vaiheessa voi kukaan ylipäätänsä edes olla. Koska opiskelen täysiä käsienheiluttelutieteitä (tutalla pääaine sijoittuu strategia/markkinointi -akselille), on hieman hankala edes hahmottaa mitä sitä tulee todennäköisesti duunikseen vuoden parin päästä tekemään.
Tai ITSE olet pihalla. Mitä Weak tarkoitti oli visiinkin pituutta ei niinkään kokoa tai ainakin luulisin.
Nyt (kuten useimmiten muulloinkin) menee kyllä änkkärin ajatuksenjuoksu yli meikäläisen pään. Mitäs helvetin merkitystä pituudella on kehonrakennuksessa? Ja vaikka olisikin, miksi lähteä spekuloimaan jengin pituutta jonkin videon perusteella jossa toinen tyyppi on seisten ja toinen istuu pöydän takana tuolilla? Lisäksi esim.
Fastin sivuilta käy varsin helposti ilmi, että olen Jannea sentin pidempi.
Olen jo pitkään seuraillut tätät Hulkin threadia, ja tässä nyt on ollut vaikka minkänäköisiä penkkisotia ja sen sellaisia, joten eiköhän olisi pienen kevennyksen paikka! Joten tekaisin tuossa omaksi ja muiden Hulkki fanien iloksi videon Legendaarisesta Hulkista:
Natural Bodybuilding - Utti "Hulkki" Hietala - 21.32MB
Lol! :lol2:
Naureskelin jo noille alkuteksteille ja musille, mutta sitten kun tuolla välissä on vielä tuo lavastettu reisilähennyspätkä mukana "HC"-treeninä, repesin aivan täysin.
Kyseessä on siis
tämä pätkä, joka kannattaa katsoa loppuun saakka. Yllättävän moni on nimittäin kuvitellut että tuo on ihan tosissaan tehty pätkä.