CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Kelasin pariin kertaa edestakasin kohtaa, missä näkys Käyhty ja Hulkki... Ei niil nyt kauheesti kokoeroa oo.

joko tuosta perästä puuttuu hymiö tai sitten oot vaan totaalisen pihalla

toinen aloittee laihojen poikien sarjassa, ja toinen on hallitseva raskaansarjan potauksen mestari !

Olen jo pitkään seuraillut tätät Hulkin threadia, ja tässä nyt on ollut vaikka minkänäköisiä penkkisotia ja sen sellaisia, joten eiköhän olisi pienen kevennyksen paikka! Joten tekaisin tuossa omaksi ja muiden Hulkki fanien iloksi videon Legendaarisesta Hulkista:

Natural Bodybuilding - Utti "Hulkki" Hietala - 21.32MB (Suosittelen painamaan tuosta kohdasta "Download this video")

Toivottavasti tuo linkki toimii...

Jos Hulkki et pidä videosta tai sinulla on jotain sitä vastaan tai jos rikoin joitain tekijänoikeus juttuja mitälie (esim. videossa on Miken kuvia) niin otan videon pois tuolta sivustolta...

:worship:

Mikäs siinä, ihan siisti video, musat tosin ampuu "vähän" yli.

KOVAAYDINTÄ.:D

Ihan viihdyttävä pätkä. Tosin on vähän koomisia piirteitä musasta ja noista leffamaisista iskusanoista ja kun esim. ukko vääntelee reidenlähentäjiä avustajineen. ;)

Ajatustasolla esim. oman kuntosalin pyörittäminen kaikkine oheispalveluineen voisi olla aika leppoisaa puuhaa (jos unohdetaan itse yrittäjän arjen mahd. negatiiviset puolet).
No salin perustaminen nyt ei edes pahemmin kiinnostaisi, ainakaan ennen eläkeikää.
Onko sulla tiedossa jo, miten aiot opintojasi suunnata ja minkätyyppisiin hommiin haluaisit työllistyä?
Kun DI-tutkinnosta puuttuu käytännössä enää erikoistyö, harjoittelu ja dippa, olisi varsin huolestuttavaa jos opintosuuntaus EI olisi tiedossa. Kuppasurkeassakin on puolet kandista suoritettu, eli uuden tutkintosäännön nojalla koko loppuajan opintosuunnitelma on lyöty lukkoon jo viime vuoden keväällä.

Työelämän suhteen olen niin totaalisen kuutamolla kuin tässä vaiheessa voi kukaan ylipäätänsä edes olla. Koska opiskelen täysiä käsienheiluttelutieteitä (tutalla pääaine sijoittuu strategia/markkinointi -akselille), on hieman hankala edes hahmottaa mitä sitä tulee todennäköisesti duunikseen vuoden parin päästä tekemään.
Tai ITSE olet pihalla. Mitä Weak tarkoitti oli visiinkin pituutta ei niinkään kokoa tai ainakin luulisin.
Nyt (kuten useimmiten muulloinkin) menee kyllä änkkärin ajatuksenjuoksu yli meikäläisen pään. Mitäs helvetin merkitystä pituudella on kehonrakennuksessa? Ja vaikka olisikin, miksi lähteä spekuloimaan jengin pituutta jonkin videon perusteella jossa toinen tyyppi on seisten ja toinen istuu pöydän takana tuolilla? Lisäksi esim. Fastin sivuilta käy varsin helposti ilmi, että olen Jannea sentin pidempi.
Olen jo pitkään seuraillut tätät Hulkin threadia, ja tässä nyt on ollut vaikka minkänäköisiä penkkisotia ja sen sellaisia, joten eiköhän olisi pienen kevennyksen paikka! Joten tekaisin tuossa omaksi ja muiden Hulkki fanien iloksi videon Legendaarisesta Hulkista:

Natural Bodybuilding - Utti "Hulkki" Hietala - 21.32MB
Lol! :lol2:

Naureskelin jo noille alkuteksteille ja musille, mutta sitten kun tuolla välissä on vielä tuo lavastettu reisilähennyspätkä mukana "HC"-treeninä, repesin aivan täysin.

Kyseessä on siis tämä pätkä, joka kannattaa katsoa loppuun saakka. Yllättävän moni on nimittäin kuvitellut että tuo on ihan tosissaan tehty pätkä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt (kuten useimmiten muulloinkin) menee kyllä änkkärin ajatuksenjuoksu yli meikäläisen pään. Mitäs helvetin merkitystä pituudella on kehonrakennuksessa? Ja vaikka olisikin, miksi lähteä spekuloimaan jengin pituutta jonkin videon perusteella jossa toinen tyyppi on seisten ja toinen istuu pöydän takana tuolilla? Lisäksi esim. Fastin sivuilta käy varsin helposti ilmi, että olen Jannea sentin pidempi.Lol! :lol2:

Koska joillakin jyskyttää takaraivossa vielä se, että vaikka harrastetaankin kehonrakennusta, niin osalla se fyysinen pituus/koko verrattaessa näköön on mielessä tehtäessä vertailuja. (Weak, NGV)

Vielä kun muuten olisi pistänyt mustavalkoiseksi koko pätkän ja taustalla oltaisiin huudeltu: "Nousee nousee kevyttä on!! Lelupainoja saatana nostaa nostaa" ja miksattu äänet niin ,että mouruamiset kuuluis musan seassa.:D Kävi muuten siivooja tänään täällä.;)

Mitkä ovat Hulkin top-5 latsiliikkeet?
  1. Leuanveto.
Siinäpä se lista. Koska kaikista lihasryhmistä selkä ottaa meikäläisellä perseen ja takareisien ohella parhaiten treeniä vastaan, en yleensä treenaa sitä paljon paskaakaan. Muutama sarja leukoja viikossa, ja selkä kehittyy enemmän kuin esim. ne iänikuisen paskat etureidet ja hauikset, joita moukaroin säälittä kolme kertaa viikossa.

1. Leuanveto.
Siinäpä se lista. Koska kaikista lihasryhmistä selkä ottaa meikäläisellä perseen ja takareisien ohella parhaiten treeniä vastaan, en yleensä treenaa sitä paljon paskaakaan. Muutama sarja leukoja viikossa, ja selkä kehittyy enemmän kuin esim. ne iänikuisen paskat etureidet ja hauikset, joita moukaroin säälittä kolme kertaa viikossa.

Varmaan löytäisin jostain vastauksen, mutta mikä ote ottaa sinulla parhaiten latseihin?
Käytätkö millaisia lisäpainoja ja kuinka pitkää sarjaa teet noin yleensä?

Varmaan löytäisin jostain vastauksen, mutta mikä ote ottaa sinulla parhaiten latseihin?
Ihan mikä tahansa. Teknisesti ottaen latsit saavat parhaan venytyksen kapealla otteella, ja parhaan supistuksen leveällä otteella. Itse käytän 3-6 kk jaksoissa hieman hartioita leveämpää myötäotetta, ja hieman hartioita kapeampaa vastaotetta.
Käytätkö millaisia lisäpainoja ja kuinka pitkää sarjaa teet noin yleensä?
Olen aina ollut leuanvedoissa totaalisen heikko paska. Koska selkä on kuitenkin kehonrakennusmielessä paras lihasryhmäni, en ole tuosta pahemmin välittänyt.

Tällä hetkellä sarjapainot menevät seuraavasti:
Viikko 1: 20 kg x 5-6
Viikko 2: 25 kg x 5-6
Viikko 3: 30 kg x 4-5
Viikko 4: 35 kg x 3-4

Sitten kevyen viikon jälkeen esim. 1,25 kg lisää kaikkiin noihin.

Ihan mikä tahansa. Teknisesti ottaen latsit saavat parhaan venytyksen kapealla otteella, ja parhaan supistuksen leveällä otteella. .
.

Kiitokset vastauksesta..

Pitäisi kehittää sellainen leuanvetolaite jossa liikkeen alussa ote on leveä ja kun vetää itseään tankoa kohti ote kapenee koko ajan... ULTIMATELEUKOJA :)

Ei muuta kuin patenttia hakemaan ;)

Hmm. vai olisko tuosta sittenkään mitää hyötyä :jahas:

Back
Ylös Bottom